Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUff da...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Uff da...

Innlegg av Toadii »

Antall ord: 9
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

I februar 2005 ble det så ille at han dro og kjøpte seg en eksklusiv kjøkkenkniv for over 500 svenske kroner, skriver Aftonbladet.

-Da var han klar til å gjøre det, innrømmer Lennart i forhøret.

På morgenen den 30. mars samme året, bare noen måneder etter knivinnkjøpet, følte han seg aggressiv
Ikke kjøp eksklusive kniver. Og ikke ha dem liggende så lenge at de gjør deg aggressiv.
Antall ord: 76
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: Uff da...

Innlegg av >wiz »

Det er helt tilfeldig at jeg kommenterer i denne tråden, men hva pokker. For det første så ligger denne tråden på hjemsøkt og gjenferd.

For det andre. Hvorfor er det sånn at hver bidige syke handling i verden absolutt må kommenteres på dette forumet?

Dette har ingenting med det paranormale å gjøre. Alle psychoer har sin egen demon. Bare fordi man påstår man hører stemmer så kvalifiserer ikke det saken til diskusjon her sånn.

Og det er ikke slik at debattene er så forbanna givende heller. Går stort sett i:
Ja , sykt ja
Skulle vært skutt ja
gærninger altså
fy søren *LOL*

Forumet heter paranormal.no
For de av dere som vil diskutere alt mellom himmel og jord kan jeg anbefale vg-diskusjon.
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

det hender at jeg velger å la vær å lese tråder jeg på en måte aner hva den handler om og noen ganger leser jeg likevel.. det er mitt valg og til min glede eller irritasjon, dette skaper variasjon og for noen grenser det en smule over til noe annet enn hva dette nettstedet egentlig handler om..

da jeg første gang tittet her kunne jeg konstantere at nettstedet var helt riktig i forhold til hva det dreide seg om: Mest om det paranormale og en del om generelle uparanormale ting. Og det syns jeg fortsatt det gjør med periodisk overvekt på enkelte ting som da er normalt med tanke på at vi mennesker er periodisk opptatt av ting og tang og lar den interessern være en overvekt innimellom i en periode

jeg har sjelden latt meg irritere over dette som tydelig irriterer deg Wiz, jeg har valgt ofte å la vær å se nærmere på tråden og fokusert på andre som interesserer meg mer.

mn kanksje er det litt nødvendig at det kommer litt annet enn bare det paranormale også på et paranormalt sted som dette, vi er tross alt for det meste normale mennesker opptatt av normale ting som ikke ligger i sjiktet paranormalt?

Nå er det snart helg Wiz, svelg irritasjonen og gled deg over andre tråder som er mer fruktbare kanskje og hvem vet.. en slik tråd kan resultere i en veldig interessant diskusjon? Kos deg med dine, det skal jeg :)

PS: jeg er enig at denne tråden skulle vært plassert på riktig plass, mange har tatt litt feil siste tia, men kanksje det er en barnesykdom til brukerne har blitt mer kjent med kategoriene?
Antall ord: 288
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

synnest dette er så tragisk , den skal ikke diskuteres her. Ikke kritikk til trå starter men slike saker er ekle skulle ikke vært i avisen engang. Der hadde de det bedre i gammle dager de slapp høre om alt de jævlige som skjedde i verden, idag er det noen utrolige mender med negativt fokus og lese.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Nov 2005 09:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Uff da blir for meg et noe svakt inntrykk, etter å ha lest denne saken. Pføy.

Synes denne historien fra VG stemmer godt med det paranormale, og ikke minst noen av svarene i denne tråden her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=6033

Desverre ser jeg det slik og har egen mening om hva som kan diskuteres, også her..

Toadii finner sikkert en bedre forumdel for neste tråd. :mozilla_wink:
Antall ord: 75
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Nostradamus2 skrev:

Sårri! Dette var virkelig ikke meningen... nå stakk det inni meg etter all kritikken jeg fikk.. sårri! Skal ikke gjenta seg! :mozilla_sealed:
Antall ord: 37
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cova
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 22:39
19
Lokalisering: Trondheim

Re: Uff da...

Innlegg av Cova »

>wiz skrev:
Det er helt tilfeldig at jeg kommenterer i denne tråden, men hva pokker. For det første så ligger denne tråden på hjemsøkt og gjenferd.

For det andre. Hvorfor er det sånn at hver bidige syke handling i verden absolutt må kommenteres på dette forumet?

Dette har ingenting med det paranormale å gjøre. Alle psychoer har sin egen demon. Bare fordi man påstår man hører stemmer så kvalifiserer ikke det saken til diskusjon her sånn.

Og det er ikke slik at debattene er så forbanna givende heller. Går stort sett i:
Ja , sykt ja
Skulle vært skutt ja
gærninger altså
fy søren *LOL*

Forumet heter paranormal.no
For de av dere som vil diskutere alt mellom himmel og jord kan jeg anbefale vg-diskusjon.

Syns du skal kommentere på en hver bidige ting selv jeg, mister :D Er ikke dette et forum for å diskutere å si hva du mener da..?
Antall ord: 173
Alt er mulig, det umulige tar bare litt lenger tid ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Toadii skrev:
Nostradamus2 skrev:

Sårri! Dette var virkelig ikke meningen... nå stakk det inni meg etter all kritikken jeg fikk.. sårri! Skal ikke gjenta seg! :mozilla_sealed:
Åh, det går sikkert bra. :mozilla_smile: Men slike innlegg passer best under "Generelt snakk" men ikke vær lei deg, det er menneskelig å feile, vi alle gjør det fra tid til annen.

Ha en god dag da. :mozilla_wink:
Antall ord: 81
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Syns du skal kommentere på en hver bidige ting selv jeg, mister Er ikke dette et forum for å diskutere å si hva du mener da..?
Jo. Hovedsaklig paranormale fenomener.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

>wiz skrev:
Syns du skal kommentere på en hver bidige ting selv jeg, mister Er ikke dette et forum for å diskutere å si hva du mener da..?
Som f.eks. http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/ ... 35294.html, http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11 ... tid=300312 osv.. Ser ikke at disse artiklene er mer paranormale enn ovennevnte.

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor man skal plukke på hva som skal godtaes eller ikke av innlegg, trodde man var enige om at man leste det man ønsket å lese, og lot være å kritisere noe som ikke nødvendigvis falt i smak? Overse det da for pokker!

Spesielt siden du har linket til flere lignende artikler selv, Wiz. For ikke å snakke om alt det andre ikke-paranormale du har innlegg om. :mozilla_undecided:
Antall ord: 133
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Bearchild skrev:
>wiz skrev:
Som f.eks. http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/ ... 35294.html, http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11 ... tid=300312 osv.. Ser ikke at disse artiklene er mer paranormale enn ovennevnte.

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor man skal plukke på hva som skal godtaes eller ikke av innlegg, trodde man var enige om at man leste det man ønsket å lese, og lot være å kritisere noe som ikke nødvendigvis falt i smak? Overse det da for pokker!

Spesielt siden du har linket til flere lignende artikler selv, Wiz. For ikke å snakke om alt det andre ikke-paranormale du har innlegg om. :mozilla_undecided:
Jeg synes du skal bevis at jeg har MANGE innlegg som ikke omhandler det paranormale eller som er dekket av forumets kategorier.

Og hvis du hadde lest det jeg skrev så gjald dette generelt. Dette er den 3 tråden denne uken som handler om akkurat det samme. Det handler ikke om å bestemme noe som helt. Men det begynner å bli litt i overkant nå synes du ikke?

Men kom med eksempler på tråder jeg har startet som ikke passer inn i forumet.
Sist redigert av >wiz på 20 Jan 2006 15:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Jeg synes ikke denne tråden var den fjerneste. Det kan ligge mange meninger om psykologi og mentalitet rundt dette og det har jo vært diskutert her inne før.. Det synes iallefall jeg er interessant, dessuten knyttes det ofte til det paranormale.
Antall ord: 44
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Myntenes Dronning skrev:Jeg synes ikke denne tråden var den fjerneste. Det kan ligge mange meninger om psykologi og mentalitet rundt dette og det har jo vært diskutert her inne før.. Det synes iallefall jeg er interessant, dessuten knyttes det ofte til det paranormale.
Hvis det er paranormalt så er alt paranormalt. Det er rett og slett skremmende hvis man skal snakke om det paranormale i sånne sammenhenger.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Bearchild

Er dette det beste du kan komme med?

Ok, at noen så et spøkelse mener du har mindre å gjøre på dette forumet, enn en grotesk drapssak? Ok fint å høre

Når det gjelder den andre linket så handler ikke det om paranormale fenomener, men det er tilknyttet "spiritisme og andere livsyn" ! ergo det hører til forumet.

Det finnes foreløpig ingen nyhets og aktualiteskategori. Kanskje det burde gjøre det, men saken er den at da mister paranormal hele essensen sin. Men det hadde kanskje ikke gjort noe for mange. Tross alt er dette bare moro ikke sant.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links