Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hybels spøkelse!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Hybels spøkelse!
Nå har jeg fått det bekreftet av flere av leieboerne her på student hjemmet hvor jeg bor, at det er noe uforklarlig som skjer her.
Jeg har ved to anledninger hatt kuldegyfs her.. men jeg tror egentlig at det var trekk fra luka over vinduet mitt. Det har skjedd andre småting også.
Det er ei jente som har forsøkt å rense hybelen sin, noe som forsåvidt har virket, men hun har da flyttet (dette var kun inne på hybelen hennes)
Er det noen som har lyst til å ta seg en tur hit (Lillehammer) og sjekke om det faktisk er noe her ?
Dette er et gammelt hotell og det er ganske creepy her uansett, men det sies (fikk høre det i ste) at det skal gå igjen en mann her!
Men jeg har ikke helt den evnen selv til å finne ut om det faktisk er noe her, kunne ha vært spennende og finne ut om det er noe, eller hva det er ?
Jeg har ved to anledninger hatt kuldegyfs her.. men jeg tror egentlig at det var trekk fra luka over vinduet mitt. Det har skjedd andre småting også.
Det er ei jente som har forsøkt å rense hybelen sin, noe som forsåvidt har virket, men hun har da flyttet (dette var kun inne på hybelen hennes)
Er det noen som har lyst til å ta seg en tur hit (Lillehammer) og sjekke om det faktisk er noe her ?
Dette er et gammelt hotell og det er ganske creepy her uansett, men det sies (fikk høre det i ste) at det skal gå igjen en mann her!
Men jeg har ikke helt den evnen selv til å finne ut om det faktisk er noe her, kunne ha vært spennende og finne ut om det er noe, eller hva det er ?
Antall ord: 166
"initative comes to thems that wait!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
hmm høres spennende ut(spesielt æ som faktisk bor her på Lillehammer) . Men tørr æ??
Antall ord: 15
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
Heisann.. :mozilla_smile:
er sikkert ikke koselig med slik nei.. bor på lillehammer selv, kan gjerne komme å se ann situasjonen om du vil altså
synes det bare er spennende.. første som slo meg var oppland student-hjem.. sikkert feil men..
send meg en privat melding om du vil da =)
er sikkert ikke koselig med slik nei.. bor på lillehammer selv, kan gjerne komme å se ann situasjonen om du vil altså
synes det bare er spennende.. første som slo meg var oppland student-hjem.. sikkert feil men..
send meg en privat melding om du vil da =)
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Thomas, jeg sendte deg en pm!
Magdalena: Du kan bare komme.. Det er nok ikke noe farlig her!
Magdalena: Du kan bare komme.. Det er nok ikke noe farlig her!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Nei jeg har ikke sett det selv, fordi jeg ikke har evnen og jeg ikke vil se noe. Men jeg hører ting og det skjer mye rare greier her.. ting som detter ned fra vegger, hyller helt uten mening!
Jeg har kjent et skikkelikuldegyfs på hybelen min når det har vært ganske varmt og jeg sover veldig dårlig her (noe som aldri har vært noe problem før) og man kjenner seg igrunn ikke alene. Men det er klart at dette kan være fantasi og folkesnakk!
Spennende å få sjekket det uansett, men jeg garanterer ikke at det er noe her!
Jeg har kjent et skikkelikuldegyfs på hybelen min når det har vært ganske varmt og jeg sover veldig dårlig her (noe som aldri har vært noe problem før) og man kjenner seg igrunn ikke alene. Men det er klart at dette kan være fantasi og folkesnakk!
Spennende å få sjekket det uansett, men jeg garanterer ikke at det er noe her!
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Fortell om dere finner noe der da
Antall ord: 7
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hvis det er noe her, så har jeg flyttet raskere enn du kan si flyttebil
hehe.. skal nok sladre om det er noe her ja!
hehe.. skal nok sladre om det er noe her ja!
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Dette høres spennende ut får se om det blir noen rapporter fra stedet . .
Antall ord: 15
Amen
Hide post links |
Silmarill: kommer i starten av neste uke.. så skal vi se hva vi finner ut sammen
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Spennende!Thomas Kristiansen PPVt skrev:Silmarill: kommer i starten av neste uke.. så skal vi se hva vi finner ut sammen
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
Håper d skjer noe her, e spent på rapport..Silmarill skrev:Spennende!Thomas Kristiansen PPVt skrev:Silmarill: kommer i starten av neste uke.. så skal vi se hva vi finner ut sammen
Antall ord: 33
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Feb 2006 22:07
- 18
magdalena skrev:Håper d skjer noe her, e spent på rapport..Silmarill skrev:Spennende!Thomas Kristiansen PPVt skrev:Silmarill: kommer i starten av neste uke.. så skal vi se hva vi finner ut sammen
*venter også i spenning på rapport*
Antall ord: 41
Talk to the albow, 'cause the hand is on vaction
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Venter i spenning jeg også!BeautifulDisgrace skrev:magdalena skrev:Håper d skjer noe her, e spent på rapport..Silmarill skrev:Spennende!Thomas Kristiansen PPVt skrev:Silmarill: kommer i starten av neste uke.. så skal vi se hva vi finner ut sammen
*venter også i spenning på rapport*
Antall ord: 48
Hilsen Ida.
Hide post links |