Godt å vite jeg ikke er den eneste...sosja skrev:Skulle så gjerne sett hva det er på bildet, men sier som Idril, ser ikke noenting jeg heller
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ MacKenzie - poltergeistet i Edinburgh
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Apr 2005 14:58
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sørlandet
Antall ord: 27
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Hei, wonder_girl.
Dette poltergeist-fenomenet fra Greyfriars kirke og Covenanters fengsel i Edinburgh Skottland sies å være den best dokumenterte paranormale saken i verden..
Når det gjelder forsøk på vitenskapelig tilnærming og forklaring, kan kanskje denne linken være av interesse: http://www.spiuk.net/casebook/ghosts_sp ... chyard.htm
Bildene i din link med denne norske artikkelen er fra en helt vanlig guidet tur på disse stedene, og jeg ville nok måtte sperre øynene opp hvis der skulle vise seg å være noe uvanlig på dem.
Det er det da ikke heller..
En interressant sak er dette, uansett.
Dette poltergeist-fenomenet fra Greyfriars kirke og Covenanters fengsel i Edinburgh Skottland sies å være den best dokumenterte paranormale saken i verden..
Når det gjelder forsøk på vitenskapelig tilnærming og forklaring, kan kanskje denne linken være av interesse: http://www.spiuk.net/casebook/ghosts_sp ... chyard.htm
Bildene i din link med denne norske artikkelen er fra en helt vanlig guidet tur på disse stedene, og jeg ville nok måtte sperre øynene opp hvis der skulle vise seg å være noe uvanlig på dem.
Sist redigert av Qwizleiz på 30 Jan 2006 13:11, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 104
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Nostradamus2 skrev:Hei, wonder_girl.
Beklager, feil knapp ble nok trykket inn her nå.. istedet for endre, har jeg trykket på siter.
(ser dere dette moderatorer, er dette innlegget bare å slette. Takk..)
Antall ord: 133
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
Du ser det første bildet du kommer til, der det står masse folk utenfor en port?sosja skrev: Skulle så gjerne sett hva det er på bildet, men sier som Idril, ser ikke noenting jeg heller
Hun som står helt til høyre og øverst i bildet, står mot veggen..
Heisann. Tusen takk for linken, skal prøve og få stavet meg frem i engelsk`en senereNostradamus2 skrev:Hei, wonder_girl.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
heheh, lys hjelper til så mangt... vel, jeg ser at det er et menneske der i mørke klær, men hallo.. selv om en ikke ser bakken under henne, så betyr det ikke at hun svever...
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
Helt til høyre i bildet ser du en dame i blå genser med hånda på haka si/opptil ansiktet sitt,^Idril^ skrev:seriøst... jeg ser ikke dette her.. ser det er noe midt på bildet der... men kan ikke påstå det er en del av et menneske...Mystica skrev:Hun dama helt til høyre øverst,^Idril^ skrev:Oki, hva er det jeg IKKE ser?!
ser nesten ut som hun svever,he he
Over henne ser du ei jente kledd i svart så man ikke ser kroppen hennes ordentlig,
man ser liksom bare hodet,så det ser ut som hun svever
Vi har ikke sett noe spøkelse eller noe slikt
Antall ord: 115
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Takk for fin link Nostradamus2.
Antall ord: 5
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
quote]Helt til høyre i bildet ser du en dame i blå genser med hånda på haka si/opptil ansiktet sitt,
Over henne ser du ei jente kledd i svart så man ikke ser kroppen hennes ordentlig,
Vi har ikke sett noe spøkelse eller noe slikt [/quote]
nå ser jeg både hode, hender OG fødter... meget godt fornøyd her
Vi har ikke sett noe spøkelse eller noe slikt [/quote]
nå ser jeg både hode, hender OG fødter... meget godt fornøyd her
Antall ord: 77
Hide post links |