UFO, Kornsirkler & fenomenHvor mange beviser må vi ha for at Ufo eksisterer

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Synes det virker seriøst jeg.. Vet ikke hvem en skal gå til for å få det mer "seriøst"
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Bra poeng, Astarte. De fleste her inne vil gjerne tro, men klarer ikke å ta alt som ligger på YouTube seriøst. Dessverre.
Og det har ingenting med at det ikke finnes liv der ute å gjøre, for det er nok ganske sikkert. Men er de livsformene nødvendigvis fra Orion, Sirius, Pleiadene og Nibiru som enkelte hevder hårdnakket?
Det er en jungel av informasjon og disinformasjon som skal sjekkes etter i sømmene. Dersom en tror blindt på alt som ligger på nettet, blir en gal!
Antall ord: 87
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

90% av det som finnes av informasjon om ufo/etv er desinformasjon. Noen av disse for godt betalt for å spre desinformasjon. Det finnes relgiøse sekter som har alle mulige merkelige forklaringer på hvordan ting henger sammen. Merkelig hvordan ingen av dem blir truet. Så har vi skremmsel propaganda. I alle mulike slags forkledninger for å lure og manipulere folk vekk fra den virkelige sannheten.

Legg merke til hvor mye som er skremsel. Hvordan Et's blir fremstillt som star wars aktige folk med krigerske instinkter. Hvordan noen ligner på mennesker og er Fine og blonde og beskrives som vakre. Mens andre er små , stygge og lukter vondt. Det sniker seg inn rasisme, som på langt sikt lønner seg for å spre frykt.

Teknologien som eksisterer er helt ekstrem. Folk kan tro de har sett en ufo, også er det en ARV som er blitt produsert i en base i utah eller på lockhead. Andre kan Få drømmer om the grays og reptillans også er dette Milabs, eller psycotronics våpen som kan plassere indre bilder i hodet til folk pga teknologi. Virkeligheten er sykere enn den sprøeste fantasi. Folk som er ute på "abduction squad". Og forskere som for betalt for å putte inn fælre bilder igjennom useriøs hypnose og Hallusinigene narkotiske stoffer.
Konferanser som KUN snakker om abductions, og folk som vil fortelle om positive møter blir visst døra. Så det er en selv selected greie hvor det kjøres inn i en retning, negativitet. Det store media tjener penger på frykt, noe de fort finner ut. Filmer som independece day (nasjonal dag) ble topp i usa. Og filmer som ble produsert i gammle dager alla "et" for ikke penge støtte lenger fordi de er for "vennlig sinnete" i forhold til ET's.
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shania
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Nov 2007 02:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Shania »

Det må vel ikke handle om enten eller. Det er masse der ute. Men vi må kjenne etter. Jeg tror ikke fornuftige og intellektuelle argumenter holder. Men jeg går heller etter om det oppmuntrer, eller ikke. Om det formilder respekt eller ikke.
Om det finnes noen der ute, som skal ha meg til å gjøre en masse. Meditere på en viss måte, eller alt det som David Skywalker snakket så varmt om.

Jeg er overbevist om at vi har en kompass nål selv. Og den sitter ikke i hodet. Men dyprere. kankje hjertet vil noen si.

Om det finnes de som ikke vil meg vel. Ikke ønsker menneskers bevisstgjøring og oppvåkning. Som vil ha vår underkastelse og tilbedelse. Sikkert. Akkurat som det finnes slike mennesker på jorden. Men akkurat som jeg velger dem bort på jorden, så velger jeg dem bort i universet også.
Det handler vel litt om hvilket ståsted jeg selv har. Og at jeg ikke vil kjøpe noen annens pakke.
Antall ord: 171
I choose the easy button.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Bra sagt Shania.

Dette er noe jeg har tenkt mye over. Og jeg må sammenlikne mine egne opplevelser med kildene som finnes. Over mye strev har jeg kommet frem til noe nå. Og mitt ståsted vil nok hele tiden oppdateres seg etterhvert som jeg mottar mer og mer stumuli, info sanser erfaring osv.

Samtidig så utelukker jeg ikke at det finnes negative Et's. På samme måte som det finnes negative mennesker. jeg tror det er en balanse i alt. Men å undertrykke sannheten om liv i universet, kan ikke fortsette.. Konsekvensene og misbruket er for sterkt.

Jeg ser hvordan skremmselpropaganda og "nasjonens sikkerhet" er blitt brukt for å holde dette skjult. jeg ser hvordan makt folk, inkludert industri og relgions folk misbruker Katastrofer og kaos for å komme med en redning.

Det kan godt tenkes at enkelte pakker ikke snakker om negative Et's. Fordi de fokuserer på det positive og vet at det en fokuserer på er hva en for kontakt med.

Samtidig så er det meget mulig at mennesker har Kopert, klonet, lagt Heavy heavy vekt på det negative. For å tjenne på det. Eventuellt misbruke en liten prosent av noe negativt som (kan) eksistere.

Er helt enig at en må tenke selv, og følge hva en tror. Og stille spørsmål til hvorfor en tror hva en tror. Ettersom en kan være født inn i en relgion eller en mening. Til slutt, dersom en stille spørsmål til alt og alle, så vil en gransket og undret alle aspekter og ender opp med ens egen intuitivitet, slik jeg ser det.
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

KB skrev:Bra sagt Shania.

Dette er noe jeg har tenkt mye over. Og jeg må sammenlikne mine egne opplevelser med kildene som finnes. Over mye strev har jeg kommet frem til noe nå. Og mitt ståsted vil nok hele tiden oppdateres seg etterhvert som jeg mottar mer og mer stumuli, info sanser erfaring osv.

Samtidig så utelukker jeg ikke at det finnes negative Et's. På samme måte som det finnes negative mennesker. jeg tror det er en balanse i alt. Men å undertrykke sannheten om liv i universet, kan ikke fortsette.. Konsekvensene og misbruket er for sterkt.

Jeg ser hvordan skremmselpropaganda og "nasjonens sikkerhet" er blitt brukt for å holde dette skjult. jeg ser hvordan makt folk, inkludert industri og relgions folk misbruker Katastrofer og kaos for å komme med en redning.

Det kan godt tenkes at enkelte pakker ikke snakker om negative Et's. Fordi de fokuserer på det positive og vet at det en fokuserer på er hva en for kontakt med.

Samtidig så er det meget mulig at mennesker har Kopert, klonet, lagt Heavy heavy vekt på det negative. For å tjenne på det. Eventuellt misbruke en liten prosent av noe negativt som (kan) eksistere.

Er helt enig at en må tenke selv, og følge hva en tror. Og stille spørsmål til hvorfor en tror hva en tror. Ettersom en kan være født inn i en relgion eller en mening. Til slutt, dersom en stille spørsmål til alt og alle, så vil en gransket og undret alle aspekter og ender opp med ens egen intuitivitet, slik jeg ser det.

Jeg er vel en av dem som leser disse trådene, men ikke kan nok til å kommentere stort :mozilla_wink:

Men takk for gode svar fra både deg og Shania.

Det handler vel om balanse, men den kan være vanskelig å finne syns jeg :mozilla_yell:
Antall ord: 314
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:Bra poeng, Astarte. De fleste her inne vil gjerne tro, men klarer ikke å ta alt som ligger på YouTube seriøst. Dessverre.
Og det har ingenting med at det ikke finnes liv der ute å gjøre, for det er nok ganske sikkert. Men er de livsformene nødvendigvis fra Orion, Sirius, Pleiadene og Nibiru som enkelte hevder hårdnakket?
Det er en jungel av informasjon og disinformasjon som skal sjekkes etter i sømmene. Dersom en tror blindt på alt som ligger på nettet, blir en gal!
Ja du har faktisk helt rett....mange her inne vil så gjerne tro. De vil ikke VITE.
Og selvsagt kan man ikke ta en tro seriøst....

Det handler ikke om antall overbevisende bevis, eller om hvor veltalende folk er.
Du blir ALDRI overbevist samme hvor mye du lurer og graver etter svar utenfor deg selv. Da vil det alltid være og forbli en TRO. Verdiløs...og uholdbar.

Bli kjent med deg Selv. Skrell av lagene av illusjoner som sitter i kroppen og skygger for DEG (med stor D) og verdensbildet. DA ser du klart. Da blir det ingen spørsmål. Da bare VET du når noe er sant og ikke. Du gjenkjenner det fordi du har gjenkjent deg Selv som sjel.

Jo nærmere du kommer sjelen, jo sikrere du blir på deg selv og sjelen, desto enklere blir det å skille klinten fra hveten av det du kommer over av informasjon.
Dette høres slitsomt ut, og jeg kan godt forstå at man kan bli gal av sånt. :D
Gå heller deg selv i sømmene. Det er DET som er veien til Sann viten. Da gjenkjenner du etterhvert helt naturlig sannhet og usannhet.

Om de utenomjordiske nødvendigvis er fra de stedene du nevnte? Nei, ikke nødvendigvis, men bl.a er de det. Det er uansett ikke viktig hvor de er fra. Det som er viktig er DEG, å se deg Selv. For det er DA du begynner å SE. :mozilla_wink:
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Det finnes foresten ingen negative ET's å bekymre seg over.
Er du bekymret så kvitt deg med bekymringen, den er illusjon. Og illusjonen finnes ikke utenfor, den finnes i DEG slik du er i øyeblikket.

Samfunnet og media planter mye frykt, bl.a gjennom "skumle" UFO-filmer. Det skumle er illusjon, kvitt deg med det - det er ikke DEG. Sannheten er GOD.....akkurat som Deg.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:
Hecate skrev:Bra poeng, Astarte. De fleste her inne vil gjerne tro, men klarer ikke å ta alt som ligger på YouTube seriøst. Dessverre.
Ja du har faktisk helt rett....mange her inne vil så gjerne tro. De vil ikke VITE.
Og selvsagt kan man ikke ta en tro seriøst....

Det handler ikke om antall overbevisende bevis, eller om hvor veltalende folk er.
Du blir ALDRI overbevist samme hvor mye du lurer og graver etter svar utenfor deg selv. Da vil det alltid være og forbli en TRO. Verdiløs...og uholdbar.

Bli kjent med deg Selv. Skrell av lagene av illusjoner som sitter i kroppen og skygger for DEG (med stor D) og verdensbildet. DA ser du klart. Da blir det ingen spørsmål. Da bare VET du når noe er sant og ikke. Du gjenkjenner det fordi du har gjenkjent deg Selv som sjel.

Jo nærmere du kommer sjelen, jo sikrere du blir på deg selv og sjelen, desto enklere blir det å skille klinten fra hveten av det du kommer over av informasjon.
Dette høres slitsomt ut, og jeg kan godt forstå at man kan bli gal av sånt. :D
Gå heller deg selv i sømmene. Det er DET som er veien til Sann viten. Da gjenkjenner du etterhvert helt naturlig sannhet og usannhet.

Om de utenomjordiske nødvendigvis er fra de stedene du nevnte? Nei, ikke nødvendigvis, men bl.a er de det. Det er uansett ikke viktig hvor de er fra. Det som er viktig er DEG, å se deg Selv. For det er DA du begynner å SE. :mozilla_wink:
Hvorfor er du så opptatt av at jeg skal gå etter i mine sømmer hele tiden, Gaute?
Antall ord: 384
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev: Hvorfor er du så opptatt av at jeg skal gå etter i mine sømmer hele tiden, Gaute?
Dette gjelder jo ikke bare deg, Heidi. Du trenger ikke ta det personlig. :D
Å søke utenfor seg Selv er noe vi alle gjør inntil vi vet hvem vi ER. Du brukte ordtaket "å gå i sømmene", da måtte jeg bare snu på det...å få fokus på de INNvendige sømmene. :D
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
20

Innlegg av Hecate »

Gaute skrev:
Hecate skrev: Hvorfor er du så opptatt av at jeg skal gå etter i mine sømmer hele tiden, Gaute?
Å søke utenfor seg Selv er noe vi alle gjør inntil vi vet hvem vi ER. Du brukte ordtaket "å gå i sømmene", da måtte jeg bare snu på det...å få fokus på de INNvendige sømmene. :D
Da får du svare generelt, da vet du. Jeg bryr meg ikke om hva du sier likevel :D
Antall ord: 92
~Lao Tzu

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Hecate skrev:
Gaute skrev:
Da får du svare generelt, da vet du. Jeg bryr meg ikke om hva du sier likevel :D
Ja men jeg skriver jo generelt! :D
Bruker ord som "vi", "man" og "du". Om det treffer eller ikke er ikke viktig. Det er bare slik jeg uttrykker meg, og vil alltid gjøre det...samme om folk bryr seg eller ikke. :)
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg synes du sier mye fornuftig om disse tingene Gaute :D

Har du forresten vært med på noen Cseti expedisjoner og sett ufo ute i felten?
Det er en gruppe som er ute å for å oppleve observasjoner her i norge også, de kontakter etv's igjennom CE-5 protokollen, under Cseti.

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=8258
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links