Altså hvilken frekvens vibrerer jorda i? Hvor lav er frekvensen for egoet? Hvordan skal man overleve uten et ego? Hvordan skal alle lave frekvenser avsluttes i 2012? Hva spiser rovdyrene etter 2012?Gaute skrev:Ja, jeg ser ikke noe galt i skildringen din av verdensbildet. Du skildret det ytre, mens jeg gikk inn på det underliggende. Det er nemlig en større mening og årsak bak alt som skjer i verden. Det var det jeg forklarte litt om.
Du lurer på hva som er Jordas frekvens..., det kan jeg si helt enkelt: Alt er energi, og all energi vibrerer på en viss frekvens. Negativitet, løgner og ego er lavfrekvent, positivitet, sannhet og kjærlighet er høyfrekvent.
Jorda er inne i en forandring, frekvensnivået på Jorda stiger fordi den går mot en høyere dimensjon.
Det samme skjer med menneskene. Lave vibrasjoner (ego) blir tvunget opp til overflaten pga de høye vibrasjonene på Jorda, for så å forsvinne etterhvert som vi jobber innover i oss selv og bekjemper egoet. Når vi har kommet inn til kjernen og funnet kjærligheten i oss selv, vil vi stråle ut denne kjærligheten til andre. Det er det som er oppgaven vår nå fremover - å nå vårt indre. For om ikke så mange år, rundt 2012-/13, når Jorda har gått gjennom skiftet, så vil ikke lenger lavt-vibrerende energier kunne eksistere.
At det eksisterer bevis på utenomjordiske og at verden får vite om dette innen 2013 holder jeg fortsatt fast på. Den som lever får se
Inntil da har vi ihvertfall alle vitnene fra Disclosure Project som forteller om sine førstehånds opplevelser i forhold til utenomjordisk eksistens. Enhver gjennomsnittlig menneskekjenner kan se at disse er seriøse og troverdige:
http://www.topsecrettestimony.com/6monthsummary.htm
Ang. linken, Dette er ikke førstehåndsvitner på langt nær alle sammen. Noen påstår å være det. Noen av dem igjen er avslørt som løgnere, og noen har sett UFO, som senere har blitt identifisert, f.eks. som fyrtårn.
Dermed er listen over disse førstehåndsvitnene ikke lenger så troverdig for et gjennomsnitts menneskekjenner.
Hvordan skal man f.eks. bedømme Hodges, eller Paul Utz? Les beskrivelsen om dem og gi meg informasjon om hva slag mennesketype de er.