UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Afrikansk Shaman Leviterer
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Det er noe med det du selv skrev, Shania; at så mange farer med løgn og svindel, at folk ikke lenger klarer å tro på en stakkar som er ekte. På én måte er det fint for alle de som er skeptiske og tenker kritisk, de blir ikke lurt, men for den stakkeren som ikke blir trodd er det kanskje ikke alltid like ok. Ærlighet varer lengst og de ydmyke skal arve jorden
Antall ord: 74
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg slenger ikke dumme kommentarer fordi jeg ikke tror på levitasjon, og har ikke noe problemer med at folk leviterer, tvert i mot. Jeg har vært med på litt levitasjon selv, 1 stk bomullsdott 1 cm opp, så jeg vet det er fullt mulig. Men dette klippet er så åpenbart ikke levitasjon at dumme komentarer er uunngåelig og en seriøs diskusjon om levitasjon er uoppåelig.Shania skrev:Jeg har vel aldri skjønt dette med faren at noen lurer meg eller ikke.
Om jeg tror det er mulig. Om jeg tror at mennesker kan levitere. Og vel, jeg fant det på en side som selv ikke driver med å tulle.
Men hvorfor reagerer alle med at det må være tull?
jeg så det var en masse av dommer empater på testen. Og jeg er absolutt ingen dommer empat. Ikke bare det at jeg ikke vet om folk juger eller ikke. Det betyr ingenting for meg. Om det ikke er for å utnytte meg da. Men da reagerer jeg.
Men sånn bare, å fortelle historier. Andre blir sinte, og skuffede om noen forteller "historier". jeg lytter å hører etter hva det er de sier. Det er urelevant om de dramatiserer. Vi prater over en kopp kaffe.
Så lenge ingen invaderer, utnytter eller bruker meg, så er det en dritt om de juger eller ikke.
Hvs har de sagt om det på nettsiden du fikk det fra da?
Antall ord: 239
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Hva som er så åpenbart juks skjønner jeg ikke helt. Det jeg skrev gjelder da ikke for deg. Men du er jo ikke alene her....
Og det er kanskje en forskjell på å levitere en bomullsdott, og levitere seg selv.
Jeg skal ikke påstå noenting. Men jeg har også hørt fra andre som holder på med åndelig arbeide at de har spredd den.
Det sies ingenting om den på siden.
Det jeg likte litt, var at det ikke var en åpenbar tryllekunstner ute å går. Men en sjaman som hadde levd hele sitt liv med åndelige energier. Derfor anså jeg det en tanke mer troverdig. Akkurat som tibetanske munker, som jeg ikke har funnet noe på ennå, eller indiske munker.
At en seriøs diskusjon er uoppnålig på grunn av dette, er noe du får stå for. ellers kunne de jo vært interessant. Om vi kan se bort fra både film og kommentarer.
Når du jon blund, var med på levitasjon. Gjorde dere det samme? Eller hadde dere hver deres dott å løfte. Var det basert på konsentrasjon av tanken? Eller brukte dere mer meditasjon og væren? Det hadde vært spennende å få vite litt.
Og det er kanskje en forskjell på å levitere en bomullsdott, og levitere seg selv.
Jeg skal ikke påstå noenting. Men jeg har også hørt fra andre som holder på med åndelig arbeide at de har spredd den.
Det jeg likte litt, var at det ikke var en åpenbar tryllekunstner ute å går. Men en sjaman som hadde levd hele sitt liv med åndelige energier. Derfor anså jeg det en tanke mer troverdig. Akkurat som tibetanske munker, som jeg ikke har funnet noe på ennå, eller indiske munker.
At en seriøs diskusjon er uoppnålig på grunn av dette, er noe du får stå for. ellers kunne de jo vært interessant. Om vi kan se bort fra både film og kommentarer.
Når du jon blund, var med på levitasjon. Gjorde dere det samme? Eller hadde dere hver deres dott å løfte. Var det basert på konsentrasjon av tanken? Eller brukte dere mer meditasjon og væren? Det hadde vært spennende å få vite litt.
Antall ord: 203
I choose the easy button.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg skjønner. Det kan absolutt virke mer troverdig ved første øyekast.Shania skrev:Hva som er så åpenbart juks skjønner jeg ikke helt. Det jeg skrev gjelder da ikke for deg. Men du er jo ikke alene her....
Men saken er at man trenger ikke være tryllekunstner av yrke for å drive tryllekunst. Man kan lære seg akkurat nok triks til å lure folk til å tro at man har store evner. F.eks. i kina er folk store på å ha masse heftige evner. Der blir folk avslørt med små elektriske aparater som gir støt og slike enkle ting. Folk som har blitt sett opp til som qigong mestere og healere i mange år. Disse lurendreierene bruker bare akkurat det trikset de trenger for å lure folk til å tro at de er fantastiske mestere. Her er en sånn en: http://www.youtube.com/watch?v=7dV90fvc ... re=related
Men... det finnes også de som ikke lurer folk, som faktisk har disse evnene. Det er bare veldig skjeldent de lar seg legge ut på youtube. John Chang har visst slitt veldig etter at han havnet på youtube. Hele hans skole har blitt stengt for andre enn kinesere pga det. Nå sier han bare at det er bra hvis klippet inspirerer folk til å begynne å meditere
Det hadde vært veldig artig å se om du fant noe på tibetanske munker da. Jeg har lett jeg også men ikke funnet noen ting.
Da jeg var med på det var vi en gruppe på 8 som alle jobbet på samme bomullsdott. Holdt på i mange uker, mange mange timer og var på nippet til å gi opp mange ganger. Vi jobbet med elementene, elementalene, englehierarkiet og å heve frekvensen. Stakkars dotten...
Antall ord: 465
Hide post links |
Levitasjon... Ekte eller ikke... Tror nok det er ekte, men jeg vet ikke...
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Har sjekka opp og begynt å lese på en bok, et kurs, som kom fra den quizen angående hva slags empat du er, for litt siden.
Det handler om å lære det ubevisstets språk, som ikke er i ord men assosiasjoner og bilder.
Det som er litt interessant der, og som mange diskusjoner handler om her i forumet, er at det bevisste sinnet, når hjernen er i Beta bølger, dagsbevissthet, ikke kan forstå eller favne om den ubevisste delen. Allikevel kan man bli bevisst det, på en annen måte, ved å åpne seg og bli klar over hvordan det ubevisste kommuniserer.
Tilbake til levitasjon. Tror det dreier seg om ulike ting her.
Slik du beskrev dette med bomullsdotten, Jon Blund, så tror jeg dere håndterte det fra Beta nivå. Ren tanke levitasjon. Men etter å ha lest litt om Tibetanske munker, og også hvordan sjamaner ellers fungerer, så tror jeg dette fungerer fra andre nivåer, som går dypere. Hvor hjernen går i Alfa eller Theta bølger. Noe som skjer gjennom dyp meditasjon, og som de lærer i generasjoner. Men som jeg tror er mulig uten å gå denne lange veien.
Det handler om å lære det ubevisstets språk, som ikke er i ord men assosiasjoner og bilder.
Det som er litt interessant der, og som mange diskusjoner handler om her i forumet, er at det bevisste sinnet, når hjernen er i Beta bølger, dagsbevissthet, ikke kan forstå eller favne om den ubevisste delen. Allikevel kan man bli bevisst det, på en annen måte, ved å åpne seg og bli klar over hvordan det ubevisste kommuniserer.
Tilbake til levitasjon. Tror det dreier seg om ulike ting her.
Slik du beskrev dette med bomullsdotten, Jon Blund, så tror jeg dere håndterte det fra Beta nivå. Ren tanke levitasjon. Men etter å ha lest litt om Tibetanske munker, og også hvordan sjamaner ellers fungerer, så tror jeg dette fungerer fra andre nivåer, som går dypere. Hvor hjernen går i Alfa eller Theta bølger. Noe som skjer gjennom dyp meditasjon, og som de lærer i generasjoner. Men som jeg tror er mulig uten å gå denne lange veien.
Antall ord: 197
I choose the easy button.
Hide post links |