Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan se og gi healing til tidslinjen

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Runar*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 07 Jan 2006 16:04
18

Hvordan se og gi healing til tidslinjen

Innlegg av Runar* »

Ved å se på din egen eller andres tidslinje kan du få et overblikk over livet. Du kan også gi healing til tidslinjen din og bli kvitt gamle mønstre som henger igjen. Du kan også gi healing til fremtiden din, at din fremtid skal være lys. Gjør nå følgende: lukk øynene, tenk deg at du ser ned på deg selv, dann en linje over hodet ditt, som en linjal som er merket null på midten av hodet, linjen går bakover i tid, og fremover i tid. Du kan f. eks merke linjen med fem år om gangen. Se denne linjen som lys og du kan nå se at enkelte felt på tidslinjen er mørkere. Det symboliserer en vanskelig tid i livet. Du kan også dele linjen opp i måneder eller år. Send lys til tidslinjen, så langt du kan tenke deg. Tenk at det lyser i hver ende av tidslinjen, at tidslinjen nå er helt ren og lys. Det symboliserer at du renser og kvitter deg med gamle mønstre og gir healing til fremtiden, en lys fremtid.

En annen øvelse du kan bruke er å se for deg at du går på en sti, en vakker sti. Stien er et symbol på din videre livsvei. Se for deg stien som opplyst, at du ser bare lys så langt du kan tenke deg. Når du går videre på stien, så tenk deg at det vokser opp blomster av alle slag, som springer ut. Føl hvordan det påvirker deg. De utspringende blomstene er symbol på vekst, fremgang, renselse og oppfriskning på alle livs områder. Etter at du har gått en stund, snu deg rundt å se tilbake. Det kan nå hende at du føler at stien tilbake i fortiden ser mørkere ut. Se også tiden du har lagt bak deg som en lys og vakker sti på samme måte. Det symboliserer at du kvitter deg med gamle mønstre fra fortiden, sender positive tanker og kjærlighet til alt du har erfart på din vei, at alt det negative du har vært i gjennom har gitt deg styrke for din videre utvikling i livet. Tenk deg hele stien, din livsvei som lys og vakker. :mozilla_smile:
Antall ord: 380

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvordan se og gi healing til tidslinjen

Innlegg av Eireen »

Runar* skrev:Ved å se på din egen eller andres tidslinje kan du få et overblikk over livet. Du kan også gi healing til tidslinjen din og bli kvitt gamle mønstre som henger igjen. Du kan også gi healing til fremtiden din, at din fremtid skal være lys. Gjør nå følgende: lukk øynene, tenk deg at du ser ned på deg selv, dann en linje over hodet ditt, som en linjal som er merket null på midten av hodet, linjen går bakover i tid, og fremover i tid. Du kan f. eks merke linjen med fem år om gangen. Se denne linjen som lys og du kan nå se at enkelte felt på tidslinjen er mørkere. Det symboliserer en vanskelig tid i livet. Du kan også dele linjen opp i måneder eller år. Send lys til tidslinjen, så langt du kan tenke deg. Tenk at det lyser i hver ende av tidslinjen, at tidslinjen nå er helt ren og lys. Det symboliserer at du renser og kvitter deg med gamle mønstre og gir healing til fremtiden, en lys fremtid.

En annen øvelse du kan bruke er å se for deg at du går på en sti, en vakker sti. Stien er et symbol på din videre livsvei. Se for deg stien som opplyst, at du ser bare lys så langt du kan tenke deg. Når du går videre på stien, så tenk deg at det vokser opp blomster av alle slag, som springer ut. Føl hvordan det påvirker deg. De utspringende blomstene er symbol på vekst, fremgang, renselse og oppfriskning på alle livs områder. Etter at du har gått en stund, snu deg rundt å se tilbake. Det kan nå hende at du føler at stien tilbake i fortiden ser mørkere ut. Se også tiden du har lagt bak deg som en lys og vakker sti på samme måte. Det symboliserer at du kvitter deg med gamle mønstre fra fortiden, sender positive tanker og kjærlighet til alt du har erfart på din vei, at alt det negative du har vært i gjennom har gitt deg styrke for din videre utvikling i livet. Tenk deg hele stien, din livsvei som lys og vakker. :mozilla_smile:
Tusen takk, disse var kjempeflotte! Skal absolutt prøves. Har du laget disse visualiseringsreisene selv Runar?
Antall ord: 398
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Runar*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 07 Jan 2006 16:04
18

Re: Hvordan se og gi healing til tidslinjen

Innlegg av Runar* »

Eireen skrev:
Runar* skrev:Ved å se på din egen eller andres tidslinje kan du få et overblikk over livet. Du kan også gi healing til tidslinjen din og bli kvitt gamle mønstre som henger igjen. Du kan også gi healing til fremtiden din, at din fremtid skal være lys. Gjør nå følgende: lukk øynene, tenk deg at du ser ned på deg selv, dann en linje over hodet ditt, som en linjal som er merket null på midten av hodet, linjen går bakover i tid, og fremover i tid. Du kan f. eks merke linjen med fem år om gangen. Se denne linjen som lys og du kan nå se at enkelte felt på tidslinjen er mørkere. Det symboliserer en vanskelig tid i livet. Du kan også dele linjen opp i måneder eller år. Send lys til tidslinjen, så langt du kan tenke deg. Tenk at det lyser i hver ende av tidslinjen, at tidslinjen nå er helt ren og lys. Det symboliserer at du renser og kvitter deg med gamle mønstre og gir healing til fremtiden, en lys fremtid.

En annen øvelse du kan bruke er å se for deg at du går på en sti, en vakker sti. Stien er et symbol på din videre livsvei. Se for deg stien som opplyst, at du ser bare lys så langt du kan tenke deg. Når du går videre på stien, så tenk deg at det vokser opp blomster av alle slag, som springer ut. Føl hvordan det påvirker deg. De utspringende blomstene er symbol på vekst, fremgang, renselse og oppfriskning på alle livs områder. Etter at du har gått en stund, snu deg rundt å se tilbake. Det kan nå hende at du føler at stien tilbake i fortiden ser mørkere ut. Se også tiden du har lagt bak deg som en lys og vakker sti på samme måte. Det symboliserer at du kvitter deg med gamle mønstre fra fortiden, sender positive tanker og kjærlighet til alt du har erfart på din vei, at alt det negative du har vært i gjennom har gitt deg styrke for din videre utvikling i livet. Tenk deg hele stien, din livsvei som lys og vakker. :mozilla_smile:
Tusen takk, disse var kjempeflotte! Skal absolutt prøves. Har du laget disse visualiseringsreisene selv Runar?
Det kom som bilder under en healing seanse. Det er ofte da jeg opplever utvikling. :mozilla_smile:
Antall ord: 417

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Imponerende! Har du flere, så legg dem gjerne ut ;)
Antall ord: 9
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Det står forøvrig litt om tidslinjer i Alberto Villoldos siste bok "sjelehenting". Anbefales!
Antall ord: 15
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Supert innlegg
fint å få noen effektive å healende visualiseringer.
bruker ennå vanndråpen...sist i går i håp om å slippe influensaen heheh
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links