UFO, Kornsirkler & fenomenpoliti helikopter koliderer nesten med ufo

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
aliens
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mai 2007 00:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

politi helikopter koliderer nesten med ufo

Innlegg av aliens »

Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

De største main stream media er itt fanget av kabalen. De kan fortelle om hverdagslige nyheter. Men ikke om ufo temaet. slik har det vært i 60 år nå.

Så kom disclosure project og hatt en intens politisk kamp med kabelen i ca 10 år før de klarte å få til et møte på national press club clubb. Disclosure project er gruppen med 500 folk fra cia, pentagon, faa, airforce, navy osv.

Første timen ble elektronisk jammet. Men etter den timen så kom det på igjen, og de har aldri hatt så høyt seer tall før. Millioner av seere fikk høre om de. deretter så "måtte" main stream media vise dette på nyhetene, hvis ikke ble det for obvious at det foregikkk cover up. Men de fikk ikke "lov" til å vise mer enn et 2-3 min klipp av selve møte. Noen nyhetskanaler (de mindre) fikk ikke lov til det en gang, og måtte gi beskjed tilbake at de ble nektet og komme med denne nyheten.

Norsk TV har aldri visst dette. Noe som er ganske så viktige nyheter. Så mange folk fra de kretsene, inkludert radar trakcs, dokumenter filmer og bilder. Disse 500 er bare en liten prosent av de tusenvis av personenne greer har snakket med av leder rundt forbi i verden, fra kongefamilier til folk i fn.

i 2001 vise disclosure til et dokument som forklarte hvordan kabalen planla følgende scenarioer:

1. Den kalde krigen
2. Terrorisme
3. Ufo angrep.

http://www.youtube.com/watch?v=7ALLUuvsVkM

Nå etter 60 år med propaganda. X antall filmer. historier om The greys og reptillians som er vinklet inn i relgiøse sekter. såkallt "Abductions research" som gjøres igjennom useriøs hypnose og Narkotiske stoffer og hallusigene midler som gjør at folk kan "se" disse fæle aliene bedre er også støtte av kabalen.

Det har vært nesten blånekt på å komme med ufo informasjon. (selv om det er rappotert over 150 millioner av ufo observasjoner til fn) Så ble det sjeldent nevnt på media. Nå etter 60 år med "negativ propaganda" tenker kabalen det er på tide at media kan "få lov" til å nevne ufo'er i media. men de må ha en negativ vri.

Dette "ufo angrepet" går RETT hjem til folk. husk at(nesten) alt med ufo og aliens har vært negativt preget i media og "forskning" osv osv.. Det folk (oftest) IKKE vet er at kabalen har noe som heter ARV. Det er kjøretøy som LIGNER på ufo'er som de har planlagt å bruke på å stimulere falske ufo angrep. <- som discslosure nevnte i 2001, både før terrorisme og disse overskriftene.

Det kabalen (kalle navn for private våpen industrier") vil oppnå med dette er å ha et Falsk ufo angrep slik at folk (flest) vil TRO at vi blir angrepet av slemme aliens. Slik at det kan bli rettferdiggjort å Krige mot dem. (for at den private våpen ondustrien skal tjene penger).

Kabalen har MER makt enn det offisielle government. som bill clinton sa: there is a government inside the governemnt) som er det samme som president eisenhover advarte oss mot: kabalen.
Antall ord: 537

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Re: politi helikopter koliderer nesten med ufo

Innlegg av Skarabè »

aliens skrev:http://www.nettavisen.no/verden/article2002412.ece

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 315843.ece

dette er det mest spennende jeg har lest om på lengee :D
Spennande...... :D
Antall ord: 31
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB:
Dette begynner å likne mistenkelig på déjà vu...;)

Jeg savner dog svar fra deg alle de gangene jeg har tatt for meg nøyaktig det du har skrevet her nå...Du har tross alt skrevet nøyaktig det samme i omtrent alle trådene som omhandler UFO og liknende.
Antall ord: 50
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Rart at det ikke synes på IR. Er det ikke IR som fanger dem opp vanligvis?
Ikke så lett å bevise noe med "bare" menneskelige vitner....

Hvis de er der, burde de ha kommet opp på radaren. Ellers må vi anta at de så inn i en annen dimensjon. Selv ikke Stealth-flyene unngår de store forskningsradarene. Og her kommer konspirasjonsteoriene inn igjen....
Antall ord: 63
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Messenger
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2007 18:52
17
Lokalisering: akershus

Innlegg av Messenger »

Kimbara skrev:KB:
Dette begynner å likne mistenkelig på déjà vu...;)

Jeg savner dog svar fra deg alle de gangene jeg har tatt for meg nøyaktig det du har skrevet her nå...Du har tross alt skrevet nøyaktig det samme i omtrent alle trådene som omhandler UFO og liknende.
Kb har ikke noe rapportering plikt til en sementert skeptiker. Det er ingen dynamikk i dine tanker kun forutsigbare ”nei er ikke mulig, nei er ikke mulig” argumenter i fra tidligere tråder. La KB få lov til og komme med sine meninger og den spennende informasjonen KB legger ut. Eller skal KB spørre deg om lov først til og legge ut sine innlegg.
Fint og se at KB kjenner til de skjulte tingene som skjer. En jeg kjenner i fra PST sier det mye av det samme. I forhold til Kabalen.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links