Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Icebreaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2006 20:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Gjenferd?

Innlegg av Icebreaker »

I fjor høst var jeg å dama mi alene hjemme hos moren min,moren min og typen hennes var på fest....dette var ca.0200 om natta,vi sto nede i første etasjen fordi vi skulle opp å røyke,men vi hørte noen lyder i andre etasjen,vi hørte skritt fram og tilbake over gulve i andre etasjen,dama mi ble redd og bare sto å stirra opp mot trappa....vi gikk opp for å se om det virkelig var noen der,men det var det ikke,men da vi var oppe å skulle gå ned kjente jeg at jeg ble kald i hele kroppen å fikk gåsehud og det ble borte med en gang,samma skjedde med dama mi...
Men tidligere på kvelden,hadde dama mi fått ett lite glimt av ei gammel dame som sto i trappa..damen hadde blondt,langt hår,men dama mi (Katrine) hadde ikke fått med seg mere detaljer,det var veldig uklart,Katrine var litt små nervøs etter resten av kvelden å natta etter det....dagen etter på ringte vi typen til moren min og spurte om det var ei gammel dame som hadde bodd det før han kjøpte huset og det hadde det,men han visste ikke åssen hu så ut....

Noen som har opplevd noe av det samme som kan fortelle meg litt om dette?...jeg ble virkelig nervøs selv etter dette....
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Kanskje damen lurte på hvem dere var og hva dere gjorde der. Uansett er det ikke noe å være redd for. Har moren din opplevd noe der?
Antall ord: 27
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Icebreaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2006 20:09
18
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Icebreaker »

ikke som jeg vet om,jeg har snakka veldig lite med a om det....virka ikke som hu trodde på det...men jeg vet at det var noe/noen der den natta....jeg å katrine hadde åsså spiritisme noen uker etter det som hadde,vi spurte om det var noen som gikk igjen der,vi fikk svaret JA....
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

enig med BMFLEX Kanskje hu lurte på hvem dere var:) Hun er sikkert vant med at moren din bor der. så hun ville sikker sjekke hvem som var der:)
Antall ord: 29
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links