For 4 år siden møtte jeg en ung gutt på en bar jeg pleide å vanke. Jeg hadde sett ham før, men, kjente ham ikke. Han kom bort til meg og spurte om jeg hadde flere plakater igjen av et motiv som jeg hadde fått trykket, et par mnd før, for han ville gjerne bestille en kopi av denne tusjtegningen. Jeg sa jeg hadde noen igjen og han ba meg møte ham på den samme puben om en mnd. når han fikk trygd.
Jeg sa det var greit og en mnd senere tropper jeg opp. En kamerat av denne gutten kom bort til meg. Jeg fortalte ham at jeg ventet på kameraten hans, fordi han skulle kjøpe en av plakatene. Han, så rart på meg og sa at han døde kvelden før av hjerte infarkt. Jeg fikk helt sjokk og måtte roe meg ned, for denne gutten, som angivelig hadde dødd, var bare 22år.
Jeg dro hjem og tenkte fælt på denne gutten.. det føltes så rart alt sammen.
En dag litt senere i uken gikk jeg innom puben igjen for å ta meg en pils. Jeg stod ved samme bardisken som sist jeg hadde møtt denne gutten. Plutselig står han foran meg igjen, lys levende, akkurat som første gang. Han ba om unnskyldning for at han ikke hadde møtt opp som avtalt`fordi han hadde ikke råd denne mnd. og sa at han ville møte meg der igjen den samme dato som han sist skulle møte meg, bare en mnd senere.
Jeg sa igjen at det var greit og møtte opp igjen på avtalt dato og tid med plakaten.
Da, skjer det samme igjen!!
Samme kamerat som forrige gang dukket opp på samme hvis, som mnd. før og sa at han jeg skulle møte hadde dødd av hjertet dagen før!
Jeg følte at han drev gjøn med meg og sa at jeg hadde møtt denne gutten etter at han hadde sagt han var død, forrige gang.. Men, kameraten snakket på samme måte som sist, som om han ikke hadde hørt hva jeg hadde sagt. Han reagerte iallefall ikke, på at jeg hadde møtt vedkommende etter, at han hadde fortalt at kameraten var død.
Jeg tenkte nå skjer det igjen...
Noen dager etter stod dødsannonsen hans i avisen.
Jeg skjønner fremdeles ikke meningen med alt dette.. Han fikk jo ikke kjøpt tegningen han hadde bastillt og jeg kunne jo heller ikke advare ham om det jeg hadde opplevd, i og med at jeg trodde kameraten spøkte med meg..
Hva kan meningen være med dette Er det noen som har opplevd lignende episoder?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan noen skjønne dette?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Feb 2006 15:12
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
hei
Så sprøtt...meget spesielt.
høres nesten ut som flere deja vu på rad.
har ingen forklaring på det....men syntes det ver spesielt.
spesielt at den energien kommer igjen å igjen å repiterer seg med det samme...nesten som det man kaller spøkelse.Men merkelige av alt er jo at han kompisen til avdødr å kommer flere ganger som du sier ....nesten som man skulle tro han å ikke lenger var her.
hmmm merkelig eller kanskje det var et Forvarsel før det virkelig skjedde,å at det du så
var energiene av den avdøde(eller at den avdøde ennå ikke hadde skjønt han var død)
intressangt å spesielt
håper du finner svar på det
høres nesten ut som flere deja vu på rad.
har ingen forklaring på det....men syntes det ver spesielt.
spesielt at den energien kommer igjen å igjen å repiterer seg med det samme...nesten som det man kaller spøkelse.Men merkelige av alt er jo at han kompisen til avdødr å kommer flere ganger som du sier ....nesten som man skulle tro han å ikke lenger var her.
hmmm merkelig eller kanskje det var et Forvarsel før det virkelig skjedde,å at det du så
var energiene av den avdøde(eller at den avdøde ennå ikke hadde skjønt han var død)
intressangt å spesielt
håper du finner svar på det
Antall ord: 118
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
For det første. Denne kameraten var i levende live ikkesant? Det er slik jeg tolket det. Du leste dødsannonsen 1 måned senere. Det betyr at denne kameraten løy til deg første gangen. Du sa du leste dødsannonsen. Der står det stort sett dato for bortgangen. Uansett så kommer annonsen tidligere enn en måned etter.
Nå vet ikke jeg hvordan du så kameraten eller "ånden", men jeg stiller meg sterk tvilende til hele opplevelsen. Åssen kan du vite hva denne personen het i utgangspunktet???
Kameraten han løy faktisk første gangen.
Når du så disse personene på pubben så var du sikkert ikke alene i lokalet. Var du de eneste som så dem?
Kan du være sikker på at du så noen i det hele tatt???
Nå vet ikke jeg hvordan du så kameraten eller "ånden", men jeg stiller meg sterk tvilende til hele opplevelsen. Åssen kan du vite hva denne personen het i utgangspunktet???
Kameraten han løy faktisk første gangen.
Når du så disse personene på pubben så var du sikkert ikke alene i lokalet. Var du de eneste som så dem?
Kan du være sikker på at du så noen i det hele tatt???
Antall ord: 136
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |