Drømmer, NDO & ut av kroppenkan ett spøkelse... ?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Liill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2006 18:37
18

kan ett spøkelse... ?

Innlegg av Liill »

HeiHei :mozilla_cool:
Jeg bare lurte på noe! jeg føler meg ikke alltid like trygg her hjemme men det var vell ikke det som va poenget ;P det lurte på var at kan eg spøkelse gå inn i andres kropper? eks viss jeg hadde hatt ett gjennferd eller en sterk energi eller no, kunne dem ha gått inn i "sjelen" til mennesket da ?
For når jeg så på åndenes makt så kunn den synske person gå inn i sjela till spøkelse, kan spøkelse gå inn i kropper og sjel til de levende ?
Antall ord: 98
Lill

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Innlegg av Minsinn »

Jeg tror ikke det, men understreker TROR - i denne verdenen kan man nemlig aldri VITE (jfr. diverse "vitenskapelige" diskusjoner som har gått her inne). Jeg har riktignok opplevd "pågang" i min psyke, men det har aldri vært fra det man kaller spøkelser.
Hvis man ikke vrir litt på det og sier at opplevelse av energier faktisk er en slags inntrengen i et levende menneskes sjel. :mozilla_cool:
Antall ord: 71
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Hvis du søker på "transe" og "klebeånder" her på paranormal så finner du masse om dette.
Antall ord: 18
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Liill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2006 18:37
18

Innlegg av Liill »

Tusen hjerteli Takk :D