Jeg lurer på om det er noen som har lyst å sende meg litt healing?
Er syk og har brukt opp alle pengene mine på alterantiv behandling- som ikke har hjulpet meg...
Skal i nær framtid oppsøke en proffesjonell healer- men hadde vært så flott hvis noen hadde orket å sende meg litt før den tid!
klemmer- zara
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ noen som har lyst å hjelpe meg..?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2005 16:31
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
noen som har lyst å hjelpe meg..?
Antall ord: 60
zikk zakk buksa sprakk
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Sjekk pm Zara
Antall ord: 3
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2005 16:31
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
skrev pm tilbake til deg larsrolle
Antall ord: 6
zikk zakk buksa sprakk
Hide post links |
Re: noen som har lyst å hjelpe meg..?
Det kan jeg gjøre gratis. Jeg har behandlet mange i det siste. Send meg en pm hvis du er interessert.zara skrev:Jeg lurer på om det er noen som har lyst å sende meg litt healing?
Er syk og har brukt opp alle pengene mine på alterantiv behandling- som ikke har hjulpet meg...
Skal i nær framtid oppsøke en proffesjonell healer- men hadde vært så flott hvis noen hadde orket å sende meg litt før den tid!
klemmer- zara
Antall ord: 83
Hide post links |