Nå er jeg extra sur! Skrev et stort innlegg her som bare forsvant midt i skrivningen, men ok jeg får begynne på nytt.
Nå har jeg brukt mesteparten av denne dagen til å finkjemme nettsider, som omhandler paranormale fenomener.
Dette har jeg gjort ut i fra sirka 70 linker jeg har fått.
Mesteparten av de nettsidene jeg har vært innom har vært Britiske, og noen Amerikanske.
Har sett skrytevideoen til en mengde folk som kaller seg ting som, Paranormal investgators, ghostpolice. osv.
På disse sidene har jeg funnet en masse lydopptak fra seanser og lignende.
Jeg er hobby lydtekniker selv, og har lydutstyr til en verdi av sirka en halv million kroner.
Jeg har kjørt ca 100 av disse såkallte åndeopptakene igjennom den prosessoren, som jeg har kobla opp i mot det lydanlegget jeg har.
På alle kurvene jeg har sett, så går det lett an å se at mesteparten bare er humbug!
Man kan se med et halvt øye at det har blitt tilført ekstra lyd til et allerede eksisterende opptak. Det går det ikke an å høre, men det går an å se det, hvis man billedligjør et lydopptak igjennom et noenlunde annlegg, så ser man det med en gang.
Men det verste er alikevel (synes jeg) alle disse teite bildene av såkalte ORBER!!!
Uansett hvor jeg har gått, så har jeg sett disse runde fettflekkene på linsen, eller lys fra blitzen, som blir reflektert tilbake til kameraet pga støv eller innsekter.
Her legger man ut alt, og det ene bildet er dårligere enn det andre.
Dette er liksom PROFESSORER i Paranormale fenomener som går ut på en gammel kirkegård eller hvorsomhelst, og tar bilder.Alltid så er det runde lysende fettflekker som de blåser opp til det ene og det andre.
Skulle hatt en av dem her når brettet mitt med fantabrus, ble sprettet og alle brusboksene var blitt kasta ut over gangen min.
Skulle gjerne hatt en av dem her når dama jeg ventet barn med meg lå i samme senga som meg, og hørte tydelig at noen gikk opp trappa, og åpnet baderomsdøra i 2 etasje(.Helt tydelig) Treg dør!! ¨åpnet seg
Skulle gjerne hatt en av dem her når stereoanlegget til sønnen min begynnte å spille av seg selv omtrent kl 3 om natten.
Merkelig det!!? Jeg har et kjipt digitalkamera selv jeg, og det fikk den ene guttungen av meg. Kjøpte meg et bedre kamera selv. Både med det gamle kjipe digitakameraet, og med det nye så har vi tatt gode bilder både når det har vært lyst, og mørkt.
Ser at bilder som er lagt ut som bevis, og tatt i 2005-2006 er som regel elendige!!!!!
HVORFOR ER DISSE BILDENE ALLTID SÅ KJIPE OG DÅRLIGE??
JO, FORDI VERDEN ER FULL AV FOLK SOM VIL PRØVE Å LURE ANDRE!!!!!
Motivene for dette bedrageriet kan være at de vil ha respekt og beundring fra miljøet sitt, eller at de vil prøve å tjene penger på humbuget sitt!
Eller andre ting. Hvem vet? Tenk dere om. værsåsnill.
Ikke misforstå meg!!! Jeg vet at det finns ekte orber også.
Min forståelse av Orber er at dette er den enkleste form en ånd kan ta, i henhold til den energimengden ånden har? Håper på svar av mennesker som er mer kyndig enn meg på dette.
Har også lært at tidligere levende kan lære seg opp, og trene seg opp til å bruke energier som for eksempel elektrisitet i det huset de er i, for å materialisere seg.
Personlig tror jeg at en ånd i den forstand jeg snakker om nå ville gjort hva som helst, for å bli 100% legemelig.
Men som alle vet så er det kun et menneske som har hatt mulighet til dette.
Det skjedde for sirka 2000 år siden.
Kan tenke meg at hvis jeg var død, og ville komme tilbake for å gjøre noe, så ville jeg tryna rett inn i strømmotaket til aluminiumsindustrien i Norge. Bruker faktisk 10% av all kraft. Elektrisk kraft i NORGE! Der hadde det vært nok å hente. Bare kødda!
Men jeg regner med at hvis jeg skulle gå igjen etter min død, og hadde noe ugjort på denne jorden (Dimensjonen) vi lever på, så ville jeg selvsagt brukt ALL min innteligens og viten,( hvis jeg hadde hatt allt det inntakt) til å finne muligheter for å nå igjennom med det eventuelle budskapet mitt.
En liten ting som jeg synes er fantastisk: (Stor ting egentlig).
ENERGIEN I UNIVERSET ER EN KONSTANT!
ENERGIEN BARE BYTTER FORM !
Hvis jeg ikke hadde hatt et viktig budskap å formidle eller noe viktig jeg hadde behov for å gjøre etter min død så hadde jeg antageligvis ikke vist meg.
Hvis jeg får lov til å forsvare det jeg har PÅstått når det gjelder energi, så vil jeg komme med følgende:
Når du legger deg i en kald seng, så skjelver du, fordi hjernen forteller deg det!
Dette fordi skjelvingen din egentlig er en ubevist kommando fra hjernen din om å aktivisere musklene i kroppen din til å aktivisere seg.(Skjelving= ekstrem muskelaktivitet.) Ekstrem muskel aktivitet(Skjelving)blir igjen til varme i kroppen.
Den varmeenergien du lager da, går vel noensteds?
Når du fryser så bruker du ganske enkelt mer energi. (Sjekk det du spiser anngående energi, kalorier, osv )
Hvis du ikke har nok i kroppen(Å Brenne på) eller magen av energi, eller har for liten evne til å omsette det du spiser, så dør du ganske fort.
For å si det sånn da: Det er værre å sovne i fylla ute, når det er minusgrader for en som er uten noe særlig fett på kroppen, eller enn for en som har litt.
Men dette er ikke helt sant heller, fordi enkeklte tykke mennesker har isolert fett. Det er jo en enkel påstand, men de har fett, som de ikke kan bli kvitt uten operasjon, og fett som de ikke kan bruke til ENERGI når kroppen deres vil det. Det kyniske fra naturen her er at slike fettceller som beskrevet gir god næring til naturen når de går til jorden igjen.
Lys fra en lykt går over til varme igjen.
Dra hånden hardt over en bordplate. Det blir varmt. Både muskelarbeidet ditt og friksjons energien er energier som går tilbake til naturen i form av varme.
Løft en tung stein fra a til b, og du bruker mye muskelarbeid, og du blir varm. du har spist ? , men det du har spist avgjør på en måte hvor mye du kan arbeide?
Mye av arbeidet ditt avgir varme. Mesteparten faktisk.Den varmen går ut i lufta, men blir ikke glemt av naturen.Men allt du måtte ta ut av naturen i form av mat, for å kunne utføre en slik jobb glemmer den heller ikke. En liten del går til å bygge opp muskelmassen i kroppen din, men kroppen din går tilbake til naturen en gang alikevel.
Herved er ballansen opprettet?
Tibake til det jeg lurte på.
Kan det være fordi en ånd prøver på noe, at temperaturen synker i rommet?
Kan det være fordi den forbruker varme ENERGIEN i rommet for å materialisere seg?
Når det blinker i lysene dine hjemme osv. Kan det da være at en ånd prøver å bruke strømmen din som ENERGI kilde for å materialisere seg?
Håper på svar fra reale folk uten orbefett på linsa.
Vennlig hilsen Krull.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ORBER TIL DET Mest kjedlige.Jeg tror jeg må spy!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ORBER TIL DET Mest kjedlige.Jeg tror jeg må spy!
Antall ord: 1284
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
hei du.
jeg er veldig enig med deg i det meste du skriver. også dette med orber. men det er ikke sikkert folk prøver å lure noen alltid. ta meg selv f.eks. jeg har et bilde av meg selv med en såkalt orb over hodet. plutselig en dag når jeg skulle se over bildene mine(på pc'n), var det blitt laget en kopi av dette bildet. alt var likt bortsett fra orben... den var blitt svart... kun jeg som har tilgang på maskinen, så jeg fikk litt frysninger da.
mulig det finnes en logisk forklaring. jeg kan jo ha gjort det selv i søvne... men det tror jeg ikke.
masse rart mellom himmel og jord.
jeg er veldig enig med deg i det meste du skriver. også dette med orber. men det er ikke sikkert folk prøver å lure noen alltid. ta meg selv f.eks. jeg har et bilde av meg selv med en såkalt orb over hodet. plutselig en dag når jeg skulle se over bildene mine(på pc'n), var det blitt laget en kopi av dette bildet. alt var likt bortsett fra orben... den var blitt svart... kun jeg som har tilgang på maskinen, så jeg fikk litt frysninger da.
mulig det finnes en logisk forklaring. jeg kan jo ha gjort det selv i søvne... men det tror jeg ikke.
masse rart mellom himmel og jord.
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
For mange er åndeverdenen et spennende tema. Man hører fra andre og vil oppleve sjøl.
Jeg tror kansje det spirituelle får "skylden" for mye den ikke gjør.
Ergo.. noen svindler, andre velger å tro at det er av spirituelt slag mens det finnes en naturlig årsak..
Noen opplever :mozilla_wink:
Jeg tror kansje det spirituelle får "skylden" for mye den ikke gjør.
Ergo.. noen svindler, andre velger å tro at det er av spirituelt slag mens det finnes en naturlig årsak..
Noen opplever :mozilla_wink:
Antall ord: 53
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Hei Krull!Har ingen svar på dette,du fikk meg til å tenke om ikke annet! Tror aldri jeg har sett noen orber,men dette med energi og at åndene evt bruker varme for å materialisere seg....kansje det?Det høres ikke så dumt ut for meg..
Antall ord: 46
Hide post links |