Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerjeg stjeler energi

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

helen

Innlegg av helen »

Til skytte: hvordan merket du at du stjal energi? som jeg nevnte så har hun venninna mi hjelpet meg mye og det har nok blitt mye fokus på meg og mine problemer. Fikk en større forståelse for det med å stjele energi etter å ha lest svaret ditt! tusen takk.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

Jeg vet om en magiker i karlstad som også stjeler energi men dette gjør han ved berøring.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

For meg er ordet energi et såpass vidt begrep at jeg ikke skjønner hva du mener uten å spesifisere litt mer. I min omgangskrets og miljø er det ikke vanlig å bruke slike "høytsvevende" ord, så om noen hadde sagt til meg at jeg stjeler energi så hadde jeg nok ikke forstått hva personen mente. Er sikker på at hver og en her har sin egen forståelse av ordet, så da blir det jo en evig heksegryte.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lissi30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 15 Aug 2005 15:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ullensaker

Re: jeg stjeler energi

Innlegg av Lissi30 »

helen skrev:heisann.
jeg lurer på om noen vet hvorfor jeg stjeler energi fra andre? Det har blitt meg fortalt at jeg gjør det, og jeg vil jo ikke være sånn da :mozilla_surprised:

Har også lest om fenomenet om vi kan kalle det det før.
jeg hadde en sånn venninne som jeg slet med å bli kvitt i et helt år... hun tappet meg fullstendig og hver gang jeg hadde kontakt med henne ble jeg sint, frustrert og irritert... hun hadde allverden med problemer som jeg skulle løse, og alt jeg gjorde og har gjort i livet mitt var galt i hennes egne øyner.. jeg har funnet henne i senga med en type jeg hadde på besøk en helg samt at hun har lagt seg etter andre jeg har likt å hatt sex med dem.. hun var avhengig av meg til å klatre på... hun stjal min energi å tråkket alt hun kunne på meg for å føle seg bedre, og når hun trengte råd visste hun at hun ville få sympatiske og medmenneskelige råd, så derfor var hun avhengig av meg..
Om det er noe lignende som dette du sliter med så synes jeg du skal søke hjelp... for å ha så dårlig selvfølelse at man gjør livet til andre surt for å føle seg bedre selv, blir helt feil for min del:O) lykke til...
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Lissi.. godt du tuppa henne ut av ditt liv.. hva skal du med en snylter? så enkelt som; hva i helvet tror hun at hun er som kan lefle slik med andre... men mest sannsynlig har hun tendenser og er ikke helt klar over at hun er forstokka :mozilla_undecided:
Antall ord: 48
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lissi30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 15 Aug 2005 15:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ullensaker

Innlegg av Lissi30 »

snuppedilla skrev:Lissi.. godt du tuppa henne ut av ditt liv.. hva skal du med en snylter? så enkelt som; hva i helvet tror hun at hun er som kan lefle slik med andre... men mest sannsynlig har hun tendenser og er ikke helt klar over at hun er forstokka :mozilla_undecided:
Ja tusen takk for det... jeg har fått en hverdag uten frustrasjon og stress.. d er helt fantastisk... d er ikke alle man trenger som venner... og jeg har de jeg trenger så de som er dårlige venner sier jeg faktisk rett til dem at jeg har det bedre uten sånne svikere i livet mitt..

Du kalte henne snylter, utrolig bra ord, for hun snyltet på alle rundt seg.. I over et år betalte venner røyk og kontantkort for henne.. Hun er utroli syk i hodet sitt og jeg har bedt henne søke hjelp flere ganger... Det å stjele energi fra andre skal man ikke gjøre.. Nei styr unna negativ energi.. Det bare tapper deg!
Ha en fin dag:O)
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links