Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderjeg lurer....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
trollemor78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Nov 2005 00:51
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

jeg lurer....

Innlegg av trollemor78 »

fikk en tlf her om dagen fra ei venninde av meg, hun eller rettere sakt samboeren hennes trenger hjelp. han har klart og dra med seg ett eller annet når han bodde i utlendet.(husker desverre ikke hvor i utlandet). jeg er litt usikker på om det er skygge folk eller en klebe ånd. det er værst når han sover, drømmer skikkelig grusomt akkurat som skrekk filmer sier han, og så er det akkurat som om noen går inn i han. han er også sliten hele tiden føler seg aldri uthvilt. det hender at han ser skygger, hannes samboer (min venninde) er ikke spesielt berørt av detta, hun har sett skygger ved ett parr annledninger og følt ubehag. men i så fall de har spurt meg om hjelp... men jeg vet jo ikke helt, jeg har vært i kontakt med ånder flere gangerogså gjort utdrivelser(vellykkede). men detta skremmer meg litt, liker det ikke helt. er det noen som har peiling som kan gi meg noen råd, jeg er jo heller ikke helt sikker på hva det er. har vist nokk hengt ved han i ett parr tre år. er jo heller ikke sikkert at det er jeg som skal hjelpe han. er litt i villrede i forhold til min stilling i detta problemet derfor spørr jeg dere til råds. er det noen som kanskje har en mening om hva det kan være? og hvordan man eventuelt får det bort? og burde jeg hjelpe han?

håper att noen gidder og ta seg tid til å skrive ned sin mening her... :mozilla_oops: :D
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
trollemor78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Nov 2005 00:51
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

Innlegg av trollemor78 »

jeg tror forresten helst at det er en klebe ånd for den er der uansett hvor han er
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !