Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHaugetun Folkehøyskole

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ghostbuster Jens
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Feb 2006 17:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Haugetun Folkehøyskole

Innlegg av Ghostbuster Jens »

Hei Jeg går på Haugetun Folkehøyskole, mange av de ansatte og de som går på skolen av elever sier de har sett folk som går igjen her, deriblant ei lita jente, det nyligste tilfellet av hendelser var igår da en venn av meg skulle ned i vaskekjelleren med klessvasken, da så han ei lita jente som stod i trappen og så på han. Han merket også at det kom et slags lyn som for fort forbi han. Dette lynet sjekket vi opp i etter tid og fant ut at det var spirituell energi. I det siste har det sjedd uforklarlige ting på rommet hans,han har gått fra lyset skrudd av og låst dør. Han har kommet tilbake med lys skrudd på. Han har følt seg kvalm og hatt ubehag, han har kjent akkurat som noen har strøket han over kinnet, og sittet langs sengekanten hans. Dette er ikke tull, flere av lærerne har opplevd ting som gjør at de knapt tørr å gå ned i kjelleren alene om natten.
Vi vil gjerne bli kvitt denne jenta på rommet vårt. Noen som kan hjelpe oss,
Med Vennlig Hilsen Jens
Antall ord: 202
Jens was here

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

hva har denne jenta gjort av ubehag da? kanskje jenten liker seg der og verner om dere?
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghostbuster Jens
Nybegynner
Nybegynner
18

hun har ikek gjort noe spezz, hun h ar befølt kinnet mitt, o pustet meg i nakken osv, om hun verner om meg dte vet jjeg ikke, kansj ehun bryr seg om meg og beskytter meg, men for hva
Antall ord: 40
Jens was here

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Hmm, ista var det kameraten din, nå er det deg? :?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghostbuster Jens
Nybegynner
Nybegynner
18

svar å spørsmålet

han som la inn dette r han som har profil he, an fortalt meg at han hadde lagt inn det som hadde skjed på paranormal, og da skulel jeg oxo skive litt pg at han ikek hadde fåttt medd alt, derfor, men jeg har faktisk opplevd, ikke han jens som har profil her.
Antall ord: 54
Jens was here

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aicha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jul 2006 21:22
18
Lokalisering: Marker

...

Innlegg av aicha »

Jeg har selv gått på Haugetun, opplevde aldri noe sånt der, heller ingen andre jeg gikk med... Jeg er en troer, og tviler ikke på at ting finnes, men tror ikke noe på dett om at det spøker på Haugetun
Antall ord: 43
Tror- til det motsatte er bevist =)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links