UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Disclosure Project
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Er det noen av dere her inne ( av de som er interessert i emnet) Som har prøvd å kontakte ufo'er?
Antall ord: 21
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Nei, det ser jeg ikke som noe poeng.
Er dog intressert i fenomenet
Er dog intressert i fenomenet
Antall ord: 13
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Som tidligere beskrevet, og som med flere her ..KB skrev:Er det noen av dere her inne ( av de som er interessert i emnet) Som har prøvd å kontakte ufo'er?
Som ung tenåring hadde jeg nærkontakt med det vi kan karakterisere som en ufo, og det på høylys dag. Kontakten var ikke noe jeg opplevet alene. Og det er jeg glad for.
Den opplevelsen sitter i så hardt at den aldri slipper taket. Det er noe rart som jeg ikke kan forklare.
Hvor søkt den enn høres, jeg føler et økende behov for kontakt med "dette", og det blir bare sterkere og sterkere. Det er på en måte noe jeg ALDRI har BEDT om heller, det er som et uforklarelig sterkt behov.
Faren ved så si slikt der at man fort blir stemplet som psykisk ustabil, rett og slett en tulling.
MEN, for å si det rett ut, det dri... jeg i. Det får stå sin prøve. Jeg VET hva jeg har opplevet, men jeg skjønner ikke hva som driver meg. Noe er det. Underlig er det, og de siste årene har det tiltatt mere og mere. Man må holde 90% for seg sjøl, for tar man dette opp med arb. kollegaer og venner så faller man fort utenfor og får det klassiske
"GAL" stemplet. Latterliggjøringen ligger ikke langt unna da.
I den senere tid har jeg begynt å ØNSKE meg kontakt, bevis, og man skal ikke se bort i fra at det kan skje ved å kontrollere sin bevisshet etc. Interessant..
Så dere som har de på samme måte - stå fram, dere er IKKE alene.
Så får skeptikerne bare kjøre sitt løp. Jeg vet nå hva jeg har opplevet og føler.
Antall ord: 298
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
"ufo":
Jess. du mener denne :
http://www.youtube.com/watch?v=FLFdGEOftMo&feature=user
Fyren som kontakter ufo'er, på Nyhets sending.
Alle kan kontakte ufo'er (ETV's) Dette gjøres med bevissthet, intensjon og remote viewing. De som har hatt ufo observasjoner kan jo fortelle det til sine venner ( som oftest stoler på en og ligner på en selv) Og kan jo danne sirkler hvor en prøver å kontakte ufo'er sammen. 2-4 stykk f.eks skaper mye mer bevissthet og det blir da lettere å kontakte ufo'er.
Selv om en kan gjøre det alene også. Det blir iallfall "show off" for de som forventer at ingen ting kommer til å dukke opp!
Jess. du mener denne :
Alle kan kontakte ufo'er (ETV's) Dette gjøres med bevissthet, intensjon og remote viewing. De som har hatt ufo observasjoner kan jo fortelle det til sine venner ( som oftest stoler på en og ligner på en selv) Og kan jo danne sirkler hvor en prøver å kontakte ufo'er sammen. 2-4 stykk f.eks skaper mye mer bevissthet og det blir da lettere å kontakte ufo'er.
Selv om en kan gjøre det alene også. Det blir iallfall "show off" for de som forventer at ingen ting kommer til å dukke opp!
Antall ord: 116
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Ja, det var den jeg tenkte på "KB".KB skrev:"ufo":
Jess. du mener denne :
Joda, at det ville blitt "show off" for de som forventer at igenting skal dukke opp, det tviler jeg ikke på
Ikke enkelt dette. Å finne "nøkkelen".
Antall ord: 153
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Tanken slår meg...at hadde aliens eller et's dukka opp på jorda...så ville di nok fort slått fast at vi menneska er parasitter som ødelegger naturen på jorda og med fare for at parasittane(menneska) kan ende opp med å legge under seg resten av universet, ville vi blitt fjerna fortast mogleg...KB skrev:Videre i debatten om disclosure project så kan jeg fortelle folk som er interesser i deres arbeid om hva Dr greer utrykkte på sitt siste radio intervju:
(the world Puja network). Jeg gjenforteller oppsumert med egne ord.
Han fortallte om hvordan Bevissthet spillte inn på kommunikasjon med Et's. De som kan remote viewing vet hvordan det er når en klarer å se en plass langt vekk fra på sitt indre øye.
Bevisstheten han refererte til var hvordan en er bevisst at en er bevisst. For deretter å bruke remote viewing til å visualisere Jorden sett utenfra i unverset, for så å Zoome inn på tellus, europa, Norge f.eks.
Han oppfordret alle til å eksperimentere med meditasjon og bevissthet for å selv erfare hvordan kontakte Et's. Ettersom de bor lysår vekk fra oss så er tanken og bevisstheten det beste måten å gjøre dette på. Han oppfordrer folk til å prøve dette ut for å se for dem selv at dette er mulig, hvis nok mennesker gjør dette, tusenvis kanskje millioner så vil det ikke være mulig lenger å benkte kontakt. Selv om det ikke kan forklares på nåværende tidspunkt, så kan dette dersom, det gjøres på stor nok skala føre til at folk ser at dette er fullt mulig.
Jeg har selv fått kontakt med ufo, etter at jeg lå en natt i sengen og slappet virkelig godt av. Kvelden før hadde jeg lyttet en del på "science of enlightment" av Shinsen Young. For informasjons skyld så nevner jeg det bare.
Poenget er uansett at dette er noe jeg har opplevd selv, at bevissthet faktisk har mye å si for å kommunisere over avstander. De som kjenner til remote viewing og ut av kroppen opplevelser/astral reise kan se en sammenheng her på at bevissthet er et kraftig verktøy.
Jeg husker en gang i forbindelse med et "art bell" radio show. Så hadde en gjest på det radio showet hvor han gjorde et Bevissthet eksperiment. Eksperimentet gikk ut på at lytterne skulle tenke på et bra øyeblikk, kjærlighet/glede osv hvor de knyttet dette sammen med en intensjon om å få kontakt med Et's. Glede + intent. Titusenvis av lyttere gjorde dette samtidig. Det fosset inn telfoner av ektepar som fikk kontakt, som observerte ufo'er over husene deres osv. Sinnsykt kult å lytte på.
Dette er noe jeg tror på. Og så "enkelt" kan det gjøre. igjennom meditasjon og ønske om kontakt. De som driver mye med meditasjon har sikkert hørt setningenr som "komme i ett med universet" osv. Er slik kontakt med Et's skjer, dette er også av egen opplevelse.
...og dette tullet fra dr greer går bare ut på å skaffe penger...non-profit liksom...
Antall ord: 512
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Hide post links |
Jepp. det har du faktisk rett i. ETV's (ekstraterrestial vechile) har blitt mest observert nær militær baser. Noen av lang distanse missilene er blitt nøytralisert. Også i forhold til atom katastrofe ulykker , så er observasjonene økt drastisk over det område. Og tester e blitt gjort før og etter, hvor en finner at den radio aktive strålingen har synket.
De er bekymret for oss, og at vi skal putte våpen ut i rommet. de er også redde for at vi skal starte alvorlige kriger, og ødellegge miljøet. De har vært igjennom dette, og ser at vi er på kanten til selv ødeleggelse snart.
Non profit stemmer. Poenget er å informere media. Og snart ha offentlig ufo landiing med et av G7 landene. Han har brukt over hundrevis av timer med å holde møter osv om ET temaet med cia direktører folk i nati, fn , kongefamilier , det japanske lederskapet osv.
han selger en bok hvor han skriver om sitt liv og om hvordan han har godt frem, helt riktig. Dette for å skaffe noen penger til prosjektet med å få denne informasjonen offentlig. de fleste tror disclosure har masse penger, de har veldig lite. og har begynnt helt fra bunn. Greer sluttet jobben som Lege og satser alt på å opprette og offentligjøre ET kontakt.
De som har vært med i dette har blitt truet, herset med, skjellt ut om alt mulig rart mellom himmel og jord av ansatte i desinformasjon programmer.
Nå for vi følge med på avis overskriftene fremover og se hva som blir rappotert før den store offentliggjørelsen. Kanskje vil negative epsioder inntre. mye sannsynlig.
De er bekymret for oss, og at vi skal putte våpen ut i rommet. de er også redde for at vi skal starte alvorlige kriger, og ødellegge miljøet. De har vært igjennom dette, og ser at vi er på kanten til selv ødeleggelse snart.
Non profit stemmer. Poenget er å informere media. Og snart ha offentlig ufo landiing med et av G7 landene. Han har brukt over hundrevis av timer med å holde møter osv om ET temaet med cia direktører folk i nati, fn , kongefamilier , det japanske lederskapet osv.
han selger en bok hvor han skriver om sitt liv og om hvordan han har godt frem, helt riktig. Dette for å skaffe noen penger til prosjektet med å få denne informasjonen offentlig. de fleste tror disclosure har masse penger, de har veldig lite. og har begynnt helt fra bunn. Greer sluttet jobben som Lege og satser alt på å opprette og offentligjøre ET kontakt.
De som har vært med i dette har blitt truet, herset med, skjellt ut om alt mulig rart mellom himmel og jord av ansatte i desinformasjon programmer.
Nå for vi følge med på avis overskriftene fremover og se hva som blir rappotert før den store offentliggjørelsen. Kanskje vil negative epsioder inntre. mye sannsynlig.
Antall ord: 278
Hide post links |
hvilke argumenter... At dere setter standarden der at dere ikke tror det finnes etv's. det stemmer jo.
Igjen så handler det om å ikke overgeneralisere. DP selger noen bøker, for å forklare fremgangen om hvordan de har godt frem, som en sikkert skjønner er dette et veldig komplekst tema.
De tar donasjon på 5$ som går til saken deres, så for du tilgang til en haug av nedgraderte hemmelige dokumenter fra de ulike instansene. De har sceti møter hvor de kontakter etv's. Hvor de kan ha folk fra 20 - 50 personer. Hver eneste gang har de fått kontakt. Folk har tatt bilder, og de som har vært med har sett etv's.
Intensjonen til Dp er å offentliggjøre eksistensen av et's og etv's til resten av verden. De personen som tør å komme frem og som vil snakke til media har du jo liste over noen her:
http://www.disclosureproject.org/aboutexecsumm.htm
Dp er en organisasjon som begynnte ut av ingen ting. De har ikke mye penger, og intensjonen er som sagt å informere folk om sannheten. Ingen av vitnene har fått betalt eller noe slik. Grunnen til at de har vitnene, astronauter, folk i cia, navy osv. Er for at folket skal se sammenhengen i hvordan cover up foregår. Dette er svært seriøse folk, og det er aldri blitt visst på norsk tv. - Noe som forteller litt.
Det ble nevnt noen minutter på de store tv selskapene (pga noe annet ville vært for obvious cover up). Den første timen av sendingen på national press club ble elektronisk jammed.
Noen av de som har samlet seg sammen om denne saken har hatt stillinger, hvor nasjonen stolte på de på hele dets sikkerhet. Folk burde jammen meg stole på de nå også.
Har du ikke sett dokumentene? stempler fra de ulike instansene.
Radar tracks og filmer fra militærets apparater vil jeg nok regne som bevis.
Nå har jo dr. greer fortalt at det kommer til å bli en offentlig ufo landing med et av g7 landene i nærmeste fremtid. ufo bølgen over england nå for tiden kan jo være et tegn på at Et's fra deres side også bidrar med sitt før dette blir gjennomført, en gang for alle. Slik at eksistensen av et's og etv's blir offentliggjort.
en kan jo ikke snakke usant om en offentlig ufo landing som ble avtalt i fn og med et g7 land, det skjønner vel de fleste.
Slik at da er vel det lureste å vente på hva som vil skje.. Har du forresten sett "stay informed" boksen på www.disclosure.org - Der er det jo masse informasjon om disse tingene, er bare til å klikke litt så for en svar på mange av sine spørsmål. Du kan jo også lese brevet fra CIA, om mer åpenhet om temaet på fremsiden, for å se nyansene og kompleksiteten enda tydeligere.
Igjen så handler det om å ikke overgeneralisere. DP selger noen bøker, for å forklare fremgangen om hvordan de har godt frem, som en sikkert skjønner er dette et veldig komplekst tema.
De tar donasjon på 5$ som går til saken deres, så for du tilgang til en haug av nedgraderte hemmelige dokumenter fra de ulike instansene. De har sceti møter hvor de kontakter etv's. Hvor de kan ha folk fra 20 - 50 personer. Hver eneste gang har de fått kontakt. Folk har tatt bilder, og de som har vært med har sett etv's.
Intensjonen til Dp er å offentliggjøre eksistensen av et's og etv's til resten av verden. De personen som tør å komme frem og som vil snakke til media har du jo liste over noen her:
http://www.disclosureproject.org/aboutexecsumm.htm
Dp er en organisasjon som begynnte ut av ingen ting. De har ikke mye penger, og intensjonen er som sagt å informere folk om sannheten. Ingen av vitnene har fått betalt eller noe slik. Grunnen til at de har vitnene, astronauter, folk i cia, navy osv. Er for at folket skal se sammenhengen i hvordan cover up foregår. Dette er svært seriøse folk, og det er aldri blitt visst på norsk tv. - Noe som forteller litt.
Det ble nevnt noen minutter på de store tv selskapene (pga noe annet ville vært for obvious cover up). Den første timen av sendingen på national press club ble elektronisk jammed.
Noen av de som har samlet seg sammen om denne saken har hatt stillinger, hvor nasjonen stolte på de på hele dets sikkerhet. Folk burde jammen meg stole på de nå også.
Har du ikke sett dokumentene? stempler fra de ulike instansene.
Radar tracks og filmer fra militærets apparater vil jeg nok regne som bevis.
Nå har jo dr. greer fortalt at det kommer til å bli en offentlig ufo landing med et av g7 landene i nærmeste fremtid. ufo bølgen over england nå for tiden kan jo være et tegn på at Et's fra deres side også bidrar med sitt før dette blir gjennomført, en gang for alle. Slik at eksistensen av et's og etv's blir offentliggjort.
en kan jo ikke snakke usant om en offentlig ufo landing som ble avtalt i fn og med et g7 land, det skjønner vel de fleste.
Slik at da er vel det lureste å vente på hva som vil skje.. Har du forresten sett "stay informed" boksen på www.disclosure.org - Der er det jo masse informasjon om disse tingene, er bare til å klikke litt så for en svar på mange av sine spørsmål. Du kan jo også lese brevet fra CIA, om mer åpenhet om temaet på fremsiden, for å se nyansene og kompleksiteten enda tydeligere.
Antall ord: 497
Hide post links |