Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn god måte til å komme i kontakt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

AnneLove

En god måte til å komme i kontakt?

Innlegg av AnneLove »

Jeg ønsker kommunikasjon med det jeg mener er mine hjelpere. Har dere opplevd gode situasjoner hvor dere føler dere får kontakt? Jeg har prøvd å meditere, men opplever kun at hodet blir HELT tomt... Hehe, nei, det er det ikke til vanlig:) Jeg drømmer en del, men kun av den mareritt-aktige sorten, der alt er ubehagelig. Jeg kan av og til sitte og snakke i løse luften i tilfelle jeg skal ha noen der.. Jeg ønsker så fælt å vite om det virkelig er noe i dette temaet, annet enn min fantasi:)
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: En god måte til å komme i kontakt?

Innlegg av Eireen »

AnneLove skrev:Jeg ønsker kommunikasjon med det jeg mener er mine hjelpere. Har dere opplevd gode situasjoner hvor dere føler dere får kontakt? Jeg har prøvd å meditere, men opplever kun at hodet blir HELT tomt... Hehe, nei, det er det ikke til vanlig:) Jeg drømmer en del, men kun av den mareritt-aktige sorten, der alt er ubehagelig. Jeg kan av og til sitte og snakke i løse luften i tilfelle jeg skal ha noen der.. Jeg ønsker så fælt å vite om det virkelig er noe i dette temaet, annet enn min fantasi:)
Så kjipt det enn må høres ut, er det bare en ting som hjelper: øvelse, øvelse og atter øvelse. Meditasjon er meget viktig får å kunne oppnå kontakt med dine hjelpere og guider. I alle fall med tanke på kommunikasjon. Om du opplever at hodet blir tomt for tanker når du mediterer, er du blant de heldige. Dette er faktisk noe svært mange har problemer med og de færreste mestrer.

Når du meditere for å komme i kontakt med dine hjelpere, hva gjør du egentlig da? Hvordan går du frem? Venter du bare eller? Husk at for å svar, må du også stille spørsmål, og når du stiller spørsmål må du lytte til de svarene du mottar...
Antall ord: 226
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lizza
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 07 Okt 2005 10:06
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Re: En god måte til å komme i kontakt?

Innlegg av Lizza »

Eireen skrev:
AnneLove skrev:Jeg ønsker kommunikasjon med det jeg mener er mine hjelpere. Har dere opplevd gode situasjoner hvor dere føler dere får kontakt? Jeg har prøvd å meditere, men opplever kun at hodet blir HELT tomt... Hehe, nei, det er det ikke til vanlig:) Jeg drømmer en del, men kun av den mareritt-aktige sorten, der alt er ubehagelig. Jeg kan av og til sitte og snakke i løse luften i tilfelle jeg skal ha noen der.. Jeg ønsker så fælt å vite om det virkelig er noe i dette temaet, annet enn min fantasi:)
Så kjipt det enn må høres ut, er det bare en ting som hjelper: øvelse, øvelse og atter øvelse. Meditasjon er meget viktig får å kunne oppnå kontakt med dine hjelpere og guider. I alle fall med tanke på kommunikasjon. Om du opplever at hodet blir tomt for tanker når du mediterer, er du blant de heldige. Dette er faktisk noe svært mange har problemer med og de færreste mestrer.







Når du meditere for å komme i kontakt med dine hjelpere, hva gjør du egentlig da? Hvordan går du frem? Venter du bare eller? Husk at for å svar, må du også stille spørsmål, og når du stiller spørsmål må du lytte til de svarene du mottar...



=D>
Helt korrekt svart, kunne like gjerne vært meg som hadde skrevet de ordene der.
Antall ord: 243
Lizza

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links