Man er vel stort sett likegyldig om en person blir drept så lenge man ikke kjenner personen. Derimot, hvis du føler glede over at en person blir drept. Da vil jeg si det er hat inne i bildet.Silmarill skrev:Jeg hater en person så hardt at det er meg riv ruskende likegyldig om vedkommende får ei kule i hode og dør!
Fakta, teori & skepsis ⇒ Hat
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Antall ord: 65
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jada, det er en person jeg hater for det vedkommende har gjort mot meg tidligere. Og det er hvertfall hat, så vidt jeg vet og i så sterk grad som jeg har kjent det noen gang. Det er så jeg kjenner at jeg ikke ville bli det minste lei meg hvis han døde.
Antall ord: 54
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |