Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerhvordan merker man?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Suppehue - sluttet

hvordan merker man?

Innlegg av Suppehue - sluttet »

heihaa...

hvordan merker man at hjelperne er til stede? mange ganger har jeg folt at de er der og at de prover aa gi meg et tegn eller si meg noe, men jeg klarer ikke faa meg selv til og tru det er sant... noen som vet hvordan man kan helt sikkert vite at det er hjelperne som er til stede?
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Heisan

Det er vell litt individuelt hvordan man merker di er der,noen kan kjenne trekk,varme eller kulde eller andre ting.Hvordan du kan vre helt sikker på at det er dem er jeg ikke helt sikker på.Du kan jo spørre dem om et lite tegn eller om å se dem i drømmene.
Men dette gir deg nok sikkert ikke helt 100% sikkerhet på at det er dem.

Ellers kan man kontakte medium som kan se hjelpere/guider å som kan gi beskjeder fra dem om det er noen.Har hørt at man helst skal ringe 3 stk medium for å påvise guider
for å se om alle tre stk får det opp.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Hei!

Jeg får ofte en varm følelse som brer seg i kroppen, samtidig som jeg får skikkelig ståpels..over alt. Dette skjer hvis jeg sender tanker til hvem det måtte være som evt klarer å plukke de opp og når jeg f.eks leser en bok og kommer til et spesielt avsnitt. (i de tilfellene det skjer står det alltid noe der som jeg får utbytte av og som har noe med livsituasjonen min der og da å gjøre.) Får denne følelsen i mange sammenhenger, og jeg er kanskje fryktelig naiv, men de disse "tegnene" har vist seg å være så hjelpsomme at jeg velger å stole på dem.

Jeg har også opplevd å rett og slett kjenne at det er noen ved siden av meg, som å kjenne energien av noen som har fått tak i en flaske med usynlighetsdrikk :) Dette skjedde en periode av livet hvor jeg hadde det ganske så tøft, og jeg avfeide det hele med at jeg bare følte meg ensom og innbildte meg ting. Følelsen og nærværet ble derimot sterkere og sterkere, og til slutt fikk jeg inn et "mentalt bilde" av hvem det var som var der med meg.
Jeg var fortsatt i tvil på det jeg hadde opplevd, men tegnet ned bildet jeg fikk opp. Mange år senere var det noen som så bildet og sa "Næmmen, Anette! Det er jo hjelperen din!!" (da hadde jeg selvfølgelig ikke nevt opplevelsen til en levende sjel..)

Jeg tror personlig ikke at det er helt meningen at man skal ha så mye kontakt med disse hjelperne og jeg vet ikke om de er så mange eller om de er der hele tiden.. Jeg tror min egen opplevelse kom av at jeg virkelig trengte det da, jeg hadde rett og slett mistet troen på alt (satt stort sett igjen med tanken om at alt er tilfeldigheter). Ellers tror jeg ikke hjelpere "hjelper" så mye, hvis det er slik at vi er her for å lære så må vi også ta valgene og konsekvensene selv. Dvs, jeg tror ikke de kan bryte inn med mindre man gir dem tillatelse til det, men det er fullt mulig at jeg er helt på jordet her..

Jeg stoler heller ikke på at et medium skal fortelle meg hvor mange hjelpere jeg har, rett og slett fordi det har blitt en så stor trend med tiden og fordi det er så lett å gi falske svar når den som vil ha hjelperne påvist ikke på noen måte vet svaret selv. Det er mange tips for å få kontakt med hjelperne sine, det vanligste er vel kanskje å be om å få et tegn. Prøv deg frem, send ut tanker, mediter, be om at de skal ta kontakt i drømmer etc.. Jeg tror ikke man kan helt sikkert vite, så det er godt at du er litt skeptisk ;)
Antall ord: 492
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links