Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan merker man at det energier i huset?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av *Ninja* »

kanskje litt rar spørsmål.. Men jeg lurer på det.. Lurer på om det er noen i leiligheten der bor eller noe.. Er det noen måter man kan sjekke dette her selv?
:mozilla_innocent:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Det finnes ikke noe fasit på dette her. Alle som merker energier merker det forskjellig.
Jeg for min del merker det på føleser som igjen gjør utsalg på kroppen min. hvis foreksempel den avdøde bærer på veldig mye savn, vil jeg få denne følesen over i meg og dette gjør jo til at jeg blir trist og eller det en slik følese gir.
Jeg vi si at du må kjenne godt etter på det følesene og det indere i deg sier. og ha med deg veldig mye fornuft oppi dette.
Du vet fantasien kan gjøre mye uten at jeg sier at du innbilder deg noe.
Antall ord: 114
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av larsrolle »

*Ninja* skrev:kanskje litt rar spørsmål.. Men jeg lurer på det.. Lurer på om det er noen i leiligheten der bor eller noe.. Er det noen måter man kan sjekke dette her selv?
:mozilla_innocent:
Du kan f. eks. bruke søkepinner for å sjekke om det er energier i leiligheten. Dersom du ikke kan dette selv så er det sikkrt noen her på forumet som kan hjelpe deg.
Antall ord: 69
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Solsikka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 28 Des 2005 23:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av Solsikka »

Hvor får man tak i søkepinner ??? kunne tenkt meg å prøve .
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av larsrolle »

Solsikka skrev:Hvor får man tak i søkepinner ??? kunne tenkt meg å prøve .
De kan du lage selv. Søk på søkepinner her på foumet så finner du sikker oppskrift på hvordan du lager dem og hvordan du bruker dem.
Antall ord: 43
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skytsengel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 29 Mai 2004 18:11
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Blitt takket: 1 gang

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av Skytsengel »

Solsikka skrev:Hvor får man tak i søkepinner ??? kunne tenkt meg å prøve .
Kan kjøpes her : http://www.alternativbutikken.no/articl ... rtgroup=36
Antall ord: 26
Amen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Alvejenta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 28 Jan 2006 18:17
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Senja
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Alvejenta »

Hei til dere som har lyst til å prøve å finne energier med søkepinner!
Regner med at det er ånder/gjenferd (de som normalt sett ikke skal være der) dere tenker på da?
Isåfall husk på at også hjelperne deres gjør utslag på slike pinner! :mozilla_smile:
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Alvejenta skrev:Hei til dere som har lyst til å prøve å finne energier med søkepinner!
Regner med at det er ånder/gjenferd (de som normalt sett ikke skal være der) dere tenker på da?
Isåfall husk på at også hjelperne deres gjør utslag på slike pinner! :mozilla_smile:
Det er sant, men man kan be søkepinnene å bare søke etter hjelpere, eller bare etter ånder! ;)
Antall ord: 70
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av Eireen »

*Ninja* skrev:kanskje litt rar spørsmål.. Men jeg lurer på det.. Lurer på om det er noen i leiligheten der bor eller noe.. Er det noen måter man kan sjekke dette her selv?
:mozilla_innocent:
Energier er det i alle hus, da alle mennesker legger igjen energier. Dersom spørsmålet ditt gjelder åndelig aktivitet, er jeg av den oppfatning at du allerede hadde merket dette, dersom du hadde hatt ubudne gjester.
Antall ord: 73
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Hvordan merker man at det energier i huset?

Innlegg av Minsinn »

Eireen skrev:Energier er det i alle hus, da alle mennesker legger igjen energier. Dersom spørsmålet ditt gjelder åndelig aktivitet, er jeg av den oppfatning at du allerede hadde merket dette, dersom du hadde hatt ubudne gjester.
Det er også mine erfaringer, men jeg sier ikke at det ER sånn (bare sånn jeg tror og har erfart). Tror kanskje det oppleves litt forskjellig fra person til person, og noen opplever det ikke i det hele tatt. Hvis det er meningen du skal finne det ut, så tror jeg også "løsningen" kommer til deg. :mozilla_cool:
Antall ord: 100
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

Jeg trenger i hvertfall ikke søkepinner hos meg. Her er det tydlige lyder av noen som går i trappene, og dører som går opp. Musikkanlegget til min sønn har også skrudd seg på, og spilt musikk midt på natta. Heldigvis, så kan det være lang tid imellom disse hendelsene. Har ikke noen spesiell følelse om at det som eventuelt er her vil meg noe vondt, men jeg må innrømme at jeg fryser ned langs ryggen når det skjer ting her.
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links