UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Ekstremt bra kornsirkel! + NASA side med info som bygger o
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 12 Mar 2008 05:09
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Ekstremt bra kornsirkel! + NASA side med info som bygger o
http://www.cropcircleconnector.com/2008 ... 2008a.html
Dukker opp mer og mer spennende rundt denne ekstremt bra kornsirklen!
Hvis du samtidig går inn på NASA sin side :
http://space.jpl.nasa.gov/
Søker på 21. Dec 2012, så er dette veldig spennende!
!!
Dukker opp mer og mer spennende rundt denne ekstremt bra kornsirklen!
Hvis du samtidig går inn på NASA sin side :
http://space.jpl.nasa.gov/
Søker på 21. Dec 2012, så er dette veldig spennende!
!!
Antall ord: 44
FandenTa de som nekter for alt det ukjente, mystiske!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hva skal liksom skje når en søker på denne datoen? Får ikke opp en dritt jeg.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Diffusa skrev:Hva skal liksom skje når en søker på denne datoen? Får ikke opp en dritt jeg.
ikke stress, bruk tid med de 2 sidene, så forstår du hvordan du skal gjøre det.
For noen tar det 5 minutter å se og skjønne det, for andre flere dager........
Start med siden om kornsirklen, bruk tid på å lese alt, rundt pi og planetene som er i sirklen, deretter søker du opp hvordan solsystemet vårt ser ut 21 Dec 2012, hvordan planetene ligger i solsytemet den dagen, dette er det NASA som har...
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nå fikk jeg det til, glemte jo helt å merke av at det var solsystemet jeg ville se på første gang
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
Diffusa skrev:Nå fikk jeg det til, glemte jo helt å merke av at det var solsystemet jeg ville se på første gang
Veldig bra Tar litt tid å sette seg inn i det, men etter noen forsøk så ser du at du kan stille inn på lang avstand og kort avstand, litt frem og tilbake, så sammenligner du med kornsirklen og informasjonen rundt dette med pi og planetene.
Spennende greier
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 12:34
- 16
- Lokalisering: In between...
Hmm. Spennende.. Det må jeg prøve!! :mozilla_smile:
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg skjønte ikke helt poenget!? Hvem som helst kan ha gått inn på NASA og laget en kornsirkel etter kartet. For er ikke nesten alle kornsirkler "newage"-motiver? Veldig spes at den kommer nå som energien på jorda er veldig tunet inn på 2012 og dommedag....
Jeg, personlig, synes kornsirkler begynner å bli litt gammeldags. Bedre at de krasjer litt med helikoptre enn å rasere åkrene. Verden trenger mat. Fantasiløse aliens..*mumle*
Jeg, personlig, synes kornsirkler begynner å bli litt gammeldags. Bedre at de krasjer litt med helikoptre enn å rasere åkrene. Verden trenger mat. Fantasiløse aliens..*mumle*
Antall ord: 73
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2008 03:56
- 16
- Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte
Jeg syns Jesus og Gud er gammeldags, de har i tillegg "eksistert" i mye lengre tid.Hecate skrev:Jeg skjønte ikke helt poenget!? Hvem som helst kan ha gått inn på NASA og laget en kornsirkel etter kartet. For er ikke nesten alle kornsirkler "newage"-motiver? Veldig spes at den kommer nå som energien på jorda er veldig tunet inn på 2012 og dommedag....
Tror du virkelig hvem som helst bare kan spasere inn i NASA hovedbasen og ta all informasjon de vil.
Hvorfor er mange av dere veteraner her inne så negative mot kornsirkler og deres teorier, er det så vanskelig å forestille seg at det er liv på andre planeter,at de er lengre teknologisk enn oss og velger å gi tegn fra seg via kornsirkler.
Luftrommet i hvert eneste land blir overvåket 24 timer i døgnet, det ville blitt oppdaget om Krigsfly fløy over et land, og det kunne blitt sett på som truene og begynt å skyte de ned (Doh) , På samma måte kanskje utenomjordiske romfartøy.
Mange her inne tror på spøkelser, Jeg tror egentlig det finnes spøkelser jeg også, gjenferd er da usynlige, men finnes, i dag kan vi sende internettsignaler gjennom luften,usynlig, mobilnett,radio, lista er langt over Ekte ting som er der, men som er usynlig, så hvorfor skal ikke fly bli gjort usynlig?, det er så mye rart vi mennesker ikke vet om, og det har sikkert såvidt begynt å gå opp for oss.
Dette ble kanskje litt rotete, men håper noen forstår meg, selv også du Kimbara
Antall ord: 290
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Øh? Negative? Ja, kanskje litt negativ og veldig skeptisk. Særlig til kornsirkler når vi vet at det er mennesker som lager en god del av dem.Ashtar skrev:Jeg syns Jesus og Gud er gammeldags, de har i tillegg "eksistert" i mye lengre tid.Hecate skrev:Jeg skjønte ikke helt poenget!? Hvem som helst kan ha gått inn på NASA og laget en kornsirkel etter kartet. For er ikke nesten alle kornsirkler "newage"-motiver? Veldig spes at den kommer nå som energien på jorda er veldig tunet inn på 2012 og dommedag....
Tror du virkelig hvem som helst bare kan spasere inn i NASA hovedbasen og ta all informasjon de vil.
Hvorfor er mange av dere veteraner her inne så negative mot kornsirkler og deres teorier, er det så vanskelig å forestille seg at det er liv på andre planeter,at de er lengre teknologisk enn oss og velger å gi tegn fra seg via kornsirkler.
Luftrommet i hvert eneste land blir overvåket 24 timer i døgnet, det ville blitt oppdaget om Krigsfly fløy over et land, og det kunne blitt sett på som truene og begynt å skyte de ned (Doh) , På samma måte kanskje utenomjordiske romfartøy.
Mange her inne tror på spøkelser, Jeg tror egentlig det finnes spøkelser jeg også, gjenferd er da usynlige, men finnes, i dag kan vi sende internettsignaler gjennom luften,usynlig, mobilnett,radio, lista er langt over Ekte ting som er der, men som er usynlig, så hvorfor skal ikke fly bli gjort usynlig?, det er så mye rart vi mennesker ikke vet om, og det har sikkert såvidt begynt å gå opp for oss.
Dette ble kanskje litt rotete, men håper noen forstår meg, selv også du Kimbara
Dersom Bibelen er gammeldags, så skal en vite at det bare er kristne som tror på den. På samme måte som det bare blir ufo-tilhengere som tror på kornsirkler. Dersom budskapet er viktig, burde det kanskje vises på en litt mer "troverdig" måte. For allmennheten?
Men de er først og fremst bilder på vår egen kultur, fra vår egen kultur. Jeg er ikke så sikker på at de har en sammenheng med utenomjordiske i det hele tatt, men tilhører vår egen energi.
Faktisk, jo mer jeg lærer om det alternative, jo mer skeptisk blir jeg til mennskets forklaringer, sanser og opplevelser. Ikke misforstå; jeg tror det er mye mer mellom himmel og jord, men jeg er meget skeptisk til at det viser seg! Og det er, som sagt, ikke fordi jeg ikke tror på dem, men jeg tror ikke på mennesker som formidlere av noe som tolkes i 4D og dermed berøves de øvrige aspektene som de i realiteten innebærer.
Og hva den NASA-siden angår...vi er vel å regne som "hvemsomhelst" i denne sammenhengen?
Sett at helikopteret så en ufo som ikke synes på radar, IR eller noe annet, så tyder det på at helikopteret må ha sett interdimensjonalt eller noe klassifisert materiell. Det meste er målbart, direkte eller indirekte. I allefall så lenge det er i 4D.
Antall ord: 552
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2007 13:46
- 17
Hei fanden
dette sto på cropcircleconnector: Thought you'd like to know that the recent crop circle at Barbury Castle represents our solar system and the planet positions with emphasis on Earth given by the three connected circles on the outer edge. Using the free orbital calculator at SkyViewCafe.com, I determined the date of this planetary alignment to be August 9, 2014, 1700 GMT. Hope this info is useful to you.
har du funnet at de står i denne possisjonen 21 dec. 2012 på nasa sine sider???
bare lurte siden det står 2014 her....
kjempe at du skriver inn bra info ;-)
dette sto på cropcircleconnector: Thought you'd like to know that the recent crop circle at Barbury Castle represents our solar system and the planet positions with emphasis on Earth given by the three connected circles on the outer edge. Using the free orbital calculator at SkyViewCafe.com, I determined the date of this planetary alignment to be August 9, 2014, 1700 GMT. Hope this info is useful to you.
Antall ord: 104
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 16
skrubben skrev:Hei fanden
Test det selv =)
Beste er å titte selv å se med egne øyne. morsomt er det også!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/25/539162.html
Nye stormer og ødeleggelser! Det skjer hyppigere og hyppigere!
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Avisoverskrifter er ikke noen indikasjon på at naturkatastrofer skjer hyppigere og verre enn før. Det eneste som indikeres ved dette er at aviser er hungrige på lesertall.FandenTa skrev: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/25/539162.html
Nye stormer og ødeleggelser! Det skjer hyppigere og hyppigere!
Antall ord: 49
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kremt.. Lurer på et par ting jeg. Altså hvor er Norges kornsirkler ? Hvis kornsirklene ikke er menneskeskapte, driver de utenomjordiske da med diskriminering? Hva er galt med norsk mark liksom? Noen som kan forklare hvorfor jeg ikke kan gå å studere kornsirkler på åkeren rett over haugen her? Kjenner meg mektig fornærmet og irritert jeg, ja rett og slett sjalu
Antall ord: 60
Hide post links |
Det er ikke så mange kunstneriske hillbillis her i landet :mozilla_cool:
Antall ord: 12
Hide post links |