Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ lier sykehus..har noen info om dette stedet??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2006 15:02
- 18
lier sykehus..har noen info om dette stedet??
hei er det noen som har noen bilder eller noen som kan fortelle om stedet?? har veldig lyst til å dra ditt men det høres litt skummelt ut=/
Antall ord: 28
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Re: lier sykehus..har noen info om dette stedet??
Heij!heihei skrev:hei er det noen som har noen bilder eller noen som kan fortelle om stedet?? har veldig lyst til å dra ditt men det høres litt skummelt ut=/
Du kan jo lese noen av de andre innleggene her om lier.. ganske mange tråder rundt det. der står det forklart ting om det og bilder er også lagt ut!
Antall ord: 63
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2005 22:02
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: porsgrunn
jeg fant litt om lier på en "langlesning" fra Psykiatriske medikamenteksperimenter
har bare dratt noen utsnitt av siden.
og det står bland annet:
- 187 av 309 forsøkspersoner var blitt påført plager som parkinsonisme, tretthet, sikling og stivhet i muskulatur (Hansen m.fl., 1958:295). Tilsvarende Trilafon-eksperiment ble også gjennomført på Lier sykehus ved Drammen.
-Det er også dokumentert såkalt terapeutisk LSD-virsksomhet ved flere norske psykiatriske institusjoner. De mest kjente er: Modum Bad, Lier sykehus,
Det er og dokumentert at LSD-virksomheten ved Lier på mange måter var lik hjernevaskings-eksperimentene til CIA-legen Ewen Cameron.
for meg virker det smo mo det har skjedd mye grusomt der.. ikke rart det er noe der..
har bare dratt noen utsnitt av siden.
og det står bland annet:
- 187 av 309 forsøkspersoner var blitt påført plager som parkinsonisme, tretthet, sikling og stivhet i muskulatur (Hansen m.fl., 1958:295). Tilsvarende Trilafon-eksperiment ble også gjennomført på Lier sykehus ved Drammen.
-Det er også dokumentert såkalt terapeutisk LSD-virsksomhet ved flere norske psykiatriske institusjoner. De mest kjente er: Modum Bad, Lier sykehus,
Det er og dokumentert at LSD-virksomheten ved Lier på mange måter var lik hjernevaskings-eksperimentene til CIA-legen Ewen Cameron.
for meg virker det smo mo det har skjedd mye grusomt der.. ikke rart det er noe der..
Antall ord: 122
Root: under-active (0%)
Sacral: over-active (69%)
Navel: under-active (13%)
Heart: open (25%)
Throat: over-active (69%)
Third Eye: open (19%)
Crown: under-active (6%)
-Therese-
-Therese-
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Det er mye rart som har skjedd på Lier.
Derom er det ingen tvil !
Men om det er så lurt å reise opp der, uten å være sikker på at man er sterk nok til å møte den aktivteten som er der, DET er jeg ikke så sikker på.
Hvis noen skal opp der, for å se om de kan merke paranormal aktivitet, MÅ ( bør) de ha med seg en som virkelig vet hva dette dreier seg om !
En som VET hvordan man avviser åndelig aktivitet som forsøker seg på å snylte på dere...
Etter hva jeg har lest , bla.a. her inne på paranormal , er det flere som har vært der som har merket ting i ettertid. Som slepeånder - energityver, ånder som påvirker ditt humør, og aktivitet, med mer.
Dette er ting som ofte vil bli sett på som psykotiske forstyrrelser av fagmedisin, og da er du ikke bare belemret med en eller annen ånd som suger energi, men blir i tillegg stappet full av medikamenter "for å få deg på rett kjøl"....
( som om en ånd er redd for piller.... )
Det finnes andre og bedre steder å besøke, iallfalll for de som ikke har trening i dette...
(ville DU ha satt deg inn i en bil til en som har hatt 1/2 time med lærekjøring, for å reise 50 mil ? og som i tillegg er en du vet er uvøren....? )
Med andre ord; Tenk dere litt om FØR dere reiser opp dit... ( eller andre høyaktive steder ).
HAR du paranormale evner, og interessen for det paranormale, vil åndene oppdage det, og bruke det som brekkstang for å komme "inn".
Så ; TENK !
A
Derom er det ingen tvil !
Men om det er så lurt å reise opp der, uten å være sikker på at man er sterk nok til å møte den aktivteten som er der, DET er jeg ikke så sikker på.
Hvis noen skal opp der, for å se om de kan merke paranormal aktivitet, MÅ ( bør) de ha med seg en som virkelig vet hva dette dreier seg om !
En som VET hvordan man avviser åndelig aktivitet som forsøker seg på å snylte på dere...
Etter hva jeg har lest , bla.a. her inne på paranormal , er det flere som har vært der som har merket ting i ettertid. Som slepeånder - energityver, ånder som påvirker ditt humør, og aktivitet, med mer.
Dette er ting som ofte vil bli sett på som psykotiske forstyrrelser av fagmedisin, og da er du ikke bare belemret med en eller annen ånd som suger energi, men blir i tillegg stappet full av medikamenter "for å få deg på rett kjøl"....
( som om en ånd er redd for piller.... )
Det finnes andre og bedre steder å besøke, iallfalll for de som ikke har trening i dette...
(ville DU ha satt deg inn i en bil til en som har hatt 1/2 time med lærekjøring, for å reise 50 mil ? og som i tillegg er en du vet er uvøren....? )
Med andre ord; Tenk dere litt om FØR dere reiser opp dit... ( eller andre høyaktive steder ).
HAR du paranormale evner, og interessen for det paranormale, vil åndene oppdage det, og bruke det som brekkstang for å komme "inn".
Så ; TENK !
A
Antall ord: 280
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Har ikke info som det er lurt å tenke på om du en gang besøker avdelingen, men nå har jeg vel allerede sagt litt
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2005 22:02
- 19
- Lokalisering: porsgrunn
Asbjørn:
flott at det er en som deg her som kan komme med litt slike ting og tenke over
fra tid til annen, det tror jeg er noe de fleste trenger.
og det er somregel noe som ikke blir tengt så mye over,
er veldig mange som tenker at " å lier, det må jeg sjekke ut kansje jeg opplever noe spennende" og ikke alle klarer og se alvoret i det..
takk takk =)
flott at det er en som deg her som kan komme med litt slike ting og tenke over
fra tid til annen, det tror jeg er noe de fleste trenger.
og det er somregel noe som ikke blir tengt så mye over,
er veldig mange som tenker at " å lier, det må jeg sjekke ut kansje jeg opplever noe spennende" og ikke alle klarer og se alvoret i det..
takk takk =)
Antall ord: 72
Root: under-active (0%)
-Therese-
-Therese-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Lokalisering: Nærøy
- Blitt takket: 1 gang
no fence her,mn flere måneder sia jg va her på para,og da var det fortsatt dissa lier innlegga...kan dere ikke heller lese igjenna e gamle istede for å lage 100 nye,som er om det samme???
:mozilla_laughing: :mozilla_wink:
:mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Antall ord: 43
Hide post links |