Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som romsterer i huset mitt...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Aug 2005 16:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Noen som romsterer i huset mitt...

Innlegg av AizQueen »

Har begynt å få litt noia mildt sagt...
Det har holdt på en stuns nå, men det er noen eller noe her som driver å roter å flytter på ting å kaster ting rundt her.
Er spess to episoder som har gitt meg litt av the creeps:
Jeg var alene hjemme å satt på hemsen og så på tv, plutselig hørte jeg noe/noen som løp med tunge skritt i huset, så hørte jeg en masse blaffring i pappirer, jeg går ned for å se å når jeg kommer ned så er det en masse av papiirene til min mor å hennes samboer kastet rund i hele stua(å den stua er stor) jeg begynte å rydde di opp, å i det jeg står med rompa i været så ramler en hel masse dritt av tven å pynte glassene gikk i gulvet og knuste... når jeg da begynner å rydde i det så raser det masse rart fra benken på kjøkkenet...

Hver kveld jeg sitter i 3 etasje så høres det ut som det er full fest i under etasjen, det tramper å går med gjevne mellomrom....

Den andre episoden var at jeg hadde akkurat kommet hjem på kvelden, kl var ca rundt ti elve eller noe og jeg var alene hjemme. Når jeg er det låser jeg ALLTID døren.
Jeg hadde satt meg i soffaen å da hørte da at døren ble låst opp,å den låsen hører du stoor forskjeld på om noen låser påå med nøkkel fra utsiden eller om den låses opp innen fra, å det blei ikke puttet noen nøkkel i låsen..!!!.. jeg gikk ned å låste den og gikk opp i gjen.. dette skjedde da to ganger til å fjerde gangen så ble døren åpnet opp så når jeg kom ned sto døren på vidt gap.. DA fikk jeg så noia at jeg ba ei vennine om å hente meg, for da turte jeg ikke være her...

Er det noen her hos meg eller er det bare huset som er sinnsykt humørsykt??
Antall ord: 348

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Mai 2005 13:28
19
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Høres ut som det er ubudne gjester hos dere,
grøsser nesten her jeg sitter..
Er det enebolig dette da?
Antall ord: 21
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Vanskelig å si med sikkerhet hva som har forårsaket disse hendelsene. Vil anbefale deg å ta kontakt med et seriøst medium, for å bekrefte/avkrefte eventuelle "gjester", siden jeg går ut fra at du har sjekket at fenomenene ikke har en naturlig forklaring.
Antall ord: 43
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

Mystica skrev:Høres ut som det er ubudne gjester hos dere,
Sist redigert av AizQueen på 06 Feb 2006 15:16, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

Mystica skrev:Høres ut som det er ubudne gjester hos dere,
Ja er ganske stort hus.. har fortalt dette til stefaren min å han tror ikke på sånt men han fikk litt noia han oxo... satt senest i går å hørte på all romsteringa i under etasjen(2etg) mens jeg satt å skrev innlegget her... det blir bare værre og værre... blei skikkelig ille etter i sommer, vi var mye på lier å nes kirke ruiner.. lurer på om det er noe jeg har dratt med meg hjem, så di tar hevn eller noe siden vi har snoket rundt der hos dem...?? men det begynner å plage meg litt, sliter med å sove når jeg er alene hjemme å sånn...
Ting blir regelrett kastet rundt her, alt fra papirer til glass gjenstander og kjøkken redskaper... mix masteren vår gikk rett i gulvet for to dager siden så det bolle greia knuste, å det er enn sånn tung fast greiei som veier myyyye... så det skal litt mer til enn ett vindt pust eller noe sånt.
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

Eireen skrev:Vanskelig å si med sikkerhet hva som har forårsaket disse hendelsene. Vil anbefale deg å ta kontakt med et seriøst medium, for å bekrefte/avkrefte eventuelle "gjester", siden jeg går ut fra at du har sjekket at fenomenene ikke har en naturlig forklaring.
Hvis du leser det over ehr som jeg skrev til Mystica så skjønner du at det ikke virker som om det finnes noe logisk forklareing på det. Store tunge gjenstander blir kastet rundt å i gulvet.. er så vidt jeg klarer å flytte på det kjøkken maskinen som gik i gulvet,å jeg trener vekter fem dager i uken. Det er kjempe tung for at den skla kunne stå i ro uten at du må holde den når den elter store tunge deiger å sånn.. di veier litt da...
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Du får kontakte åndenes makt da vettu. Ser dem etterlyser aktivitet rundt i norges land :)
Det måtte da være en yppelig mulighet?

Sikker på at det ikke er innbrudstyver da? Aldr hørt om ånder som roter rundt i papirer før.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 45
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

er ikke bare papirene di roter i, men det var bare sånn vill kasting... virker som noen er sinna.. ikke vet jeg.. men åndenes makt?? tror ikke det hadde vært så poppiss blandt resten av folket her hjemme.. heheh..
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Kontakt James Randi. Da pleier det meste å gi seg.

Hvis ikke er du en million dollar rikere. :mozilla_cool:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

BA skrev:Kontakt James Randi. Da pleier det meste å gi seg.

?? javel?? hehe... hvem er det???
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

AizQueen skrev:

Hehe. Han er en tidligere tryllekunstner/illusjonist, som har gjort det til sin oppgave å avsløre svindlere som skor seg på andres overtro.
Han har utlovet en million dollar i belønning til den som kan vise til overnaturlige fenomener. Det han krever er at undersøkelsene/testene må avtales på forhånd, slik at sikkerheten kan tilpasses fenomenet som skal undersøkes.

Han er ikke særlig populær i svindlerkretser som Uri Geller, Sylvia Browne m.fl.

Nå har han nylig gjennomgått en bypassoperasjon, men tilstanden er stabil. Les mer på www.Randi.org
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

BA skrev:
AizQueen skrev:

Hehe. Han er en tidligere tryllekunstner/illusjonist, som har gjort det til sin oppgave å avsløre svindlere som skor seg på andres overtro.
Han har utlovet en million dollar i belønning til den som kan vise til overnaturlige fenomener. Det han krever er at undersøkelsene/testene må avtales på forhånd, slik at sikkerheten kan tilpasses fenomenet som skal undersøkes.

Han er ikke særlig populær i svindlerkretser som Uri Geller, Sylvia Browne m.fl.

Nå har han nylig gjennomgått en bypassoperasjon, men tilstanden er stabil. Les mer på www.Randi.org
Oki, har aldrig hørt om han jeg da, men hvis han ikke har funnet eller opplevd noe unaturlig så tror jeg han gjør det her. mammaen min og stefaren min har oxo begynt å kikke litt på ting som skjer her, mammaen min passet datteren min her en kveld, på lørdag eller sømdag tror jeg det var, å da var hun her alene, å etter at datteren min hadde lagt seg så skjedde det masse rart her så hun var jo vetta skremt når jeg kom hjem.. heheh..
Antall ord: 217

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

men jeg tenkte på en ting, går det ikek ann å bruke en bånd opptager eller noe for å få med lyder å sånn av eventuelle "gjenferd /spøkelser"?? eller videokamera eller noe??
Er det noen som har prøvd det? og hva ble eventuelle resultater av det??
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Linni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2005 04:03
19
Lokalisering: fredrikstad

Innlegg av Linni »

Kan jeg komme hjem til deg å oppleve noe? Hehe
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av AizQueen »

Linni skrev:Kan jeg komme hjem til deg å oppleve noe? Hehe
Du er ikke den eneste som har spurt.. hehehe... må få gjort noe med det, for det begynner å ta litt av her nå...
Har litt lyst å prøve å få kontakt med det som romsterer hjemme hos meg for å høre hva eller hvem det er... fo rdenne personen eller di vidker litt sinna eller noe....
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links