Angel er tøff.... :mozilla_laughing:Atmi skrev:Å joda, jeg har sett all Buffy og all Angel*Velvet Vamp* skrev:Halloooo!Silmarill skrev:Halloooo!
Ingen som kommer på Buffy og Angel ???
Ingen som ser på Buffy da!
Atmi
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tv-serier
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 38
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
skulle gjerne ha fulgt med på tv, men så har æ d problemet at æ ikke har d.. men sluker for d meste av ufo, mysterier serier! må få mæ tv!!
Antall ord: 29
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2005 18:42
- 19
- Lokalisering: Trøndelag
X-files var jeg hekta på før. Lenge siden jeg har sett, men idag fikk jeg låne sesong1 av søstra så jeg har noe å gjøre inatt Og Carnivale, men kan vel ikke kalles paranormal, eller? Det handler hvertafall om kampen mellom det gode og det onde. Genial serie!
Men ingen av dem går på tv nå da, så da er det bare Hotell Cæsar som gjelder
Men ingen av dem går på tv nå da, så da er det bare Hotell Cæsar som gjelder
Antall ord: 72
When It Starts Getting Serius, I Go Ooooooooooooh!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
har han egenskaper da? er jo bare shannon som fantaserer... Hmm... tror ikke jeg har sett den episoden som dro Loche ned i ett hull, men svart røyk er svart røyk!lost skrev:hmm.. mulig de bare er mennesker.. men forklar egenskapene til han lille neger gutten( husker ikke hva han heter). Hva er den svarte røyken som tro Locke ned i det hullet i en av de siste episodene?
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
man trenger data og internett, ikke tv! Da slipper man reklamepauser, og kan se det man har lyst tilmagdalena skrev:skulle gjerne ha fulgt med på tv, men så har æ d problemet at æ ikke har d.. men sluker for d meste av ufo, mysterier serier! må få mæ tv!!
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 00:59
- 19
- Lokalisering: Lillehammer
dataen min klikker om æ laste ned...Møkka data...^Idril^ skrev:man trenger data og internett, ikke tv! Da slipper man reklamepauser, og kan se det man har lyst tilmagdalena skrev:skulle gjerne ha fulgt med på tv, men så har æ d problemet at æ ikke har d.. men sluker for d meste av ufo, mysterier serier! må få mæ tv!!
Antall ord: 61
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
min data er og noe møkk, vifta funker ikke... men er hjemme hos mamma og låner hennes, hehemagdalena skrev:dataen min klikker om æ laste ned...Møkka data...^Idril^ skrev:man trenger data og internett, ikke tv! Da slipper man reklamepauser, og kan se det man har lyst tilmagdalena skrev:skulle gjerne ha fulgt med på tv, men så har æ d problemet at æ ikke har d.. men sluker for d meste av ufo, mysterier serier! må få mæ tv!!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Har prøvd å følge med på nokre av desse såpeseriane som gnir seg inn med paranormalt såpeskum. X-files var greit i nokre episoder, så rota dei seg vekk. Dei fleste andre serier lukter sur kommunal-do. Funker ikkje for meg, er så sløvt og kjedelig, sku nesten tru dei hadde kokt såpa på samma spikeren alle såpeserieskaperene. Einaste som stikker seg ut er Cæsar, dei som mekker dette saman må være nokre syre-huer. Det eg ser poeng i å prøve å få med meg er litt nyheter fra forskjellige kanaler, ganske ok og greit reality det...
Antall ord: 105
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hahaha, kom nettopp på noe, husker dere passions?!? Det var paranormalt det, hohoho!
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Apr 2005 17:18
- 19
- Lokalisering: vestfold
Det med ho heksa Tabitha og han dukka Timothy ? smålige besettelser og onde ånder var det vel også der. Elendig såpeserie som forvilla seg inn på de paranormale veier
Antall ord: 31
If I wanted to have an easy job... I would have stayed at Porto - beautiful blue chair, the Uefa Champions League trophy, God, and after God, me. - Josè Mourinho
Hide post links |