Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNå skjer det mye rart her hjemme...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
isixty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2006 10:59
18

Nå skjer det mye rart her hjemme...

Innlegg av isixty »

Visste ikke hvor jeg skulle legge denne jeg, så flytt den gjerne om det ligger på feil plass..

Uansett, nå skjer det meget merkelige ting her hjemme..
Husker ikke helt når det begynte, men jeg har ved flere anledninger sett en skikkelse ved siden av sengen min når jeg har lagt meg om kveldene.
Ikke hver kveld, men av og til og det er lenge siden det begynte..
Har sagt det til sambo, men han avfeier meg og sier jeg trenger briller

For ca 2 mnd siden så har jeg følt at det har vært noen her, kjent vindpust når jeg sitter i sofaen og kjent prompelukt på kjøkkenet når jeg har gått inn der (Og det er ikke meg som fiser ukontrollert assa!!) Og da har jeg vært hjemme alene..

Av og til ramler det ned klær fra knaggene i gangen, en kveld så skjedde det 3 ganger, og det var ikke den
samme jakka..

Nå på tirsdag så kjøpte jeg med 2 pack med shampoo og balsam, sånne store som rommer 1 liter hver.
Plasserte de oppå tørketrommelen sammen.
Da jeg gikk inn på badet neste gang, så sto shampooflaska helt på andre enden og på kanten så den neste ramla ned.
Jeg trodde jeg ikke hadde satt den på plass når jeg satte de der, og satte den tilbake sammen balsamen.
Neste gang jeg gikk inn på badet, så sto den jammen meg på kanten igjen..Men da hadde tørketrommelen gått, så jeg tenkte at det var den som hadde flyttet på den, så jeg satte den tilbake igjen.
Men jeg skjønte ikke helt at den kunne flytte seg i en bue rundt de andre tingene som sto der, og den veier jo tross alt et kilo.. Balsamen sto på samme plass, rart at den ikke flyttet på seg.
Den dagen hverken vasket jeg eller tørket no mere klær, og tror du ikke jammen meg da jeg våknet neste morgen, så sto den på kanten igjen..

I dag når jeg kom hjem fra trening, så la jeg den minste datteren min i senga med en gang, siden hun var stuptrøtt, Hun største satte seg på stua og la puslespill og jeg beholdt jakka på og gikk rett på terrassen og tok en røyk.
Da jeg var ferdig gikk jeg inn på badet og der sto vaskemaskinen og gikk. I displayet sto det 1:54 og vaskemaskinen min bruker 1:59 timer..
Og jeg har ikke vært på badet siden jeg kom hjem, og de klærne som var inni der var ferdigvasket i morres..
Barna pleier ikke å trykke på knappene på den, og hvis hun største evt skulle gjort det, så har hun måtte flytte alt skitten tøyet og en krakk for å kommet seg frem. Men alt sto slik jeg la det i morres etter jeg vasket..

Huff, dette blir langt når jeg forklarer så nøye, men jeg lurer på -
Hva tror dere??
Begynner å bli ganske overbevist nå..
Har til og med begynt å kalle henne "hun"..

En ting til, sambo har vært bortreist en uke nå, så det er heller ikke han som har gjort de tingene..

Nå for litt over en time siden, så skjedde det noe rart igjen..Barna har en Hello Kitty cd-spiller fra Usa på rommet.
Det er en klokke på den, men jeg har aldri klart å stille den.. (klønete..)
Men nå klokka 2:54 gikk plutselig alarmen på den...
Trykket på all slags mulige knapper, og fikk den endelig av..
Tittet på de andre klokkene rundt i huset, og klokka er fem på tre..
Det var litt spooky..
Det kan umulig være sambo, fordi han har aldri skrudd på den spilleren en gang.. Og unger på 1 og 2 år kan jo knapt å skru på Play..

Så nå måtte jeg bare spørre dere her inne..
Hva tror dere..?
Antall ord: 672

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kan jo se ut til at du har gjester ja... noe liknende har skjedd hos meg, men ikke så mye som du forteller da.

så da spørs det da. hvis du synes det er plagsomt, må du få ordnet med en utdrivelse eller noe. men synes du det er greit, så er det jo bare artig med besøk.

lykke til uansett hva du velger å gjøre!!
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Høres jo harmløs ut denne gjesten hvis det er det det er,
men den fjertelukta kan den eventuellt spare deg for synes jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 27
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Det viktigste er ikke hva jeg tror, men hva du selv tror. Sier din intuisjon deg at du har "gjester" i huset, så er det mest sannsynlig slik.

Går ut i fra at du har sjekket alle mulige alternative forklaringer, som feks at shampo og balsamflaska ikke har flyttet på seg som følge av at tørketrommelen sto på.

Hva tenker du forresten om den skikkelsen du har sett, har du en følelse av hvem det kan være? Viktig å finne ut av dette, før du tilkaller et medium. Det kan jo være noen som står deg nær som ønsker kontakt. Dersom det er tilfelle vil fenomenene avta så snart vedkommende har oppnådd det han/hun er kommet for, nemlig å få din oppmerksomhet.

Forøvrig kan det hjelpe og snakke til vedkommende, dersom du synes dette blir for mye av det gode. Si rett og slett i fra om at helst ser at han/hun slutter å flytte rundt på tingene dine og heller finner en annen måte å kommunisere på.
Antall ord: 178
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Det har jo egentlig ikke skjedd så veldig mer enn at noe har flytta på seg, det kan jo være mannen din som gjør det, eller at du flytter på det i søvne, men for du det undersøkt får du jo et svar på det "problemet" ditt!
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links