Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ ER DET NOEN DER UTE?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2006 18:17
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Senja
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ER DET NOEN DER UTE?
Heisann!
Jeg har veldig lyst til å lage en "spøkelsesbok", og lurer derfor på om det er noen som har lyst til å bidra med sanne, gode historier til denne?
Det kan være alt fra spøkeri, intuisjon, sanndrømthet osv.
Det er ikke snakk om noe honorar for historier som blir brukt,
men det kan vel være artig å vite at akkurat din opplevelse er kommet med i en bok?:-)
Håper på mange positive svar!!
Jeg har veldig lyst til å lage en "spøkelsesbok", og lurer derfor på om det er noen som har lyst til å bidra med sanne, gode historier til denne?
Det kan være alt fra spøkeri, intuisjon, sanndrømthet osv.
Det er ikke snakk om noe honorar for historier som blir brukt,
men det kan vel være artig å vite at akkurat din opplevelse er kommet med i en bok?:-)
Håper på mange positive svar!!
Antall ord: 77
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Er dette en bok som kommer til å bli publisert eller blir den i privat eie?
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ok, greit å vite. Håper det kommer noen historier til deg.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2005 21:20
- 19
- Lokalisering: Longyearbyen
Det er nå allerede laget en slik bok da..(Kanskje flere og for alt jeg vet)
Men gøy med flere
Men gøy med flere
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Åja, det er laget mange!! Men denne skal jo ikke bli med de samme historiene som det er skrevet om før da. Og minst mulig med troll og drauger...
Antall ord: 30
Hide post links |
Alle historier er jo unike da så jeg har stor tro på at dette kan bli en skikkelig god bok.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Ja det er altid spennende å bra med nye bøker om andre personers opolevelser innen
for det såkalte paranormale.
Håper du får noen historier ...virker spennende å som en genila idee :mozilla_laughing:
for det såkalte paranormale.
Håper du får noen historier ...virker spennende å som en genila idee :mozilla_laughing:
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Lokalisering: Sørlandet
Lykke til, men det skal mye til å få en slik bok publisert... Er ikke bare å sanke inn noen gode historier...
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg har lest en god del bøker som har litt av samme karakter som den jeg ønsker å skrive... Og vet at det er mange (etter min smak) dårlige historier i disse.
Når det gjelder å få boken utgitt, ser jeg ikke på dette som noe problem, så den saken trenger ikke diskuteres her.
Er vel ikke noe problem å få tak i gode historier dersom man bare får tak i rette personene, som jeg håper er her inne et sted!
Når det gjelder å få boken utgitt, ser jeg ikke på dette som noe problem, så den saken trenger ikke diskuteres her.
Er vel ikke noe problem å få tak i gode historier dersom man bare får tak i rette personene, som jeg håper er her inne et sted!
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Nov 2005 00:51
- 19
- Lokalisering: drammen
Dette her kommer sikkert til å høres meget griskt ut, men jeg får mine tanker når en slriver at det ikke er snakk om honorar hvis folk vil dele historiene sine, men den skal publiseres....... Da tror ikke jeg at det blir lett.
Jeg personlig gidder ikke å gi bort mine opplevelser for at andre skal tjene penger på dem, sikkert mange fler med meg som tenker sånn.
Jeg tror at du må ha en bedre plan hvis du skal få det til
Jeg personlig gidder ikke å gi bort mine opplevelser for at andre skal tjene penger på dem, sikkert mange fler med meg som tenker sånn.
Jeg tror at du må ha en bedre plan hvis du skal få det til
Antall ord: 85
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Trodde ikke at folk var så negative til slike ting her inne. Det er jo mange som har skrevet sine flotte historier inn til dette stedet, (får dere betalt for disse?).
Har fått en god del historier til dette manuset, (en del av disse er mine egne, og resten har jeg fått hos koselige mennesker som er opptatt av slike ting, og synes det er kjempeflott at jeg har mot til å prøve å få til en bok).
Dersom dere ikke har noen anelse på hvordan eller hva det koster å gi ut en bok, og ikke minst hvor mye tid det tar, så ber jeg dere slutte å komme med negative innspill i dette.
Det skal betales for å trykke selve boken, og det skal betales for en tegner, og hvor mange bøker kan jeg regne med å få solgt? Dette har jeg desverre ingen garanti for, men jeg vet at jeg må få solgt en hel del, før jeg har betalt mine utgifter, og kan begynne å snakke om en fortjeneste (lønn) på alt det arbeidet som jeg har lagt ned i den.
Å skrive en bok er ikke det samme som å bli rik, (dersom man ikke har et kjent fjes da, noe som jeg ikke har),
og det er heller ikke derfor jeg gjør det.
Med den negativiteten som jeg møter her nå, finnes det sikkert 1000 andre lettere måter jeg eller hadde valgt å bli "RIK" på......
Men jeg står på, og tusen takk til alle de som ønsker meg lykke til!!!!
Har fått en god del historier til dette manuset, (en del av disse er mine egne, og resten har jeg fått hos koselige mennesker som er opptatt av slike ting, og synes det er kjempeflott at jeg har mot til å prøve å få til en bok).
Dersom dere ikke har noen anelse på hvordan eller hva det koster å gi ut en bok, og ikke minst hvor mye tid det tar, så ber jeg dere slutte å komme med negative innspill i dette.
Det skal betales for å trykke selve boken, og det skal betales for en tegner, og hvor mange bøker kan jeg regne med å få solgt? Dette har jeg desverre ingen garanti for, men jeg vet at jeg må få solgt en hel del, før jeg har betalt mine utgifter, og kan begynne å snakke om en fortjeneste (lønn) på alt det arbeidet som jeg har lagt ned i den.
Å skrive en bok er ikke det samme som å bli rik, (dersom man ikke har et kjent fjes da, noe som jeg ikke har),
og det er heller ikke derfor jeg gjør det.
Med den negativiteten som jeg møter her nå, finnes det sikkert 1000 andre lettere måter jeg eller hadde valgt å bli "RIK" på......
Men jeg står på, og tusen takk til alle de som ønsker meg lykke til!!!!
Antall ord: 258
Hide post links |