Jeg for min del. VET at det finnes ETV's (ufo) og Et's. har selv sett både ETV tydelig, og type "Et'" i den astralske verden
"ufo" : Jepp tror også det blir disclosure snart..
Forresten husker du jeg sa til deg for noen uker siden her på paranormal at det kommer til å dukke Mer og mer opp i media om ufo'er, verdens rommet og Et's.. Ser ut som det stemmer. Dette sa Greer for noen måneder siden. Det er en slags "fordøying" før den offisielle ufo landingen.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tror DU på annet intelligent liv i universet?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Sist redigert av GJest på 01 Jun 2008 01:05, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 94
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Jeg håper faktisk du har rett, men i dette tilfellet var filmen en "reenactment", og bildet kun et dårlig bilde.
Desverre
Desverre
Antall ord: 23
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Ja, "KB" jeg husker det, og jeg var helt enig. Dette er spennende. !!!KB skrev:Jeg for min del. VET at det finnes ETV's (ufo) og Et's. har selv sett både ETV tydelig, og type "Et'" i den astralske verden
"ufo" : Jepp tror også det blir disclosure snart..
Forresten husker du jeg sa til deg for noen uker siden her på paranormal at det kommer til å dukke Mer og mer opp i media om ufo'er, verdens rommet og Et's.. Ser ut som det stemmer. Dette sa Greer for noen måneder siden. Det er en slags "fordøying" før den offisielle ufo landingen.
"KB" - husker ikke helt i hvilke tråd.. men,
Jeg så dette opptaket, han negeren.. (vel det er vel ikke lov å si neger;-) ) den fargede mannen som påkallet UFO's for å bevise at det var mulig med tanken, bevisstheten å få beviset at det var mulig å få de til å vise seg. På opptaket så det slik ut - på høylys dag. Om dette var ekte så er det bare helt utrolig.
Jeg ser at du har hatt tilsvarende opplevelse og lykkes. Om du har klart dette "KB" så
skulle jeg ønske jeg hadde klart det samme. Jeg må innrømme at jeg har forsøkt dette på samme måte, men har enda ikke lykkes - selv hvor EKSTREMT jeg ønsker at det skal skje.
Etter min ufo opplevelse da jeg var liten så har jeg hatt dette ønsket uten å lykkes.
Antall ord: 249
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy.
Den videoen hvar meget troverdig, jeg er 100% sikker på at det er en ekte alien.KB skrev:Alien filmet. På CNN :
Added On May 31, 2008.
http://edition.cnn.com/video/#/video/be ... /05/31/lkl...
Måten den beveget seg på og øynene som blunket, satt meg helt ut må jeg si.
Den videoen hvar et godt nokk bevis for meg at det finnes liv der ute, selv om jeg alltid har vertt skrå sikker på at det finnes liv der ute da.
Meget bra video du fant der, skjelden man får se aliener på så nært hold.
Antall ord: 102
Hide post links |
Jeg fant en video som er blitt behandlet av japansk tv.
Før folk bedømmer her burde de ha litt bakgrunnskunnskaper om ufo fenomenet.
De burde f.eks vite at det finnes Milabs og ARV's. Det vil si. Clonet Aliens og kopiert opp Ufo'er. Dette blir brukt av "the industrial military complex". Og enkelte står frem og innrømmer de har vært med på "abduction Squad" , som forståelig nok VIRKER ekte for alle som mener de er blitt bortført osv. - Dette er også en form for "cover up".
Disse skapningene som kalles for milabs, er klonet som sauen dolly, og mange av dem er biologisk programmerte lifsformer. AI. Det finnes en rekke folk med navn, og yrke som står frem og sier de har jobbet på slike baser i militæret. Målet med menneskelagde aliens og ufo'er er for å skremme folk, spre frykt blandt både sivilie og militære for å eventuellt ha en hoax ufo angrep i fremtiden. Slik at de samme private militære bedriftene kan få global støtte og kunne tjene penger på krig mot Et's. en "ytre trussel" ( som de selv har skapt).
Nå vet jeg ikke om denne filmen er ekte eller ikke. Men ved første øyekast så ser den ekte ut, og kan passe inn i bilde som er beskrevet over, som allerede er blitt dokumentert fra før av.
Om filmen:
Det filmes fordi ei lita jente har bursdag, Hele familien er i dette selskapet. Så går lyset av, og noen av familie medlemmene ser noe utenfor huset og går ut for å sjekke. Ute ser de en ufo og Aliens. Etterhvert kommer Aliene tilbake inn i huset, familien er i total panikk, de begynner å skyte inni huset, og etterhvert treffer de En av aliene. De bærer liket inn i et bakrom. Familien blir redde for at aliene skal komme tilbake og hente liket og setter opp et kamera, å tar bena fatt og stikker av sted fra hele området.
http://www.youtube.com/watch?v=ln1ASbas ... re=related
Pat 3 av 5
Det at japansk selskap har valgt å gjøre dette om til underholdning, noe mange vil synes det er, synes jeg er en smule på kanten. Det er absolutt ikke noe å le av når en famile skremmes på denne måten. Men det for bli deres sak.
Før folk bedømmer her burde de ha litt bakgrunnskunnskaper om ufo fenomenet.
De burde f.eks vite at det finnes Milabs og ARV's. Det vil si. Clonet Aliens og kopiert opp Ufo'er. Dette blir brukt av "the industrial military complex". Og enkelte står frem og innrømmer de har vært med på "abduction Squad" , som forståelig nok VIRKER ekte for alle som mener de er blitt bortført osv. - Dette er også en form for "cover up".
Disse skapningene som kalles for milabs, er klonet som sauen dolly, og mange av dem er biologisk programmerte lifsformer. AI. Det finnes en rekke folk med navn, og yrke som står frem og sier de har jobbet på slike baser i militæret. Målet med menneskelagde aliens og ufo'er er for å skremme folk, spre frykt blandt både sivilie og militære for å eventuellt ha en hoax ufo angrep i fremtiden. Slik at de samme private militære bedriftene kan få global støtte og kunne tjene penger på krig mot Et's. en "ytre trussel" ( som de selv har skapt).
Nå vet jeg ikke om denne filmen er ekte eller ikke. Men ved første øyekast så ser den ekte ut, og kan passe inn i bilde som er beskrevet over, som allerede er blitt dokumentert fra før av.
Om filmen:
Det filmes fordi ei lita jente har bursdag, Hele familien er i dette selskapet. Så går lyset av, og noen av familie medlemmene ser noe utenfor huset og går ut for å sjekke. Ute ser de en ufo og Aliens. Etterhvert kommer Aliene tilbake inn i huset, familien er i total panikk, de begynner å skyte inni huset, og etterhvert treffer de En av aliene. De bærer liket inn i et bakrom. Familien blir redde for at aliene skal komme tilbake og hente liket og setter opp et kamera, å tar bena fatt og stikker av sted fra hele området.
http://www.youtube.com/watch?v=ln1ASbas ... re=related
Pat 3 av 5
Det at japansk selskap har valgt å gjøre dette om til underholdning, noe mange vil synes det er, synes jeg er en smule på kanten. Det er absolutt ikke noe å le av når en famile skremmes på denne måten. Men det for bli deres sak.
Antall ord: 402
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
For et dårlig opptak.
Fake vil jeg tro
Fake vil jeg tro
Antall ord: 9
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
Ikke vet jeg. Jeg er åpen for muligheten at det kan være fake.
De er blitt intervjuet i ettertid, og sier fremdeles det var ekte. Så du alle 5?
Jeg synes det var FOR mange faktorer som gjorde det vanskelig å fake.
De er blitt intervjuet i ettertid, og sier fremdeles det var ekte. Så du alle 5?
Jeg synes det var FOR mange faktorer som gjorde det vanskelig å fake.
Antall ord: 42
Hide post links |