"Ian takes a complex subject such as the Mayan Calendar and makes it very easy to understand on a personal level." He also clearly points out how the Schedule of Creation can be tracked when one looks at past historical events and relates that information to what to expect in the near future."
Jeg fant forklaringen hannes veldig veldig intresang! Den er delt opp i 3 filmer på 2 timer hver, kansje mye for de fleste men jeg måtte se den ferdig! :mozilla_smile:
http://video.google.com/videosearch?q=S ... r+Unveiled
Her er en med litt bedre kvalitet og den varer ikke fult så lenge
http://video.google.com/videosearch?q=Ian+Xel+Lungold
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Lurer du på Mayan kallenderen?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
FIN Kalender, eller hva?
Har nå surfet litt, ikke på bølger, du gjettet det, ja, på forumet!
Har nå surfet litt, ikke på bølger, du gjettet det, ja, på forumet!
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
For meg er melodien like viktig som teksten.Et band som er en av mine største Favoritter er et Skots band som heter Marillion.De har de beste tekstene jeg har hørt og musikken er utrolig bra oxo.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Hmm... kom visst bort i feil forum jaja sånt kan skje hehe.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Marillion er knallbra! Så morsomt å høre at flere liker dem! Og forresten synes jeg ditt innlegg var det beste i denne tråden :mozilla_wink:Mantropolix skrev:For meg er melodien like viktig som teksten.Et band som er en av mine største Favoritter er et Skots band som heter Marillion.De har de beste tekstene jeg har hørt og musikken er utrolig bra oxo.
Antall ord: 68
Memento mori
Hide post links |