Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelp! Aldri opplevd dette før!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 09:41
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
Hjelp! Aldri opplevd dette før!
Hei! Synes dette er litt rart. Det er første gang jeg skriver eller er inne på en slik side, men jeg sitter med tårer i øynene mens jeg gjør dette.. Jeg lurer fælt på hva jeg skla gjøre.. Jeg og min bestevenninne har flyttet inn sammen i en leilighet, Og for et par uker siden sto jeg på rommet hennes da jeg følte at det var noe som rørte ved benet mitt. Jeg snudde meg rundt og titta, men ingenting. Det har vært to tre netter jeg har hørt en jente "hoste" i gangen mot kjøkkenet (som er mot hennes soverom) Men romvenninna mi lå og sov, så det var ikke henne. Har prøvd å fortelle henne dette, men hun slår det fra seg. Helt til igår kveld. Jeg satt i stua, mens hun lagde mat, og plutselig kom hun inn i stua med tårer i øynene, og sa at hun hadde sett henne! Ei jente hadde streifet forbi henne på kjøkkenet. Så ble ikke mye søvn i natt. Er det noen som har nooen forslag om hvor jeg kan finne ut mer om dette? Vi er vettskremte, og er redd for at folk skal tro vi er ko-ko!!
Antall ord: 215
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Dette var en skikkelig pang-entre' her på Paranormal.no ! Velkommen hit.
Ditt innlegg her er ikke fullt så opplysende som episodene i TV-serien Åndenes Makt.
Det hender rett som det er at en jente streifer borti meg på kjøkkenet..
Ikke skrem opp hverandre fullt så mye som det dere gjør. Det meste her i livet er ganske rasjonellt, og forklarlig. Øser man seg opp, kommer fort punktet der man ikke tenker logisk over tingene.
Jeg stopper der nå. Fortsetter dette etter at dere ser tingene i litt ro, kommer du tilbake og forklarer mere nøktern eksakt hva som skjer.
I kveld går ting rolig for seg. :mozilla_wink:
Ditt innlegg her er ikke fullt så opplysende som episodene i TV-serien Åndenes Makt.
Det hender rett som det er at en jente streifer borti meg på kjøkkenet..
Ikke skrem opp hverandre fullt så mye som det dere gjør. Det meste her i livet er ganske rasjonellt, og forklarlig. Øser man seg opp, kommer fort punktet der man ikke tenker logisk over tingene.
Jeg stopper der nå. Fortsetter dette etter at dere ser tingene i litt ro, kommer du tilbake og forklarer mere nøktern eksakt hva som skjer.
I kveld går ting rolig for seg. :mozilla_wink:
Antall ord: 114
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2005 20:44
- 19
Man kan ta kontakt med et medium, Olav Moldestad er det mange som sier er flink har ingen erfaringer med han men det jeg har hørt er bare positivt. Men ikke hiss hverandre opp, jeg vet det lyder helt åndsvakt men prøv og snakk til det dere mener er der be det om å gå vekk og la dere være i fred. Vet det høres lettvint ut men , det er andre her inne som kan svare bedre enn meg , men tenkte jeg måtte svare deg siden du ikke har fått så mye respons.
Mvh My :mozilla_smile:
Mvh My :mozilla_smile:
Antall ord: 102
Take care
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Hei og velkommen hit
Dere trenger virkelig ikke være redde!!! For det er ikke farlig.. Jeg vet det er skremmende, men slapp helt av, de kan ikke gjøre dere noe.. Blir det vanskelig å leve slik, kan dere ta kontakt med et medium.. Kanskje den jenta dere ser vil at dere skal hjelpe henne?
Lykke til!
Dere trenger virkelig ikke være redde!!! For det er ikke farlig.. Jeg vet det er skremmende, men slapp helt av, de kan ikke gjøre dere noe.. Blir det vanskelig å leve slik, kan dere ta kontakt med et medium.. Kanskje den jenta dere ser vil at dere skal hjelpe henne?
Lykke til!
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2006 01:36
- 18
- Lokalisering: kvæfjord
hmm.
Det sies at spøkelsene er der for å beskytte deg,så dere skal ikke være redd for det. Forstår hvordan det føles å oppleve noe sånt.
Antall ord: 29
det som ikke dreper deg,gjør deg sterkere
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Re: hmm.
Hvem er det som sier det?psyco skrev:Det sies at spøkelsene er der for å beskytte deg,så dere skal ikke være redd for det. Forstår hvordan det føles å oppleve noe sånt.
Det kommer da vel helt ann på situasjonen.
Virket jo ikke akkurat som trådstarter hadde godfølsen når det gjaldt denne ånden.
Kontakt ett medium TS_86
Antall ord: 66
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Re: hmm.
ikke helt tema... men... hvordan i all verden har du klart å få så diger avatar??? :mozilla_surprised:psyco skrev:Det sies at spøkelsene er der for å beskytte deg,så dere skal ikke være redd for det. Forstår hvordan det føles å oppleve noe sånt.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Hei TS_86
Som lille-my sa kan du ta kontakt med olav,her er websiden hans å der er det kontakt innformasjon hannes http://www.utdrivelse.no/
Eller Runar halonen http://www.runarhalonen.com/ Renser hus mot dårlige energier og ånder.
Tror ikke dere er koko :mozilla_laughing:
kan jo være et såkalt spøkelse en energi som gjentar seg igjenn å igjenn eller så kan det å være enn avdød ånd.
Dere kan jo søke på nettet å finne en del innformasjon om dette.
Ønsker dere lykke til
Som lille-my sa kan du ta kontakt med olav,her er websiden hans å der er det kontakt innformasjon hannes http://www.utdrivelse.no/
Eller Runar halonen http://www.runarhalonen.com/ Renser hus mot dårlige energier og ånder.
Tror ikke dere er koko :mozilla_laughing:
kan jo være et såkalt spøkelse en energi som gjentar seg igjenn å igjenn eller så kan det å være enn avdød ånd.
Dere kan jo søke på nettet å finne en del innformasjon om dette.
Ønsker dere lykke til
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
Noen ganger er di igjenn da di ikke har skjønt at di er døde å sitter liksom fast mellom to verdner/dimensjoner eller at di trenger et lite dytt for å komme seg videre.
Andre ganger er di kanskje ikke helt klare for å dra videre.
eller kanskje å di har noe di ønsker å fortelle :mozilla_laughing:
Andre ganger er di kanskje ikke helt klare for å dra videre.
eller kanskje å di har noe di ønsker å fortelle :mozilla_laughing:
Antall ord: 55
Hide post links |