UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tror DU på annet intelligent liv i universet?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
ja, dette er noe jeg nesten er helt sikker på at vitenskapen kommer til å avsløre.
Antall ord: 16
what's on your mind?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2008 02:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Karmøy.
Jeg er 100% sikker på at det finnes liv på andre planeter. Bare å se på jorden det, er et bevis i seg selv det. Jeg er et bevis på at det finnes liv ute i verdensromet, alle sammen er et bevis på at det finnes liv i verdensrommet. Vi er en planet av en hel haug andre planeter der ute som det 100% sikert er liv på.
Hvor mange planeter det finnes liv på vet jeg ikke, men at det bare er jorden det finnes liv på er veldig lite sansynelig. Det er en følelse inne i meg som får meg til å si at jeg er 100% siker på dette, jeg bare føler det invendig. Dermed basta
Hvor mange planeter det finnes liv på vet jeg ikke, men at det bare er jorden det finnes liv på er veldig lite sansynelig. Det er en følelse inne i meg som får meg til å si at jeg er 100% siker på dette, jeg bare føler det invendig. Dermed basta
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2008 02:45
- 16
Absolutt..Å påstå at dette mirakelet kun har hendt oss på vår planet, er ikke det litt arrogant da?Jeg er 100% sikker på at det finnes liv på andre planeter. Bare å se på jorden det, er et bevis i seg selv det. Jeg er et bevis på at det finnes liv ute i verdensromet, alle sammen er et bevis på at det finnes liv i verdensrommet.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2008 14:50
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ja!
Selvfølgelig er det Annet liv i Verdensrommet.
Jeg tror hvertfall det. Tenk hvor sykt stort universet er liksom..
Uendelig
Jeg tror hvertfall det. Tenk hvor sykt stort universet er liksom..
Uendelig
Antall ord: 20
Hide post links |
Ja jeg tror på liv i universet. Intelligent liv. Utviklet og avansert liv. Jeg tror også VI kan kommunisere med Et's. Hjernen er det mest avanserte instrumentet i universet og en kan kontakte UFO'er med bevissthet, med en intensjon om å skape kontakt. Ved å bevege kropp, sinn og tanke i samme retning kan en kontakte ufo'er. Etter jeg så videoen om en som kunne kontakte ufo'er på direkte TV sending:
http://www.youtube.com/watch?v=wcQtVVpPxjY
Så prøvde jeg selv. "hvorfor ikke prøve" Kopierte ca det han gjorde. Jeg fikk så kontakt med en ufo. Senere på kvelden!
Jeg har hørt flere folk gjort dette. Det snakkes om at bevissthet er noe alle livsform deler i dette universet, slik at hvis en er bevisst over ens bevissthet - så kan en skape et bilde på sitt indre øye om hvor en befinner seg. For så å Zoome inn på Tellus, Europa, Norge f.eks.
Dette er noe et enhvert individ kan gjøre.
http://www.youtube.com/watch?v=wcQtVVpPxjY
Så prøvde jeg selv. "hvorfor ikke prøve" Kopierte ca det han gjorde. Jeg fikk så kontakt med en ufo. Senere på kvelden!
Jeg har hørt flere folk gjort dette. Det snakkes om at bevissthet er noe alle livsform deler i dette universet, slik at hvis en er bevisst over ens bevissthet - så kan en skape et bilde på sitt indre øye om hvor en befinner seg. For så å Zoome inn på Tellus, Europa, Norge f.eks.
Dette er noe et enhvert individ kan gjøre.
Antall ord: 168
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hvordan artet denne kontakten seg? Kommuniserte du,så du en UFO, eller fikk du indre bilder?
Antall ord: 16
Memento mori
Hide post links |
Jeg sendte ut tanken om kontakt på dag tid. Å lekte med tanken om at jeg var "i ett med universet". Tenkte så ikke videre noe på det. Senere på kvelden så lå jeg i sengen og slappet av. Så fikk jeg en kinestetisk følelse , et hint om at jeg skulle se ut av vinduet (jeg orker ikke tenkte jeg først) men så kom magefølelsen en gang til. Deretter så kom det opp et indre bilde av et objekt på himmelen.
Dette var merkelig tenkte jeg. Jeg ble så overbevist om å reise meg ut av senga, stå opp for å titte ut av nattroms vidnuet. Jeg drar vekk gardinene og ser ut. Klar himmel, Så etter noen sekunder dukker det opp en hvit flekk ut av intet. Plutselig er den der Midt oppe på himmelen. For så å bevege seg lodrett nedover i høy hastighet. For så å fosvinne lengre nede i lave høyde på himmelen.
Så tenkte jeg hva var dette. hva skjer her. Begynnte å leste en bok, prøvde igjen osv. Men skjedde ikke noe mer etter dette.
Edit: jeg ble positivt overrasket, hadde ikke forventet dette. Det kom som en overaskelse for meg, og skjønnte ikke helt greia, men så kom jeg på eksperimentet jeg hadde tidligere på dagen.
Dette var merkelig tenkte jeg. Jeg ble så overbevist om å reise meg ut av senga, stå opp for å titte ut av nattroms vidnuet. Jeg drar vekk gardinene og ser ut. Klar himmel, Så etter noen sekunder dukker det opp en hvit flekk ut av intet. Plutselig er den der Midt oppe på himmelen. For så å bevege seg lodrett nedover i høy hastighet. For så å fosvinne lengre nede i lave høyde på himmelen.
Så tenkte jeg hva var dette. hva skjer her. Begynnte å leste en bok, prøvde igjen osv. Men skjedde ikke noe mer etter dette.
Edit: jeg ble positivt overrasket, hadde ikke forventet dette. Det kom som en overaskelse for meg, og skjønnte ikke helt greia, men så kom jeg på eksperimentet jeg hadde tidligere på dagen.
Antall ord: 214
Hide post links |
Alien filmet. På CNN :
Added On May 31, 2008.
http://edition.cnn.com/video/#/video/be ... /05/31/lkl...
Added On May 31, 2008.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Noen som får kjørt den linken ?KB skrev:Alien filmet. På CNN :
Added On May 31, 2008.
Antall ord: 29
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
for du ikke sett den? :
Den ble nettopp addert. Film av alien.
Du kan gå inn på www.cnn.com og se på "most popular" finner du den?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nei, intelligent liv på jorden finnes definitivt IKKE.Astarte skrev:Mange ganger så lurer jeg på om det finnes intelligent liv på jorden :mozilla_wink:
Det har alltid vært krig, og det er neppe så intelligent. Når vi slutter å krige og lever i harmoni med hverandre, ja da begynner det å hjelpe. Blir vi kvitt egosimen / grådigheten også så er vi på god vei til et mere intelligent liv.
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Film?
Det var et eneste dårlig bilde?!
Antall ord: 8
Memento mori
Hide post links |
Det er FØRST et bilde. SÅ en film.. du for se hele ferdig da vettu..Astarte skrev:Film?
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ok, ja fikk sett den nå. ;-) Tja, hva skal man si. Man skal jo være ærlig og objektiv.KB skrev:for du ikke sett den? :
Det er alltid så vage opptak. Aldri et GODT opptak, og da blir man skeptisk.
En annen side av dette kan være at den virkelig ER ekte. At, det er en del av "slippet" for at vi skal være beredt på det som kommer i nær nær fremtid. Who knows.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg gjorde det... på filmen må du lese oppi høyre hjørne da vettu... :mozilla_wink:KB skrev:Det er FØRST et bilde. SÅ en film.. du for se hele ferdig da vettu..Astarte skrev:Film?
Antall ord: 45
Memento mori
Hide post links |