Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lone skrev:Et poeng er kansje det at det finnes mange spesielle folk der ute. Alt som blir sakt og gjort kan bli brukt mot en :mozilla_smile:
Ikke for det. bruker bilde innimellom selv jeg, om ikke så stort som ditt
I know, jeg kopierte avataren din Lone og den har jeg masseprodusert og forstørret og neste gang ( sannsynligvis 11 mars) når jeg skal til svinesund skal jeg henge dem opp i Fredrikstad :mozilla_cool:
Næmmen næ.. kopiert avatar`n? Så koselig da. Det tar jeg som et komplimang jeg :mozilla_cool:
Å du.. bokke i Frekstad jeg vettu men for all del.. all reklame er god reklame.. eller?
Antall ord: 114
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
>wiz
Innleggav >wiz »
Lone skrev:
>wiz skrev:
Lone skrev:Et poeng er kansje det at det finnes mange spesielle folk der ute. Alt som blir sakt og gjort kan bli brukt mot en :mozilla_smile:
I know, jeg kopierte avataren din Lone og den har jeg masseprodusert og forstørret og neste gang ( sannsynligvis 11 mars) når jeg skal til svinesund skal jeg henge dem opp i Fredrikstad :mozilla_cool:
Næmmen næ.. kopiert avatar`n? Så koselig da. Det tar jeg som et komplimang jeg :mozilla_cool:
Å du.. bokke i Frekstad jeg vettu men for all del.. all reklame er god reklame.. eller?
Jumbo skrev:Lone hvis du vil bli spådd så er jeg litt synsk. kan du og spå? kan du kanskje spå meg? jeg vil vite om kjærligheten og om jeg kommer til å jobbe som medium
Jeg vil påstå at jeg har blitt en god menneskekjenner ja, men noen spåer er jeg ikke.
Jaffal ikke i offentlighet. Ikke enda :mozilla_wink:
Ang det å spå.. bruke meg gjerne som forsøkskanin altså..
Antall ord: 74
Ikke gå foran meg
Sorry. Kan jeg huske så feil? jaja...
Kansje det har noe med alderen å gjøre? :mozilla_cool: men vakke langt una dah.. er fra Fredrikstad men bor i naboby`n
Antall ord: 148
Ikke gå foran meg
Fawkes:Har du vært på Skillingmark?Lier?Høres ut som du har fått med deg en aldri så liten ondskapsfull klebeånd på kjøpet..Om du spør pent,kansje Jumbo vil "trolle" den vekk for deg. Uansett:Vi er på Paranormal,dette er ikke en ny episode av Top Model.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her