Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen som har sett meg i syner..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2006 21:07
- 18
Noen som har sett meg i syner..
Mine søskenbarn har sett meg i syner. Det ene søskenbarne hadde sett meg hviske noe i øre til en person når de skulle legge seg, så plutselig gjikk jeg gjennom veggen og forsvant... Det andre søskenbarne mitt hadde lagt seg til og sove, så ringte mobilen hannes. så sa "jeg" : ta mobilen orker ikke og høre på den. ja det var greit det. så tok han den så var jeg borte..
Noen som vet hva som skjedde? eller noe sånt?
Antall ord: 86
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2006 18:06
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidsvoll
eh...Kan du forklare litt mer detaljert? Skjedde dette samtidig for søskenbarna dine osv..? Høres litt spesielt ut.
Antall ord: 20
Hide post links |
Re: Noen som har sett meg i syner..
Tull og tøys, ikke drikk så mye neste gang du har besøk av slekta :mozilla_wink:wip_out skrev:Mine søskenbarn har sett meg i syner. Det ene søskenbarne hadde sett meg hviske noe i øre til en person når de skulle legge seg, så plutselig gjikk jeg gjennom veggen og forsvant... Det andre søskenbarne mitt hadde lagt seg til og sove, så ringte mobilen hannes. så sa "jeg" : ta mobilen orker ikke og høre på den. ja det var greit det. så tok han den så var jeg borte..
Et tilleggs spørsmål: Hvem er du egentlig.......... ..luringen
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Heh va ikke full da det skjedde.. Jeg var en helt annen plass og de to hendelsene var på forskjellige dager... Det er ikke noe tull! :mozilla_surprised:
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Det er vel ikke umulig at du kan ha ut av kroppen opplevelser i løpet av natten uten å være klar over det selv Det var i allefall det første jeg tenkte på når jeg leste denne posten. Jeg tror vi fungerer på så mange nivå at det slett ikke er så rart hvis vi jobber med ting i løpet av natten også (i underbevisstheten.)
Det som er interessant er jo at to av søskenbarna dine har opplevd å se dette,
er de begge to noen du har spesielt god kontakt med?
Det som er interessant er jo at to av søskenbarna dine har opplevd å se dette,
er de begge to noen du har spesielt god kontakt med?
Antall ord: 96
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Lokalisering: valdres
sikker på at de ikke bare såg en som ligna på deg da?!
Antall ord: 14
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Det kan vel være så mangt. Det kan være syner, slik du sier. Det kan være en UKO(men da ville du nok mest sannsynlig husket den opplevelsen selv), eller det rett og slett kan være han har "hallusinasjon" av ett slag. Er ikke enkelt å svare på spm ditt utifra det du sier her. Hvem var det han så du hvisket noe i øret til da?
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
For og si det sånn: Jeg var en annen plass når hele dette skjedde. Mitt søskenbarn hadde overnattings besøk av mitt 2 søskenbarn. mitt 2 søskenbarn lå på golve og mitt 1 søskenbarn lå i sengen, også så han meg knele framfor mitt 2 søskenbarn og "jeg" hvisket han noe i øret, så gjikk "jeg" ut veggen :mozilla_surprised: litt vanskelig og forklare men.. Btw: hele slekta mi er "rar" på en måte.. Bestefar ser døde folk og sånt.. men nokk om det ;P
Sist redigert av wip_out på 23 Feb 2006 09:02, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2004 19:52
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
Er han begravelsesagent?wip_out skrev:For og si det sånn: Jeg var en annen plass når hele dette skjedde. Mitt søskenbarn hadde overnattings besøk av mitt 2 søskenbarn. mitt 2 søskenbarn lå på golve og mitt og mitt 1 søskenbarn lå i sengen, også så han meg knele framfor mitt 2 søskenbarn og "jeg" hvisket han noe i øret, så gjikk "jeg" ut veggen :mozilla_surprised: litt vanskelig og forklare men.. Btw: hele slekta mi er "rar" på en måte.. Bestefar ser døde folk og sånt.. men nokk om det ;P
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Heh han er nokk ikke det ;p men en gong når han var liten så såg han en likkiste rulle over veien, og han leste hva som stod på den. Han kunne ikke lese en gang...
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2005 18:42
- 19
- Lokalisering: Trøndelag
Det var nokk bare syner, ja. Les det innlegget "mann i sofan" tror jeg den het. Står om at folk kan se litt av hvert når de nettopp har våknet eller lagt seg. Syner det også altså.
Antall ord: 40
When It Starts Getting Serius, I Go Ooooooooooooh!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jan 2005 16:26
- 19
- Lokalisering: nes
er alt man ser når man nettop har våknet syner da eller? også rett før man sovner?Delayed skrev:Det var nokk bare syner, ja. Les det innlegget "mann i sofan" tror jeg den het. Står om at folk kan se litt av hvert når de nettopp har våknet eller lagt seg. Syner det også altså.
bare et spm...
Antall ord: 65
*det er moro hvordan man kan møte mennesker som i løpet av et par sekunder viser seg å stå en nærmere enn dem som man omgås med nesten hver dag*
*black rose*
*black rose*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen