Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
FAKE!
"It turned out to be part of a a commercial by multinational Phillips."
Ta en kikk på http://www.coloribus.com/admirror/crop_circle/
Når slike formasjoner lages av folk i reklameøyemed, så blir resten av "sirkel-fenomenet" veldig lite imponerende.
Jeg tror ikke de er menneskeskapte.... Menneska har endatil lært seg å bruke enklere matematikk på enkelte regnstykker etter at de studerte kornsirklene... hehe... Så de har endatil lært av de.. Å da tror jeg ikke det er vilken som helst "ola verdensmann" som har laget desse... :mozilla_wink:
Skulle de være menneske skapt så har de menneskelige forskerne på f.eks. "area51" laget noen elektriske lyskuler som klarer å utføre dette... Ett hemmeligt prosjekt... hehe... Da slår vi to fluer i en smekk, noe som jeg liker i min tro.. Tro på alt, så har en egentlig ikke feil..haha... :mozilla_wink:
For med noen planke eller varmeplater/lighter har ikke blitt brukt her....
Antall ord: 117
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
FAKE!
"It turned out to be part of a a commercial by multinational Phillips."
Ta en kikk på http://www.coloribus.com/admirror/crop_circle/
Når slike formasjoner lages av folk i reklameøyemed, så blir resten av "sirkel-fenomenet" veldig lite imponerende.
Velkommen etter...
Skarabè skrev:Jeg tror ikke de er menneskeskapte.... Menneska har endatil lært seg å bruke enklere matematikk på enkelte regnstykker etter at de studerte kornsirklene... hehe... Så de har endatil lært av de.. Å da tror jeg ikke det er vilken som helst "ola verdensmann" som har laget desse... :mozilla_wink:
Skulle de være menneske skapt så har de menneskelige forskerne på f.eks. "area51" laget noen elektriske lyskuler som klarer å utføre dette... Ett hemmeligt prosjekt... hehe... Da slår vi to fluer i en smekk, noe som jeg liker i min tro.. Tro på alt, så har en egentlig ikke feil..haha... :mozilla_wink:
For med noen planke eller varmeplater/lighter har ikke blitt brukt her....
Har du lest tråden her? Disse sirklene er laget som et reklamestunt for Phillips! Så jo, akkurat disse er ihvertfall laget av mennesker. Tror ikke superintelligente aliens driver å gjør reklamejobber for Phillips...
Antall ord: 213
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Skarabè skrev:Menneska har endatil lært seg å bruke enklere matematikk på enkelte regnstykker etter at de studerte kornsirklene... hehe... Så de har endatil lært av de..
Skarabè skrev:Menneska har endatil lært seg å bruke enklere matematikk på enkelte regnstykker etter at de studerte kornsirklene... hehe... Så de har endatil lært av de..
Javel?
Har du noen referanser til dette?
Det var i den dokumentaren som har gått i reprise flere ganger.. "kornsirklenes mysterier" tror jeg de kalte den.... Der fortalte de det...
Antall ord: 64
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
madjava skrev:Næh...syns dåkke kan få ha denne i fred...nyte mystikken rundt rundinger...er sikkert eit budskap viss nokre utanomjordiske har mekka desse 3...spennande å sjå kva dåkke kjem fram til...
Nåååå, feiging! :mozilla_laughing: :mozilla_wink:
Hehehe...men har du skjønt budskapet med desse 3 svidde rundingane? :mozilla_laughing:
Antall ord: 58
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Hecate skrev:Jeg er fortsatt skeptisk. Ikke fordi jeg ikke tror vi har besøk utenfra, for det er jeg rimelig sikker på, men fordi jeg vet at det er mennesker som elsker å more seg på vår bekostning og sikkert vil strekke seg langt for å lure oss
Og en liten ting til, du vil merke at skeptikerne her inne har et langt reportoir av naturlige forklaringer på alt. Det er tross alt "jobben" deres her inne, men det blir litt "hakk i plata" noen ganger. Bare så du er advart.
Men om vi snur på flisa blir den neppe betre å få i fingeren...magisk egentlig...flis alså...nokre motsetter seg all fornuft og drømmer om eit liv i fingeren...
Antall ord: 121
with intelligence
Svartepus skrev:Jeg tror de er laget av sinte kuer...
Bare se på denne kua, den har løpt så fort rundt i ring at hele resten av flokken ble forkullet. Det er nok det som har gjort at stråene i disse sirklene har blitt brent! Hva skal man med aliens når man har sinte kuer?
Neida...legg merke til ørepynten som aliens har forært kua...utanomjordisk gul diamant...ørepynten sin det ja...så her er det snakk om penpynta ku som er så opptatt av eget utseende at hu ikkje legger merke til alle oksane i svart dress...
Antall ord: 102
with intelligence
Hvordan man lager en svidd sirkel ¨på et jorde? Setter ned en stokk med en hyssing på toppen, og bruker den som passerspiss. Deretter dynker man med syre eller ugressfjerner.
Ferdig.
dette skjer bare på øde steder hvor man får laget disse sirklene hele natta uten å bli oppdaget...hadde disse store sirklene på 50 m i diameter blitt laget på et folksomt sted over natten uten at noen hadde sett noe så hadde jeg kanskje vurdert å tro på det....
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her