Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Toadii skrev:Jeg tok bilder i kirken i går ved kisten til farfaren min... Det var en orb ved siden av kisten og jeg tok to bilder fra litt forskjellige steder men orben var på den samme plassen... Det var også en orb over kisten på ett av bildene... det kan umulig være støv??
"Orber" er lettest å se foran mørke gjenstander, eller bakgrunner. Iallefall har jeg sett flest "orber" på bilder der dette er tilfellet. Det store spørsmålet er ikke om det er en orb eller ikke, det er hva en orb er. De fleste har jo sett at de befinner seg på alle slags bilder, uansett om det er noe tilsynelatende mystisk med omgivelsene eller plassen der de er knipset.
Om man tar et bilde med blits mot en svart himmel en regnfull natt, så vil man se masse "orber."
Toadii skrev:Jeg tok bilder i kirken i går ved kisten til farfaren min... Det var en orb ved siden av kisten og jeg tok to bilder fra litt forskjellige steder men orben var på den samme plassen... Det var også en orb over kisten på ett av bildene... det kan umulig være støv??
Har du sjekka linsa di?
Antall ord: 62
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Orber finnes, MEN er orb er ikke noe paranormalt i seg selv. Det er bare en samling med energi som ikke trenger være ifra noe paranormalt. Orber kan dukke opp uten at det nødvendigvis er noe paranormalt som lager orben.
Riktig?
Lurer fortsatt....
Antall ord: 53
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Orber finnes, MEN er orb er ikke noe paranormalt i seg selv. Det er bare en samling med energi som ikke trenger være ifra noe paranormalt. Orber kan dukke opp uten at det nødvendigvis er noe paranormalt som lager orben.
Riktig?
Lurer fortsatt....
Ta en titt her, så kanskje du får svar på spørsmålet ditt.... :mozilla_wink:
Riktig?
Lurer fortsatt....
Ta en titt her, så kanskje du får svar på spørsmålet ditt.... :mozilla_wink:
BMFLEX skrev:Etter som jeg har forstått.
Riktig?
Nei, var ikke noe svar der. Så lurer fortsatt!
OK, På tross av flere gjentatte forsøk på å fortelle at ORB kun er en beskrivelse, så får dere litt mer her:
ORB: ORB kommer av det engelske ORB : HER ER SAMMENHENGEN :
Her er ordet ORB, samt flere varianter av sammensatte "ORB-ord"...
HVOR står det at ORB har med ÅNDELIG AKTIVITET å gjøre ?
HVOR står det at det er ENERGI ?
ORB er kun en beskrivelse av hvordan et fenomen ser ut !
Passer beskrivelsene over på DENNE ORB'EN ???
Der ja! Man trenger faktisk ikke gå lengre for å finne ut hva en "orb" er. Derfor det er viktig med en felles definisjon som stemmer med ordets opphav.