Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTrenger hjelp. Og forslag til metoder

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Kattøyne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 09 Feb 2006 21:22
18

Trenger hjelp. Og forslag til metoder

Innlegg av Kattøyne »

Trenger hjelp forslag til metoder å komme i transe og måter å komme i kommunikasjon med det spirituelle. Noen som har noen forslag. Har gått noen kurs
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Trenger hjelp. Og forslag til metoder

Innlegg av Eireen »

Kattøyne skrev:Trenger hjelp forslag til metoder å komme i transe og måter å komme i kommunikasjon med det spirituelle. Noen som har noen forslag. Har gått noen kurs
Hvilke kurs har du gått? Og hvorfor ønsker du å gå i transe? Det finnes en rekke måter å gjøre dette på, enhver må finne sin vei.

Anbefaler deg å bli trygg på mental kommunikasjon, før du begynner å utforske dine evner til å gå i transe. Aller først kan du begynne med å utforske kosmiske lover og grunnfilosofien til spiritualismen. Det vil hjelpe deg å forstå hvorfor jeg er skeptisk til - og fraråder folk fra - å gå i transe på egen hånd.

Som du vil se av den andre tråden du har startet, anbefaler jeg deg å utforske din evne til å gå transe på kurs og/eller i en utviklingssirkel, i første omgang.
Antall ord: 144
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kattøyne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 09 Feb 2006 21:22
18

Re: Trenger hjelp. Og forslag til metoder

Innlegg av Kattøyne »

Eireen skrev:
Kattøyne skrev:Trenger hjelp forslag til metoder å komme i transe og måter å komme i kommunikasjon med det spirituelle. Noen som har noen forslag. Har gått noen kurs
Hvilke kurs har du gått? Og hvorfor ønsker du å gå i transe? Det finnes en rekke måter å gjøre dette på, enhver må finne sin vei.

Anbefaler deg å bli trygg på mental kommunikasjon, før du begynner å utforske dine evner til å gå i transe. Aller først kan du begynne med å utforske kosmiske lover og grunnfilosofien til spiritualismen. Det vil hjelpe deg å forstå hvorfor jeg er skeptisk til - og fraråder folk fra - å gå i transe på egen hånd.

Som du vil se av den andre tråden du har startet, anbefaler jeg deg å utforske din evne til å gå transe på kurs og/eller i en utviklingssirkel, i første omgang.
Har gått noe som ho kalte for et englekurs. Handlet egentlig om mer enn det å da. vi var såppas få på kurset at vi fikk selv velge litty hva kurset skulle omhandle.
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Re: Trenger hjelp. Og forslag til metoder

Innlegg av Horus^ »

Kattøyne skrev:Trenger hjelp forslag til metoder å komme i transe og måter å komme i kommunikasjon med det spirituelle. Noen som har noen forslag. Har gått noen kurs
Dette kommer veldig an på hva det er du vil komme i kontakt med, og hvilket mål du selv har satt deg. Er dette mer enn ren nysgjerrighet? er det for å lære deg selv bedre å kjenne, eller er det for å komme i kontakt med ånder?. Nå er det ofte slik at folk føler seg fascinert av det spirituelle, og i all hast prøver å finne lettvinte måter å oppnå noe slikt. Men sannheten er vel, som med det meste annet her i verden, at ingenting kommer gratis. Meditajon er ett verktøy til økt tålmodighet, men ironisk nok krever det også tålmodighet.

Dette var ikke ett direkte svar på ditt spørsmål, men jeg tror du kan gjøre utbytte av å prøve å forstå hva jeg sier :)

Lykke til
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kattøyne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 09 Feb 2006 21:22
18

Re: Trenger hjelp. Og forslag til metoder

Innlegg av Kattøyne »

Horus^ skrev:
Kattøyne skrev:Trenger hjelp forslag til metoder å komme i transe og måter å komme i kommunikasjon med det spirituelle. Noen som har noen forslag. Har gått noen kurs
Dette kommer veldig an på hva det er du vil komme i kontakt med, og hvilket mål du selv har satt deg. Er dette mer enn ren nysgjerrighet? er det for å lære deg selv bedre å kjenne, eller er det for å komme i kontakt med ånder?. Nå er det ofte slik at folk føler seg fascinert av det spirituelle, og i all hast prøver å finne lettvinte måter å oppnå noe slikt. Men sannheten er vel, som med det meste annet her i verden, at ingenting kommer gratis. Meditajon er ett verktøy til økt tålmodighet, men ironisk nok krever det også tålmodighet.

Dette var ikke ett direkte svar på ditt spørsmål, men jeg tror du kan gjøre utbytte av å prøve å forstå hva jeg sier :)

Lykke til
Er for å komme i kontakt med ånder.. har selv opplevd en del hjemme i huset her jeg bor. har feks voknet med høy hjerterytme å følt at det er noe galt også hørte jeg at det var noen i stua. trodde jeg hadde blitt gal. helt til mamma sa hun hadde opplevd noe også. også komm noen kamerater og fortalte att dem hadde sett at jeg hadde gått ute i stua uten at jeg var hjemme i hele tatt..

en dag før et medium komm hjemm til oss satt jeg inne i hustet på rommet mitt samme kamerataen min. Jeg satt nærmest døra. Så kjente jeg et kaldt gufs og en litt råtten/gammel lukt. som om noen gikk forbi rummet.. tenkte ikke noe mer på det før en kamerat komm annpusten å sa at han hadde sett jeg hadde gått ute i stua. no jeg ikke hadde gjort . det hadde jeg andre kameraten min som vitne på. så sa kameraten min at det sikkert var pappa. så sier han som komm. han møtte jeg borte i veien..
jeg bor altså litt landlig til og veien bort til huset ser man stuevinduene som kameraten min så det i.

etter alt dette som har skjedd hjemme hos meg har jeg blitt lit mere interisert i dewt åndelige og har fått høre at jeg har varme hender av en healer. og kan kjenne hvor folk har vondt. så har jeg lyst til å kunne komunisere med ånder for jeg lurer på hvorfor de er der og hvem dem er. så lurer jeg på hvordan jeg kan gjøre dette..
Antall ord: 444

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links