UFO, Kornsirkler & fenomenHVA SKJEDDE?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Moongirl
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Okt 2007 23:14
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Norge

HVA SKJEDDE?

Innlegg av Moongirl »

jeg bare lurer på en opplevelse som hendte for lenge siden da jeg var rundt 5-8 år(husker ikke helt) Jeg syklet rundt en vei, plutslig ble alt hvit for meg, jeg tenkte på et jorde så plutslig var jeg på et jorde ved en gård langt unna der jeg hadde vært. Å jeg syklet uten hender(noe jeg ikke kunna da) men når jeg forsto at jeg gjorde det mista jeg kontroll over sykkelen. Hva var det som hendte? noen sier jkeg ble bortført? hva mener dere, er det noe tegn på om man er blitt bortført?
Antall ord: 103
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
S*M
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Mar 2008 14:50
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja!

Innlegg av S*M »

Hmm, Aner ikke. mener du bortført av romvesner.. jeg tviler egentlig litt på det. Blackout ? :P Hørtes allefall skummelt ut.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Baronen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Jul 2005 23:43
19
Lokalisering: Skogly

Innlegg av Baronen »

Jeg "husker" mye rart fra da jeg liten, men har konkludert med at dette sannsynligvis bare er feberhallusinasjoner som opptrådte når jeg var syk...
Antall ord: 26
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget

-Baronen-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Hadde du røykt noe?
Eller kanskje du sovnet bak styret?
Har aldri opplevd noe slik, så jeg vet ikke :mozilla_wink:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Dagros skrev:Hadde du røykt noe?
Eller kanskje du sovnet bak styret?
Har aldri opplevd noe slik, så jeg vet ikke :mozilla_wink:
Ja, de fleste småbarn pleier å ta seg en blås før de setter avgårde på sykkeltur...
Bruke hodet sitt, kanskje? #-o
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

OK, sorry. Men det er jo mulig, da?
Mente ikke å fornærme noen, prøvde bare å forklare det, jeg :mozilla_oops:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Nei, det var visst ikke så lurt :mozilla_wink:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Re: HVA SKJEDDE?

Innlegg av Skarabè »

Moongirl skrev:jeg bare lurer på en opplevelse som hendte for lenge siden da jeg var rundt 5-8 år(husker ikke helt) Jeg syklet rundt en vei, plutslig ble alt hvit for meg, jeg tenkte på et jorde så plutslig var jeg på et jorde ved en gård langt unna der jeg hadde vært. Å jeg syklet uten hender(noe jeg ikke kunna da) men når jeg forsto at jeg gjorde det mista jeg kontroll over sykkelen. Hva var det som hendte? noen sier jkeg ble bortført? hva mener dere, er det noe tegn på om man er blitt bortført?
Bortført?? Vanskelig å si.. Men merkelig var det uansett...Kanskje du har vært på en astralreise..? Ja eller vært på en reise med noen fra andre planeter... Ja, en kaller vel det bortført.. Jeg tror at slikt har hendt og hender enda uten at en husker noe av det.. Har ikke selv opplevd dette, tror jeg.. :mozilla_wink: Å det med at du syklet uten hender når du kom til deg selv igjen, og egentlig ikke kunne dette, var jo også litt merkelig... Jeg tror på det du skriver, men tror ikke det er noe ondt som har hendt deg... :D
Antall ord: 208
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Nei, tviler på at det er noe ondt :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Vis du bruker mye energi på ting blir du svimmel og ser hvit. Jeg gjorde det en gang og det skal være en form for besvimelse i noen sekunder eller så holder du påå besvime. Skjedd med meg før.
Antall ord: 41
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links