Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHealing

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Runar*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 07 Jan 2006 16:04
18

Healing

Innlegg av Runar* »

Aktivering av din indre healingevne

Jeg vil via dette skrivet prøve å aktivere din indre healing evne. Det kan vi gjøre uten noen vanskelige teknikker. Energien står klar til å åpne deg. Det kan gjøres på en måte og alt skjer via visualisering. ( Tankebilder )

Sitt i en stol, lukk øynene og slapp helt av i kroppen. Dann deg et tankebilde av at du står ute i naturen og ser utover et hav eller et vann. Det kan være et sted du har vært tidligere, som du kan bruke som tankebilde. Det kan hende at du nå kjenner lukten fra naturbilde du ser for deg. Tenk deg at en vanndråpe faller ned i havet og forener seg med havet og sin kilde. Føl på deg selv hvordan det påvirker deg. Vanndråpen er et symbol på deg selv, og havet er et symbol på den universelle kraften. Det betyr nå at du er koblet på healing- energien og forener deg med den og din kilde. Tankebildet gjør du i løpet av noen sekunder.

Si nå følgende setning i tankene: ”Jeg gir slipp på alle problemer”. Føl hvordan det påvirker deg. Prøv nå og stå oppreist på gulvet, slapp helt av og lukk øynene. Se nå hva som skjer, og stol på at de reaksjoner som måtte komme, er riktige for deg. Det kan nå hende at du begynner å svaie en del, og det kan komme fysiske justeringer i kroppen din. Tiden må du nå tilpasse selv. Energien har ikke begrep om klokke og tid, så den vet ikke forskjell på noen minutter eller flere timer. Energien kan jobbe med deg i flere timer. Mange har opplevd det.

Når du føler at du har fått nok, kan du si ”stopp!” i tankene dine og riste litt løs i kroppen. Da skal det normalt stoppe. Metoden med dråpen og havet kan du enkelt bruke i hverdagen når du trenger det. Den passer for alle å bruke. Det er et jordbilde, som samtidig vil jorde deg.

Nå vil jeg forklare deg hvordan jeg tenker meg den universelle kraften og hvordan du kan fokusere på å løse dine problemer.

I vår verden kommer vi ofte ut for problemer som kan virke uløselige. Men alle mennesker har faktisk midler som kan tas i bruk. Vi må se tingene på en annen måte. Vi må innse at vi har en kraft i oss som kan påkalles når problemer oppstår. Vi må slutte å gi næring til det som er problemet, og heller fokusere tanken på løsninger. Med en gang du fokuserer tanken din på å bli kvitt problemene, øker frekvensen din og energiens hastighet. En kanal åpnes til ditt høyere jeg. Hvis du tenker slik at dette må jeg leve med, og fokuserer bare på problemene dine, vil du ligge på en lav frekvens. Alt i universet er energi og vibrerer på en viss frekvens. Problemer oppstår på de laveste frekvensene. Høyere frekvenser er lys og tanke. Den raskeste og høyeste frekvensen, er den universelle energien som er selve drivkraften i hele universet.

Når denne energien overføres til de lavere frekvensene, nuller den ut og løser opp våre problemer. Det er forskjellige måter å tolke denne energien på og hva vi kaller den. Den kalles den universelle energien, kosmisk energi, lyset, guds kraft eller gud. Uansett hva vi kaller den og hvordan vi tolker den, er det en og samme energi. Det er en del av denne energien jeg kanaliserer inn til deg når du får healing. Du må finne det ordet som passer for deg. Tenker du at alt du ser rundt deg som mennesker, dyr, naturen, bygninger og universet som fysisk og ikke noe mer? Alt vi ser rundt oss er energi og den har sin drivkraft fra den universelle energien. Den samme kraften som driver jorda i perfekt bane rundt sola, og samme kraften du overlater kroppen din til hver kveld når du sover, og som gjør at blodet sirkulerer og kroppen fungerer som normalt under søvnen.

Når du er ute og går tur eller ute på farten, kan du stadig ta frem tankebildet om dråpen og havet som forener seg. Bare noen sekunder er nok, og tenk slik at du alltid er forenet med denne energien og kilden til alt du ser rundt deg. Øk ditt syn på deg selv og dine omgivelser, at du er en energi i menneskekropp tilknyttet drivkraften i universet. Det vil også påvirke menneskene rundt deg og dine omgivelser. Da forgifter du ikke energifeltet til andre mennesker med dine negative tanker og problemer.

Du har sikkert merket at enkelte mennesker tapper deg for energi og noen gir deg energi. De som gir deg energi er de som bevisst eller ubevisst tenker mye positivt. Ser du ofte negativt på andre mennesker? Snakker du negativt om de mennesker som du ikke liker? Lar du deg påvirke av andre menneskers sinnsstemning? Gruer du deg til å gå på jobben? Er du ofte stresset? Dette greier jeg aldri å løse? Du vil nok kanskje kjenne deg igjen her.

Alt dette gjør at du forgifter ditt eget energifelt som gjør at du kommer på en lav frekvens. Du lar energien din gå tapt. Du bruker energien til det du ikke vil ha. Derfor føler du deg sliten og tappet til daglig. Du blir hva du tenker. Bruk energien til det du virkelig vil ha. Føle deg frisk og opplagt til daglig. Tenk følgende hver gang du føler deg tappet for energi, stresset, dårlig humør, osv. Snakk i tankene dine: ” Istedenfor dette velger jeg fred”.

Ta frem tanken om dråpen og havet som forener seg og blir til ett. Det symboliserer at du forener deg med den universelle energien, som nuller ut de negative tankene. Dann positive tanker om menneskene som irriterer deg. Hvis du lett lar deg påvirke negativt i en diskusjon med andre mennesker, selv om du vet at du har rett, må du snakke inni deg, og si: ” Jeg forstår”.

Hvorfor skal du bruke energien din på irritasjon? Hvis du greier å holde tankene dine i sjakk vil diskusjonen bli rolig, og energien din går ikke tapt. Det utveksles energi mellom mennesker hele tiden. Ubevisst lar vi oss påvirke av hverandres sinnsstemning. Dine fiender er dine største læremestere.

Øk også synet på menneskene rundt deg og alle du ikke liker. Dann positive tanker og se andre mennesker i kjærlighet og at de også er knyttet til den universelle energien. Se alle som like energier. Ikke bruk energien din på negative tanker om andre. Det går bare tilbake på deg selv ved at du forgifter ditt eget energifelt.

Øk også synet på hjemmet ditt. Dann positive tanker og kjærlighet også her. Se ditt hjem også forenet med den universelle energien. Da øker frekvensen også her. Tenk også slik om arbeidsplassen din og menneskene du møter der. Øk synet på alle dine omgivelser. Da vil du til daglig opprettholde en ren energi.

Det høres kanskje mye ut at du skal gå og tenke slik hele tiden, og at du vil bli sliten av det, men tenk på hvor mye du tenker negativt og hvor sliten du blir av det. Du blir ikke sliten av å trene opp sinnet ditt på løsninger. Ved å trene sinnet ditt på denne måten, øker frekvensen din, og det er her løsninger for dine problemer ligger. Du vil få mer energi og overskudd til daglig. Hvis du er født med en sykdom eller et handikapp, så øk allikevel ditt syn på deg selv og dine omgivelser på samme måten som beskrevet.

Hvis du har noen i din familie som er født med sykdom eller handikapp som gjør at de ikke er i stand til å tenke slik, kan du gjøre det for de. Dann positive tanker og kjærlighet på samme måte. Da hjelper du den som er syk, deg selv og dine omgivelser. Det vil bli en lettere hverdag i forhold til hvordan situasjonen er. Bruk naturen ved selvhealing, for der ligger det ren energi og høy frekvens. Naturen tenker aldri negativt og forgifter ikke energifeltet. Der kommer du i enda bedre kontakt med den universelle energien, din kilde. Alle mennesker har en sterk tankekraft og en indre healing evne som ligger bare en tanke unna..
Sist redigert av Runar* på 17 Sep 2006 14:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1439

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 233
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Tusen takk for et kjempeflott bidrag. :mozilla_smile: Dette er noe jeg kan bruke aktivt da slike ting ikke faller like naturlig bestandig.
Antall ord: 23
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
20
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Takk for et fint innlegg til Runar Halonen :mozilla_laughing:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Venus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 06 Jan 2006 16:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Venus »

:) Tusen takk til Runar for dette innlegget. Jeg driver med mye merkelig innenfor det åndelige og tror på Guds kjærlighet som høyeste kraft, men jeg har vært syk de siste månedene og når jeg har vondt klarer jeg ikke å konsentrere meg så mye om den åndelige kraft. Iallefall ikke hjelpe andre, som er det jeg mest gjør. Jeg har slitt litt nå for virkelige å være på "nett" igjen uten å klare det bra. Føler at jeg har vært litt for opptatt av negativ tenkning, men pga det du skrev [-o< Runar så fikk jeg se "lyset" igjen og det var så deilig å få slappe av inne i seg. Så tusen takk. :D
Antall ord: 118
Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Malin li fredriksen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 33
Startet: 23 Des 2005 00:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Innlegg av Malin li fredriksen »

tusen takk , samboern til moren min holder på med dette. og han har lært meg litt.
jeg må begynne å gjøre dette oftere :) jeg skal ha deg i mine tanker... :mozilla_wink:
Antall ord: 33
lev livet så lenge du kan :)
smil og vær glad..
smil til verden så smiler verden tilbake til deg!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Tusen takk til Runar for flott innlegg :)
Antall ord: 7
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Må bare føye meg inn i rekken og takke for fint innlegg!
Antall ord: 13
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

absolutt!!! :)
Antall ord: 1
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Marie d´Ponnè
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 02 Feb 2006 00:45
18

Innlegg av Marie d´Ponnè »

Et flott innlegg, som jeg håper mange kan dra nytte av! :) :) :)
Antall ord: 12
Marie d´Ponnè

Sannheten kom ikke naken til verden,
den kom i typer og bilder.
Man inntar ikke sannheten
på noen annen måte...
Den søkende må tre inn i sannheten
gjennom bildet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Ja dette er et supert innlegg å så fint at han deler det.
Da alle kan ha behov for det :mozilla_laughing:
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

tusen takk!! :)
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

Må bare henge meg på å takke for et kjempebra innlegg..... :mozilla_smile:
Antall ord: 12
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
solsola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 03 Apr 2005 16:12
19
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 2 ganger

et innlegg som jeg

Innlegg av solsola »

kommer til å lese flere ganger.
Takk.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Lissi30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 15 Aug 2005 15:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ullensaker

Innlegg av Lissi30 »

Ser jammen ut som du har bidratt veldig positivt med å dele denne informasjonen med oss, og jeg er helt enig i alt du skriver...

skal man dyrke sorgen å gi den næring, eller styre tankene over på noe positiv?? Faktisk vårt valg. Det er vi som styrer tankene våre...
Om du er sint å sur på noen så plager du faktisk kun en person, deg selv... Noe så bortkasta?? :O)

Nei ta et oppgjør, takk for dårlige erfaringer og lærdom, å gi slipp..

Lissi
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Healingsirkle åpner

Innlegg av Octopuzzy »

ENDELIG HAR VI GLEDEN AV Å KUNNE ÅPNE VÅR HEALINGSIRKEL:

Kom som du er og øv opp energiene sammen med oss:

Tittin Foss-Haneborg
Healer og Reikimaster
www.tittin.no
tlf: 911 65 906

Velkommen til deg som er healer...
Velkommen til deg som mistenker at du kanskje er healer...
Velkommen til deg som ikke tror at du kan bli healer...

Vi utforsker sammen hvordan vi kan få tilgang til universell livsenergi; - til glede og nytte for oss selv og andre.

Åndelig Sentrum Program:
Grønlandsleiret 39 Mandag 13.02.06, kl. 1800-2100
www.aandelig-sentrum.no Mandag, 27.02.06,kl. 1800-2100
Mandag, 13.03.06, kl. 1800-2100

Pris: Medlemmer kr. 50,-
Ikke-medlemmer kr. 100,-

Ingen påmelding, bare å møte opp.Vi er en forening, så alle vi her stiller opp gratis, og pengene går til husleie, kaffe, te osv!

Velkommen!
Antall ord: 148
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !