Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva skjer/skjedde i mitt gamle hus?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2006 05:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: møre og romsdal
Hva skjer/skjedde i mitt gamle hus?
Hei, jeg har fortiden endel tanker i hodet som er ganske trist,For å gjøre en lang historie kort så gjelder dette et hus jeg har bodd i der det skjer veldig mye rart...dette gjelder et hundre år gammelt hus,hvor det har bodd mye folk i bakover i tid deriblant jeg min avdøde samboer og min datter.uansett hvem som har bodd i dette huset,har blitt rammet av tragiske hendelser,enten med dem eller med sine nærmeste.En tante og onkel bodde der,først fikk dattera deres en kokende kjele over seg og døde,så omkom min kjære onkel i en arbeidsulykke,så omkom min tantes eneste barnebarn i en brann,huset ble leid borttil en familie,broren til kona i huset omkom i en ulykke,neste familie falt kona i huset død om i meget ung alder,neste familie ble sønn alvorlig syk,faren døde av kreft.en annen familie kjøpte huset,mannen dør av hjerneblødning i meget ung alder,en annen onkel av meg kjøpte huset,han fikk krft og døde,så kjøpte min familie huset hvorav begge mine svigerforeldre ble akkutt kreftsyk og døde etter kort sykeleie,og til slutt min daværende samboer døde av kreft bare 40år,vi mistet 4hunder i meget ung alder av sykdom.Nå er jeg llitt bekymret for de som bor der nå,konen i huset mener hun fornemmer 2menn,den ene i min avdøde samboers alder,kunne foresten ønsket å oppleve det.og en eldre mann.Hva skjer i huset?er det tilfeldigheter bare eller? hun som bor der nå tar dette veldig rolig,tror ikke hun vet forhistorien om huset helle.Endel uforklarende ting skjedde da vi bodde der også,men så ingen personer.Kan noen gi svar på hva det er med dette huset?
Antall ord: 316
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Hva skjer/skjedde i mitt gamle hus?
Nå kan jeg ikke si noe med hundre prosent sikkerhet, men jeg finner det lite sannsynlig, om ikke umulig at hendelsene skyldes huset. Det er nok kun en rekke tragiske sammentreff.anks skrev:Hei, jeg har fortiden endel tanker i hodet som er ganske trist,For å gjøre en lang historie kort så gjelder dette et hus jeg har bodd i der det skjer veldig mye rart...dette gjelder et hundre år gammelt hus,hvor det har bodd mye folk i bakover i tid deriblant jeg min avdøde samboer og min datter.uansett hvem som har bodd i dette huset,har blitt rammet av tragiske hendelser,enten med dem eller med sine nærmeste.En tante og onkel bodde der,først fikk dattera deres en kokende kjele over seg og døde,så omkom min kjære onkel i en arbeidsulykke,så omkom min tantes eneste barnebarn i en brann,huset ble leid borttil en familie,broren til kona i huset omkom i en ulykke,neste familie falt kona i huset død om i meget ung alder,neste familie ble sønn alvorlig syk,faren døde av kreft.en annen familie kjøpte huset,mannen dør av hjerneblødning i meget ung alder,en annen onkel av meg kjøpte huset,han fikk krft og døde,så kjøpte min familie huset hvorav begge mine svigerforeldre ble akkutt kreftsyk og døde etter kort sykeleie,og til slutt min daværende samboer døde av kreft bare 40år,vi mistet 4hunder i meget ung alder av sykdom.Nå er jeg llitt bekymret for de som bor der nå,konen i huset mener hun fornemmer 2menn,den ene i min avdøde samboers alder,kunne foresten ønsket å oppleve det.og en eldre mann.Hva skjer i huset?er det tilfeldigheter bare eller? hun som bor der nå tar dette veldig rolig,tror ikke hun vet forhistorien om huset helle.Endel uforklarende ting skjedde da vi bodde der også,men så ingen personer.Kan noen gi svar på hva det er med dette huset?
Antall ord: 349
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
For å opplyse om litt mer,så er det ei lita jente som møtte en mann i loftstrappa engang,Datteren min våknet på gulvet en morgen,ho kunne ikke ha falt ned av sengen,for dette var en høy stompa kabin seng med skrivepult under,hun hadde villet truffet det hvis ho har falt ut,så ville det sannsynlig gjort vondt å falle fra denne høyden.Samboeren min "fløy" engang ut av vedskjulets loftstrapp.Han havnet på plenen,noe som vi overhodet ikke kan forstå kunne gå an,men vi tenkte aldri på hendelsene som annet enn uhell,har også tenkt slik ang allt annet som har skjedd der.Helt til nå når jeg har fått høre at hun som bor der nå har opplevd 2personer i huset.Kansje den ene er min samboer?han døde i det huset i mine armer.Jeg har snakket med en kvinne som har litt evner,hun var en gang på besøk hos meg og hun følte ubehag hele tiden hun var der.Det var også ofte når jeg kom hjem og skulle gå inn i huset at nakkehårene reiste seg på meg og noe sa at jeg ikke skulle gå inn akkurat da.Da ventet jeg en stund,prøvde igjen og da var alt normalt.Dette tenkte jeg aldri på hva det kunne være før,jeg har aldri egentlig trodd et det var noe galt med huset eller noeAlle hendelsene har jeg bare puffet unna helt til nå at jeg summerer litt hendelsene.Jeg synes det er ganske påfallende med alt.Det er ikke flere enn de jeg har fortalt om som har bodd i dette huset,unntatt han som bygde det i 1906,og han var så gnien at han svalt i hjel i huset.
Antall ord: 308
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Aner ikke hva det er,om det er huset eller noe annet,
men jeg tror jeg hadde tenkt meg to ganger om før jeg flyttet inn
Man kan jo aldri vite sant?
men jeg tror jeg hadde tenkt meg to ganger om før jeg flyttet inn
Man kan jo aldri vite sant?
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vet ikke om jeg noen gang tør inn i det huset nei.Jeg flyttet dagen etter at min samboer døde,og har ikke vært der siden...men... tenker jo litt nå om kansje han er en av de som viser seg nå da.Må bare si at det er veldig rart og vondt å tenke på,samtidig som at jeg da har villet hatt nærheten hans bare en gang til...Jeg vet om hun som bor der nå,men kjenner henne ikke særlig,så jeg vet ikke hvor seriøs hun kan være,og dette er sant.Jeg har absolutt ikke peiling på sånt.Men tror at det er mer mellom himmel og jord enn det vi ser.Datteren min har hele tiden sagt at pappa er ikke borte enda,men jeg har ikke lagt særlig vekt på det.Det er nå snart 7år siden han døde,og dattera mi er nå en voksen kvinne.Jeg har fortalt henne hva jeg har fått vite og da svarte hun bare"Det var det jeg viste"Vi føler oss nå i en veldig lei situasjon og vet ikke helt hva vi skal gjøre.Vi kan jo ikke bare spørre om å få gå inn der,hvis vi i det heletatt tør.....??
Antall ord: 222
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Er det flere her som kan svare på hva dette kan være?Kan det være noe i dette huset?Eller er det bare tilfeldigheter? finnes det flere med samme erfaringer med så mange tragiske hendelser?Hvis det hadde bodd folk i det huset som det ikke har skjedd noe tragisk med,så hadde jeg vel kansje ikke sett på dette som merkelig,men absolutt alle som har bodd der,har det skjedd noe med. Skal jeg i tilfelle fortelle dette til de som bor der nå?Huset er ikke så langt unna der jeg bor idag.Min bror er kamerat med mannen i huset,men tror ikke han har fortalt noe,da det ikke har vært noe særlig samtaleemne tidligere,siden vi ikke har trodd det har vært annet enn tilfeldigheter..Det er mange små hendelser som vi tenker tilbake på...Dattera mi og ei venninne var hjemme hjemme alen en dag,de meket en så utrivelig atmosfære i huset,de begynte å fryse og følte at noe var veldig galt så de løp ut,og kom ikke hjem før jeg kom.Det var midt på dagen.Det var også flere ganger at jeg ikke følte meg alene,selv om jeg var det.Vi hørte også noe som liknet på skritt i gulvet på loftet,men tenkte at det var jo et gammelt hus med mange lyder.Trodde aldri på at det var noe annet..
Antall ord: 245
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
HEi dere der ute... Er det ingen flere som kan svare på dette ?? eller er det ingen som vet...Ønsker litt flere diskusjoner da dette er veldig viktig for meg og min datter. Det er veldig vondt å vite at kansje din kjæreste i verden kansje går igjen i huset du har bodd i...
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2005 20:44
- 19
Jeg forstår utmerket at du ønsker svar, det må være vanskelig å miste sin kjære. Jeg tror ikke det er huset men en masse uheldige tragedier.
Om samboeren din går igjen er jo også litt vanskelig å svare på, men jeg kan bare si hva jeg ville gjort hvis jeg var deg. Jeg hadde tatt en prat med hun som bor der siden hun har sagt at hun kunne merke noen du kan jo si at samboeren din er død du trenger jo ikke å fortelle alt som er skjedd i huset. Jeg tror også jeg ville kontaktet et medium. Men det er bare det jeg ville gjort. Du må føle etter hva du synes passer for deg.
Mvh my
Om samboeren din går igjen er jo også litt vanskelig å svare på, men jeg kan bare si hva jeg ville gjort hvis jeg var deg. Jeg hadde tatt en prat med hun som bor der siden hun har sagt at hun kunne merke noen du kan jo si at samboeren din er død du trenger jo ikke å fortelle alt som er skjedd i huset. Jeg tror også jeg ville kontaktet et medium. Men det er bare det jeg ville gjort. Du må føle etter hva du synes passer for deg.
Mvh my
Antall ord: 123
Take care
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Er det noen her som vet om medium som er i nærheten av møre og romsdal? må være veldig seriøs!! og kunne det de holder på med.Synes det er ekkelt å spørre hun som bor i huset,kan sånt tas over telefon? har hørt om det.noen som vet? vær så snill å ikke svar hvis dere bare tror,dette er så viktig for meg...
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2005 10:00
- 18
Olav Moldestad kanskje? Bor på Langevåg på Sunnmøre, sier ikke meg stort, men sier deg kanskje mer?anks skrev:Er det noen her som vet om medium som er i nærheten av møre og romsdal? må være veldig seriøs!! og kunne det de holder på med.Synes det er ekkelt å spørre hun som bor i huset,kan sånt tas over telefon? har hørt om det.noen som vet? vær så snill å ikke svar hvis dere bare tror,dette er så viktig for meg...
Sjekk ut www.utdrivelse.no :mozilla_smile:
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Tusen takk for svaret. Jeg har allerede tatt kontakt med han og han mener det må være åndelig aktivitet i huset,så får vi se hva det blir til.Steinas skrev:Olav Moldestad kanskje? Bor på Langevåg på Sunnmøre, sier ikke meg stort, men sier deg kanskje mer?anks skrev:Er det noen her som vet om medium som er i nærheten av møre og romsdal? må være veldig seriøs!! og kunne det de holder på med.Synes det er ekkelt å spørre hun som bor i huset,kan sånt tas over telefon? har hørt om det.noen som vet? vær så snill å ikke svar hvis dere bare tror,dette er så viktig for meg...
Sjekk ut www.utdrivelse.no :mozilla_smile:
Antall ord: 133
Hide post links |