Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergjenferd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nyrsgjerrig
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2006 18:25
18

gjenferd

Innlegg av nyrsgjerrig »

Etter å ha vært litt nyrsgerrig på det uforklarlige oppsøkte jeg et medie som fikk åpnet det "tredje øyet" mitt. Jeg visste ikke hva dette betydde og har ikke hatt så mye erfaring med det paranormale før. Tenkte det kunne være spennende. Ivertfall fikk jeg vite at min avdøde morfar som jeg aldri har møtt er hjelperen min. Etter dette møtet med mediet begynte jeg og oppleve merkelige ting og begynte nesten og tenke at jeg hadde blitt gal. Hørte lyder midt på natten og så skygger i rommet.Kjente hårene mine på armen reise seg akkurat som noen berørte armen min også. Jeg ble veldig redd og turte nesten ikke sove. Etter en periode roet dette seg ned. En gang broren min ringte meg spurte han om jeg hadde besøk, men det hadde jeg ikke. han hadde hørt en mannstemme i rommet som hadde sagt noe uforklarlig og blitt borte. Tvn sto på men der var det ingen mannstemme og det var veldig lavt. Av og til føler jeg ett veldig sterkt nærvær. Jeg skjønner at jeg ikke burde være redd, men det er jeg. Hvorfor skal man bli skremt av slikt? Er det morfaren min som prøver å få kontakt ? Hva skal jeg gjøre? Vil ikke være redd mere. Er det noe jeg kan gjøre for å sperre disse kanalene? Vær snill og hjelp meg..
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ikke vær redd.

Nå skal jeg si deg noe. De aller fleste medier er fake.

Hvis han er hjelperen din, noe jeg sterkt betviler for(min mening, det er millioner av meninger rundt dette) så har han vært det siden han gikk over. Hvorfor har du ikke opplevd sånne ting før da?

Åpne øyet. Også BS etter min mening. Det er noe man lærer seg etter lang praksis. Det er ingen medier som kan gjøre underverker på den måten.

Jeg tror det er innbilling.

Kan jeg spørre hvem medie du gikk til?
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nyrsgjerrig
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2006 18:25
18

Innlegg av nyrsgjerrig »

Jeg har opplevd noen slike ting før også.. Jeg har fått høre av flere enn ett medie også at morfaren min er hjelperen min. Jeg har uansett sett han så det er ikke fake..... eller innbiling.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jaja, jeg ser døde familiemedlemmer jeg også, men de er ikke mine hjelpere fordet.
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links