Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegge hen, så jeg la det bare her :mozilla_smile:
Har altid lurt på: de som kan ''føle'' gjenferd rundt seg- på hvilken måte gjør de det? er det kulde eller andre ting? noen som vet? :mozilla_smile:
silje
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Hvordan?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2005 16:49
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
vet ikke om det er gjenferd eller energier jeg har følt, men jeg får et trykk i hodet. blir tungt som bly. og blir veldig varm. dette har egentlig bare skjedd når jeg har vært på lier.
Antall ord: 41
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
jeg kan bare svare på det mamma og mormor har opplevd, og det var mer en slags vinnpust i det "spøkelset" gikk forbi... de kunne også høre skritt, men det var ikke noe der...
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Des 2005 02:14
- 18
- Lokalisering: troms
jeg har bare merket dette en spessiel plass.da har det stått noen bak meg og "pustet" meg i nakken,da jeg snur meg er det ingen der. akkurat som om noen henger rundt deg og følger med deg, men du vet det bare er deg tilstede. dette har vert veldig ubehagelig for meg .det tappet meg for energi,har også følt tristhet.
Antall ord: 66
Det er bedre og angre på noe man har gjort en noe man ikke har gjort!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2005 16:49
- 19
hmm.. er så interessant me sånne ting synes jeg :mozilla_smile:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Apr 2005 11:51
- 19
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Skiptvet
jeg merker prikking i en side av kroppen når jeg er i nærheten av noe, men et sted på slitu er prikkingen i hele kropen uansett hvor jeg er på stedet
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
var det der du så demonene?Dragonheart skrev:jeg merker prikking i en side av kroppen når jeg er i nærheten av noe, men et sted på slitu er prikkingen i hele kropen uansett hvor jeg er på stedet
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg så noe der når jeg hvar 12 år gammel før de brente ned huset. Stedet der jeg og en kolega hvar er ikke det samme
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Vet ikke helt hva det er jeg gjør jeg, men ser svarte og hvite skikkelser nå og da ihvertfall. Og når jeg går inn i noen hus eller steder(er vanskelig å forklare) er det akkurat som det bare går opp for meg; at her er man ikke alene. Vet ikke hvorfor. Kan være mye.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
det er mange som er født med evnen til og føle ånder rundt seg men det er mange som bortforklarer evnen sin så jeg er gla du har tatt i mot evnen
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2005 17:08
- 19
- Lokalisering: Larvik
Re: Hvordan?
Får en sånn kulde følsem kan virke som trekk på en måte, og så får jeg bare en følse at nå er det noen her. + at hjemme hos oss er det mye liv da ting som lever sitt eget liv stereoanlegg som plutslig står på full spiker, skritt i 2 etasje, og mange forskjellige dunkSiPa skrev:Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegge hen, så jeg la det bare her :mozilla_smile:
Har altid lurt på: de som kan ''føle'' gjenferd rundt seg- på hvilken måte gjør de det? er det kulde eller andre ting? noen som vet? :mozilla_smile:
silje
Antall ord: 114
Hide post links |