Så hvorfor har ikke disse biologiske prøvene ført til en revolusjon innen vitenskapen? Ikke kom og si at det er fordi det er hemmeligholdt. Hvis DU påstår å sitte på sannheten her, så er det ikke mye til hemmelighet.KB skrev:Det er filmet et vesen. Som du kan se blunker til tider. Det er blitt gjort biologiske prøver av vesenet. Det er blitt gjort prøver rundt området der episoden skjedde. Filmen og bildene er analysert.
Kan du ikke gi deg med å påstå dette om igjen og om igjen? Jeg har kommet med en rekke argumenter mot DP's påståtte seriøsitet - møt meg heller på dem istedet for å gjenta deg selv til det kjedsommelige.Nå sier du masse rart, no offense.
Disclosure project er et seriøst prosjekt. 500 mennesker fra cia, pentagon, nasa , airfoce osv er seriøst. Dokumentene er ekte, og kan bekreftes av flere. Også hackeren fant disse dokumentene.
Det er forskjell på å kverulere og ha en kritisk tilnærming til slike ting. Jeg er veldig opptatt av bevisene, det er jo dem jeg spør etter hele tiden. Jeg er bare ikke så ukritisk til hva som kan kalles bevis.Du kverulerer og debunker i øst og vest. du er ikke så opptatt av bevisene, men er mer opptatt av å diskutere med meg "hvordan detter er mulig". Det har jeg jo forklart i en haug av tråder - Det er ganske standard at debunkere vil legge fokuset vekk fra bevisene, over til krangle diskusjoner.
Du svarer jo ikke på det jeg spør deg om, og liker heller å påpeke hvor kritisk jeg er. Det er du som lager krangletråder her. Svar meg på det jeg spør om.
Jeg har ikke spurt om "nøkkelpersoner" nå. Det er dessuten irrelevant, for de nøkkelpersonene dine HEVDER at de vil snakke ut, bare folk betaler for det. Tydeligvis er det greit at de blir drept av myndighetene bare de får en slump penger først.Jeg kan jo allitds gi deg noen stikkord: Trusler, latterliggjøring, penger, politikk, makt og drap. Er nøkkelord for hvorfor nøkkelpersoner ikke "snakker ut".
Nei, for meg er det ikke godt nok at enkeltpersoner utbasunerer sin mening om slikt. Siden du og andre snakker om dette som om det var vedtatte sannheter krever jeg solide bevis.Selv om både astronauter og presidenter utrykker klart sine meninger om liv i universet og cover up Hva er godt nok for kimbara. sansynligvis ingen ting.
Jada, jada. Vi ser gang på gang at taskenspillere drar den typiske "jeg var skeptiker før - helt til jeg oppdaget SANNHETEN!". Det er som å høre kristne snakke om hvor ateistiske de var før de så lyset osv. Det er et lett gjennomskuelig og billig triks for å skaffe seg troverdighet.la oss si at dine kilder i fremtiden snur seg rundt og innrømmer at de har vært med på debunking. Da vil jo selv ikke dine egne kilder være "toverdige" lenger
Dette har jo skjedd en rekke ganger gang på gang. Kritikkere og debunkere som kommer frem etter noen år for å fortelle at et's og evt's finnes.