Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ulle skrev:Alle har vel forskjellige meninger om utsenede ^
Det er egentlig ganske fint!
Ja, men vi kan vel være enig om at denne personen her er ganske stygg....
....som driver og tuller med oss/meg!
Jeg syns ikke man skal dømme folke etter utsenede uansett hvilket sprell de finner på!
Kanskje han er stygg, men da er det hvertfall innvendig.
Å det er ikke noe som kan vises på et bilde.
Jumbo skrev:Mener du at jeg ikke er pen? Det er jo mange som har bilde av seg selv da
Vet ikke hvem du er og hva du skal her inne, men jeg kjente faktisk igjen bildet ditt med en gang jeg så det. Nå skal ikke jeg si 100% sikkert at du har tatt dette bildet fra denne linken under her. Eller..... om de har funnet bildet av deg og laget denne bildevitsen. Men har størst tro på det første alternativet!!!!
Lone skrev:Jeg fatter ikke at noen har hjerte til å bruke et slikt bilde til avater engang. Det sier mye om hvordan er menneske er
Morsomt med manipulerte bilder men det finnes en grense.
Fytti katta altså.. tenk om jeg surfa rundt på nett å fant meg selv i en slik sammenheng dah.. for en følelse.. phøy
akkurat d forstår ikke æ heller, ville ikke ha likt at bilde av mæ va blitt brukt sånt på nettet.. men så legger æ ikke ut bilder av mæ heller da :mozilla_wink:
Antall ord: 91
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Borgvattnets prästgård
I denna prästgård från 1876 har det hänt många konstiga saker. Många människor säger att de upplevt närvaron av något. Det är en av Sveriges hemsökta platser. Läs besökarnas kusliga berättelser. Du kan också se på bilder från prästgården.
Kliv på...om du vågar... http://go.to/borgvattnet
Et par linker over svenske steder, merkelig at ikke Skillingmark er med..
catweazle skrev:Borgvattnets prästgård
I denna prästgård från 1876 har det hänt många konstiga saker. Många människor säger att de upplevt närvaron av något. Det är en av Sveriges hemsökta platser. Läs besökarnas kusliga berättelser. Du kan också se på bilder från prästgården.
Kliv på...om du vågar... http://go.to/borgvattnet
Et par linker over svenske steder, merkelig at ikke Skillingmark er med..
Høyreklikk på bildet, og trykk på egenskaper. På linken ser du at bildet er hentet fra en blink profil, som heter olav01. Jeg gikk inn der og fant Olav Moldestad :mozilla_cool:
SuB#WoofeR skrev:Høyreklikk på bildet, og trykk på egenskaper. På linken ser du at bildet er hentet fra en blink profil, som heter olav01. Jeg gikk inn der og fant Olav Moldestad :mozilla_cool:
Busted?
Da sier jeg bare MORN!! Lenge leve fritiden Man skaper sitt eget ståsted sies det
Antall ord: 53
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
SuB#WoofeR skrev:Høyreklikk på bildet, og trykk på egenskaper. På linken ser du at bildet er hentet fra en blink profil, som heter olav01. Jeg gikk inn der og fant Olav Moldestad :mozilla_cool:
Busted?
Nå er ikke jeg noen reser på data men jeg gjorde som du skrev og jeg fant ikke noe Olav Moldestad,men som sagt er ikke noen reser når det gjelder sånne ting. Så jeg lurer bare på hvordan du fant ut at det var han?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her