Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderIskald

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2006 15:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Iskald

Innlegg av Sigridrb »

Hele tiden, uansett hvor jeg er (nesten), så er jeg kald, og noen ganger har jeg på meg superundertøy og flisgensere og uansett så fryser jeg. Er dette noe med hjelpere og slikt å gjøre?

Og forresten, har alle en eller annen hjelper ellerno?
Hvis jeg har, så vil jeg egentlig ikke ha :/ Jeg liker ikke at usynlige folk forfølger meg, så hvordan får jeg denne bort? Hva skjer om jeg får han/hun bort? Er det større sjanse for at jeg skader meg da, eller?

Og noen ganger når jeg fryser får jeg masse småe røde prikker på hendene. :S
Sist redigert av Sigridrb på 22 Feb 2006 20:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest

Re: Iskald

Innlegg av Gjest »

Sigridrb skrev:Hele tiden, uansett hvor jeg er (nesten), så er jeg kald, og noen ganger har jeg på meg superundertøy og flisgensere og uansett så fryser jeg. Er dette noe med hjelpere og slikt å gjøre?

Hvis jeg har, så vil jeg egentlig ikke ha :/ Jeg liker ikke at usynlige folk forfølger meg, så hvordan får jeg denne bort? Hva skjer om jeg får han/hun bort? Er det større sjanse for at jeg skader meg da, eller?

Jeg og fryser nesten hele tiden, uansett hvor jeg er og hvor mye jeg har kledd på meg.
Kanskje har dette noe med å kle ut varmen?
Jeg tviler i allefall på at det har noe med hjelperne å gjøre.
Hjelperne har man vanligvis for å Hjelpe, ikke fryse personen ned..

Jeg tror at alle har en hjelper, og jeg synes det gir en litt betryggende følelse.
Om det gir større sjanse for å skade seg har jeg ingen peiling om. Det kan gjøre det, for om du da på en eller annen måte får bort hjelperne så vil du TRO at det er større sjanse for å ska de deg. Og dermed venter du også at du skal skade deg - og vips!
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

I så fall, om jeg har en hjelper, så vil jeg prøve å få kontakt med den. Men hvordan?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Sigridrb skrev:Hele tiden, uansett hvor jeg er (nesten), så er jeg kald, og noen ganger har jeg på meg superundertøy og flisgensere og uansett så fryser jeg. Er dette noe med hjelpere og slikt å gjøre?

Det kan ha noe å gjøre med blodomløpet ditt å gjøre. Dersom du spør en lege så kan han sikkert svare deg.
Antall ord: 117
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

Og forresten, jeg er livredd drømmefangere! =S
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

BMFLEX skrev:

Det kan ha noe å gjøre med blodomløpet ditt å gjøre. Dersom du spør en lege så kan han sikkert svare deg.
Hmm :/
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Sigridrb skrev:Og forresten, jeg er livredd drømmefangere! =S
Hvor kom drømmefangere inn? *ler*
Jeg skal se om jeg finner lappen hvor jeg skrev det ned (altså hvordan man tar kontakt med hjelpere)! Så kan jeg sende det PM til de som vil ha :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

LilleFm skrev:
Jeg skal se om jeg finner lappen hvor jeg skrev det ned (altså hvordan man tar kontakt med hjelpere)! Så kan jeg sende det PM til de som vil ha :)
Jeg vil gjerne ha!
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

>wiz skrev:
LilleFm skrev:
Jeg vil gjerne ha!
Uffameg, jeg hater drømmefangere...
Bare sånn, samlet full av grusomme mareritt, og så blir den ødelagt.. Og så blir livet, eller natten til et helvete. :(
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg fant lappen, men den er skrevet i en hast, så det er bare stikkord.
Jeg har prøvd å få til sånn någen unde riktige setninger, men ikke klag :mozilla_oops:

Dette er ikke noe sånn at du kan kommunisere med dem (tror jeg, men hve vet..), men du kan få den uansett :P
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

LilleFm skrev:Jeg fant lappen, men den er skrevet i en hast, så det er bare stikkord.
Jeg har prøvd å få til sånn någen unde riktige setninger, men ikke klag :mozilla_oops:

Dette er ikke noe sånn at du kan kommunisere med dem (tror jeg, men hve vet..), men du kan få den uansett :P
Selvfølgelig skal jeg ikke klage! :) Er glad for at jeg får vite noe om det i det hele tatt xD
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

>wiz skrev:
LilleFm skrev:
Jeg vil gjerne ha!
Si i fra om du får den..
Jeg fikk en sånn rar mld når jeg sendte den.. Og den ble lagret i utboks.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Sigridrb »

Jeg fikk den! =)
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Zorba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2006 15:05
18

Innlegg av Zorba »

LilleFm skrev:
Jeg vil gjerne ha d:
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2005 20:44
19

Innlegg av lille-my »

Og noen ganger når jeg fryser får jeg masse småe røde prikker på hendene. :S
det kan ha noe med blodsirkulasjonen din å gjøre. Det kan å komme av kroppsbygningen din, er man veldig tynn kan det påvirke hvor mye du fryser. Hvis du blir veldig kald på hendene får man røde prikker det er blodsirkulasjonen som øker fordi du er kald. :mozilla_smile:
Antall ord: 163
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links