UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Afrikansk Shaman Leviterer
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Nov 2007 02:10
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
- Blitt takket: 1 gang
Afrikansk Shaman Leviterer
Her en en video, som en tysk filmer har filmet. Du hører en engelsk kommentator.
http://www.spiritube.com/unknown/africa ... /ce7c5cc52
Altså ingen amerikaner som bare vil tjene noen penger.
http://www.spiritube.com/unknown/africa ... /ce7c5cc52
Altså ingen amerikaner som bare vil tjene noen penger.
Antall ord: 32
I choose the easy button.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 13:54
- 18
Interessant!
Meget synd at mannen som 'svever' er dårlig belyst, skulle også gjerne sett ham filmet bakfra.
Meget synd at mannen som 'svever' er dårlig belyst, skulle også gjerne sett ham filmet bakfra.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Re: Afrikansk Shaman Leviterer
phuuh, ja det må jo gi opptaket kredibilitet! Bare så lenge det ikke er en amerikaner inn i bildet. Skal vedde på at amerikanerene vet dette og leide inn en engelsk kommentatorShania skrev:Altså ingen amerikaner som bare vil tjene noen penger.
Artig å legge merke til at han sliter litt med å holde balansen og at vektpunktet er ved midjen...
Antall ord: 60
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Levitasjon er en av de kunstykkene som det finnest mest triks på og utføre.
Dette er juks. Det er jeg helt sikker på.
Dette er juks. Det er jeg helt sikker på.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Dette opptaket får meg til å tenke på en MacGyver-episode. Der prøvde en gangster å ta kontroll over folk ved å late som om han var en heksedoktor med store evner...
Levitasjonsutstyr får en kjøpt på nettet. Ellers har vi vel sett Criss i farta
Antall ord: 47
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Ja,Criss bruker vel en heliumsbalong type stor. Flere folk holder den i snorer, så står han i tynne vaierløkker under.Hecate skrev:Dette opptaket får meg til å tenke på en MacGyver-episode. Der prøvde en gangster å ta kontroll over folk ved å late som om han var en heksedoktor med store evner...
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Misbruk av helium....mye bedre å inhalere hehehe
Antall ord: 7
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
Han er sikkert en afroamerikaner, og dermed ikke troverdig
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
hahaha, der har du det! Youtube greier ikke lure oss nei!skeptikeren skrev:Han er sikkert en afroamerikaner, og dermed ikke troverdig
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Med den overlegsentheten og den høye siviliserte kulturen og forståelsen vi har, så er det jo umulig at andre kulturer fremmede for vår egen har annen kunnskap og utviklet andre evner enn det vi har.
All levitasjon er tull. For det har vi bestemt. Helt enkelt fordi det ikke passer inn i vår virkelighet og vår forståelse på hva som er mulig.
Fordi vi ikke var der, fordi det finnes de som lever av å lure, fordi vi har mistet all tro på at det finnes noe mer enn det vi kan bevise og kontrollere, fordi vi lever i et samfunn full av løgner, så må det være tull.
Jeg visste nok at kommentarene ville komme. Men for noen kan det kanskje være en god opplevelse av å se dette med åpne øyne.
All levitasjon er tull. For det har vi bestemt. Helt enkelt fordi det ikke passer inn i vår virkelighet og vår forståelse på hva som er mulig.
Fordi vi ikke var der, fordi det finnes de som lever av å lure, fordi vi har mistet all tro på at det finnes noe mer enn det vi kan bevise og kontrollere, fordi vi lever i et samfunn full av løgner, så må det være tull.
Jeg visste nok at kommentarene ville komme. Men for noen kan det kanskje være en god opplevelse av å se dette med åpne øyne.
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Det finnes de som leviterer, helt sikkert. Men det er vanskelig å tro blindt på noe som er på film. Jeg måtte ha sett det med egne øyne, helst levitert selv for å være helt sikker på at det ikke er juks.
Men jeg innrømmer at jeg har sett mye MacGyver og lest mine Fantomet-krøniker...
Men jeg innrømmer at jeg har sett mye MacGyver og lest mine Fantomet-krøniker...
Antall ord: 58
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det som gjør det så vanskelig er jo alle svindlerene.
Ellers så tror også jeg at noen kan levitere, samtidig som jeg er åpen for å tro på veldig mye annet. Men, som Hecate skriver her, så er det forskjell på å "tro" at det er mulig, til å "vite" av egen erfaring. :mozilla_wink:
Ellers så tror også jeg at noen kan levitere, samtidig som jeg er åpen for å tro på veldig mye annet. Men, som Hecate skriver her, så er det forskjell på å "tro" at det er mulig, til å "vite" av egen erfaring. :mozilla_wink:
Antall ord: 53
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jeg har vel aldri skjønt dette med faren at noen lurer meg eller ikke.
Om jeg tror det er mulig. Om jeg tror at mennesker kan levitere. Og vel, jeg fant det på en side som selv ikke driver med å tulle.
Men hvorfor reagerer alle med at det må være tull?
jeg så det var en masse av dommer empater på testen. Og jeg er absolutt ingen dommer empat. Ikke bare det at jeg ikke vet om folk juger eller ikke. Det betyr ingenting for meg. Om det ikke er for å utnytte meg da. Men da reagerer jeg.
Men sånn bare, å fortelle historier. Andre blir sinte, og skuffede om noen forteller "historier". jeg lytter å hører etter hva det er de sier. Det er urelevant om de dramatiserer. Vi prater over en kopp kaffe.
Så lenge ingen invaderer, utnytter eller bruker meg, så er det en dritt om de juger eller ikke.
Om jeg tror det er mulig. Om jeg tror at mennesker kan levitere. Og vel, jeg fant det på en side som selv ikke driver med å tulle.
jeg så det var en masse av dommer empater på testen. Og jeg er absolutt ingen dommer empat. Ikke bare det at jeg ikke vet om folk juger eller ikke. Det betyr ingenting for meg. Om det ikke er for å utnytte meg da. Men da reagerer jeg.
Men sånn bare, å fortelle historier. Andre blir sinte, og skuffede om noen forteller "historier". jeg lytter å hører etter hva det er de sier. Det er urelevant om de dramatiserer. Vi prater over en kopp kaffe.
Så lenge ingen invaderer, utnytter eller bruker meg, så er det en dritt om de juger eller ikke.
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Jeg vet ikke om videoen er fake eller ikke, men jeg synes likevel den ser ganske ekte ut. Uansett om den er det eller ei, tror jeg det er fult mulig å levitere dog det sikkert krever utrolig mye kosentrasjon og selvdisiplin.
Antall ord: 41
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Slik har jeg ikke tenkt på det, takk skal du ha!Shania skrev:Jeg har vel aldri skjønt dette med faren at noen lurer meg eller ikke.
Antall ord: 168
Memento mori
Hide post links |