UFO, Kornsirkler & fenomenCSETI/DISCLOSURE PROJECT

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Nå må vi huske på at kimbara her ikke tror det finnes noe som Et's eller Etv.

Hun tror videre at de som har sett Etv's (ufo) har sett noe forklarlig eller har hallusinert.
Slik at dere skeptikere legger standarden deres på det nivået da.

Selvfølgelig blir observasjoner om ufo'er "løgn" ettersom dere har jordnære forklaringer på det. da nytter det ikke om 500 folk fra systemet snakker ut, dokumenterer, viser til radar trakcs. Osv. Eller at minst 3 astronauter som har vært ute i verdensrommet selv beskriver Etv's ,for alt er jo bare ""løgn".

for slikt finnes jo ikke..... (!)

Jeg har f.eks vist et nyhetsklipp til Ba om en ufo som dukket opp på direkten. svaret hennes var at, "ja da lyver nyhetskanalen". (!)

Det blir liksom om en for presentert all verdens bevis, for så å si "bevisene er falske" ufo'er finnes jo ikke......... !!!
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Nå må vi huske på at kimbara her ikke tror det finnes noe som Et's eller Etv.

Hun tror videre at de som har sett Etv's (ufo) har sett noe forklarlig eller har hallusinert.
Slik at dere skeptikere legger standarden deres på det nivået da.
Du avslører deg selv veldig når du begynner med slik argumentasjon. Alltid når noen tyr til denne retorikken - klage over at skeptikere er skeptiske - så begynner de å bli ganske tomme for andre, skikkelige argumenter.
Selvfølgelig blir observasjoner om ufo'er "løgn" ettersom dere har jordnære forklaringer på det. da nytter det ikke om 500 folk fra systemet snakker ut, dokumenterer, viser til radar trakcs. Osv. Eller at minst 3 astronauter som har vært ute i verdensrommet selv beskriver Etv's ,for alt er jo bare ""løgn".

for slikt finnes jo ikke..... (!)
Alt jeg har sett av disse vitnene er kun utsagn uten backup - altså verdiløst som bevis.
Jeg har aldri sagt at alle vitnene lyver, jeg har påpekt at de kun kommer med utsagn som hvem som helst kan komme med. At mange av disse utsagnene er basert på en personlig tro eller overbevisning tviler jeg ikke på - men det ER ikke bevis for noe.

Jeg har forresten fremdeles ikke sett noe til denne "gratis" listen over mennesker, kun et lite utvalg som skal lokke folk til å gi penger.
Jeg har f.eks vist et nyhetsklipp til Ba om en ufo som dukket opp på direkten. svaret hennes var at, "ja da lyver nyhetskanalen". (!)
BA skrev følgende:
Videoen selv er kilden til dette. Jeg ber deg legge merke til en del ting ved filmen. Hvis dette viser at nyhetskanalen lyver så er det de selv som bekrefter dette ved å legge ut filmklippet.
Han kom også med en rekke argumenter mot videoens ektehet. Det er noe ganske annet enn å enkelt og greit påstå at noen lyver.

Og nyhetskanaler er vel ikke akkurat kjent for å alltid holde seg objektive og 100% sanne i sine reportasjer. De vil ha seere.
Det blir liksom om en for presentert all verdens bevis, for så å si "bevisene er falske" ufo'er finnes jo ikke......... !!!
Hvilke bevis? Du snakker hele tiden om bevis, men det foreligger jo ingen.

Jeg vil også oppfordre deg til å møte den argumentasjonen som blir lagt fram istedet for å angripe min og BA's retorikk på falskt grunnlag.
Du har ennå ikke møtt mine argumenter mot Greer f.eks. Du sier at du har gjort det, men viste ikke til dette når jeg spurte om det.
Antall ord: 438
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !