Jadda...sia du du hevder Gautes utsagn er genuint og ekte...kunne det vore moro å sett om du skjønte kva han egentlig seie i innlegget sitt?keke skrev:Det burde jo være klart nok hva han skriver... Skjønner ikke helt hva du ønsker å understreke ved å fremheve to settninger.. Ønsker du å legge negatvi fokus? På noe som er helhetlig genuint og ekte. Slik jeg oppfatter det : når en yttrer slikt - Så er det fordi du kjenner motstand i deg selv - Da dette egenlig ikke har noe med Gaute å gjøre.. Er du med? Så da er det ikke "nuff said"
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ gratis energi, regjeringer rundt om i verden har teknologien
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Antall ord: 103
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Du KB...eg har leita og leita etter gratis energi...men den er vanskelig å finne...eller få nokre formeininger om kva den skal være laga av.KB skrev:Tilbake til overskriften. Gratis energi. Hvorfor bør vi ha dette?
Synes denne artikkelen av Stephen Greer var bra:
http://www.cseti.org/position/greer/dis ... mation.htm
Han skriver her hvordan den nye energien vil forandre på de miljømessige krisene vi har i dag. Hvordan denne energien kan fordele rikdom på alle kontinentene.
I forhold til kva alle andre på Utube forteller og messer om, så mangler det forklaring slik at vi eventuellt kan bygge eit eksemplar sjølv, så om ikkje anna kunne det vore enda meir moro å diskutert korleis kan vi kan bruke mindre energi, eventuellt bygge noko som reduserer energibruken på eit eller anna felt.
Kanskje lage ein ny tråd...
Antall ord: 145
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
Det at det er blitt skjult fri energi og ufo informasjon fra offentligheten er vanskelig å tro.
De har jo også "gode" grunner for å gjøre det. Egoisme makt og penger.
De har jo også "gode" grunner for å gjøre det. Egoisme makt og penger.
Antall ord: 30
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Selvfølgelig er det vanskelig å tro - det er jo ingen som har kommet med annet enn påstander. Hva er det som gjør at du svelger dette? Hva overbeviste deg?KB skrev:Det at det er blitt skjult fri energi og ufo informasjon fra offentligheten er vanskelig å tro.
Antall ord: 49
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Det finnes ingen grunner ti å tenke seg att det finnes liv i universet.Kimbara skrev:Det er jo du selv som skriver bøttevis om konspirasjoner her.KB skrev:Du klarer fint å putte ord i munnen min, og blande inn konpsirasjoner.
Low personell? Jasså? Dette stemmer jo ikke. En påstand av deg kimbara som ikke stemmer.
Daquote]
Hva har dette med at det finnes liv i universet å gjøre? Jeg har aldri nektet for at det finnes liv i universet. Det kan da godt tenkes at det gjør.
Nei, jeg stiller meg kritisk til Greer og konspirasjonsteorier.
Skal du ikke møte de andre argumentene mine også?
"Tenke seg", har vanligvis ett forhåndsfundert grunnlag.F.eks en rekke med sannsynligheter.
Universets størrelse alene kan foreløbigt ikke brukes som en sånn grunn.
Man får "tenke seg", noe annet. :mozilla_smile:
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Er du her bare for å kverulere nå?Metodisten skrev: Det finnes ingen grunner ti å tenke seg att det finnes liv i universet.
"Tenke seg", har vanligvis ett forhåndsfundert grunnlag.F.eks en rekke med sannsynligheter.
Universets størrelse alene kan foreløbigt ikke brukes som en sånn grunn.
Man får "tenke seg", noe annet. :mozilla_smile:
Selv om vi ikke har funnet liv i vår umiddelbare nærhet, betyr ikke det at det er usannsynlig at det finnes liv i universet. Man har jo funnet flere planeter man mener det kan være grunnlag for liv på.
Vis meg gjerne den sannsynlighetsregningen du mener utelukker den hypotetiske tanken om liv i universet. Vis meg så sannsynlighetsregningen for at det skal finnes liv på Jorden. Fortell også hvilke variabler du tar med i beregningen.
Antall ord: 137
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Her har vi et 6 minutters sammendrag av hva som burde gjøre for å annerkjenne UFO'er og liv i universet. Klippet viser også et forslag til hva en bør gjøre, f.eks kontakt med presidenten i usa og henvendelse til seriøse forskere nasjonalt og internasjonalt:
http://www.youtube.com/watch?v=Gi7jZQdv ... re=related
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Det første han mener må gjøres, er at vitenskapen må komme til bunns i "dette", deretter må det være høringer om "dette".KB skrev:Her har vi et 6 minutters sammendrag av hva som burde gjøre for å annerkjenne UFO'er og liv i universet. Klippet viser også et forslag til hva en bør gjøre, f.eks kontakt med presidenten i usa og henvendelse til seriøse forskere nasjonalt og internasjonalt:
Deretter mener han at Presidenten i USA aktivt tar affære for å studere "dette" og at presidenten må informeres om "dette" og lignende saker.
Lengre inn i videoen orket jeg ikke kikke. Han sier jo ikke hva han snakker om. Det er bare dette og disse sakene osv.
Antall ord: 134
Hide post links |
Jeg ser du slavisk prøver å vri og vrenge på alt av informasjon fra "disse" folkene. Tror godt du vet hvem jeg mener.. du vet så veldig godt hva "dette" er. Du har jo minst diskutert "dette" selv i minst hundre tråder... Hvis ikke du har noe å bidra med, kan du jo kanskje bare holde kjeft.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Du skjønner ikke poenget. Poenget er at fyren i videoen snakker altfor vagt - akkurat som jeg har vist deg at Greer gjør.KB skrev:Jeg ser du slavisk prøver å vri og vrenge på alt av informasjon fra "disse" folkene. Tror godt du vet hvem jeg mener.. du vet så veldig godt hva "dette" er. Du har jo minst diskutert "dette" selv i minst hundre tråder... Hvis ikke du har noe å bidra med, kan du jo kanskje bare holde kjeft.
Dette er noe som går igjen blant mennesker som hevder å ha viktig informasjon og viten ang. slike fantastiske temaer.
Antall ord: 103
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Nei. Du er mer reflektert Kimbara. men HER er poenget. -> BA skjønner ikke at jeg visste videokilpp 24/24 og skjønner ikke hva "dette" er. Det blir jo fortalt i videoklipp 1 til 23.
Jeg skrev også over i posten min at temaet handler om eksistensen om ufo'er og Et's og at klippet forteller hva en burde gjøre for å få DETTE annerkjent. jeg har nevnt hva temaet er. Desutten så blir det jo forklart på slutten av klippet.
Men her sier Ba ,kanskje også bevisst, at hun ikke så slutten.. Fordi her kommer forklaringen. Alle som ser slutten vil naturligvis skjønne hele videoen. Jeg synes det blir så destruktivt hvis en skal vinkle en video til noe slikt. Når det for alle andre enn BA er tydelig hva "dette" dreier seg om. Begrepet "dette" er et vanlig norsk begrep for å referer til et tema en har snakket om. Det er klipp 24/24 og er et "sammendrag". For pokker heller så skrev jeg hva som kom i tråden over.
Jeg skrev også over i posten min at temaet handler om eksistensen om ufo'er og Et's og at klippet forteller hva en burde gjøre for å få DETTE annerkjent. jeg har nevnt hva temaet er. Desutten så blir det jo forklart på slutten av klippet.
Men her sier Ba ,kanskje også bevisst, at hun ikke så slutten.. Fordi her kommer forklaringen. Alle som ser slutten vil naturligvis skjønne hele videoen. Jeg synes det blir så destruktivt hvis en skal vinkle en video til noe slikt. Når det for alle andre enn BA er tydelig hva "dette" dreier seg om. Begrepet "dette" er et vanlig norsk begrep for å referer til et tema en har snakket om. Det er klipp 24/24 og er et "sammendrag". For pokker heller så skrev jeg hva som kom i tråden over.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg har diskutert evighetsmaskiner, UFO-påstander, påstått hemmelig teknologi og omtrent alt som finnes av konspirasjonsteorier.KB skrev:Jeg ser du slavisk prøver å vri og vrenge på alt av informasjon fra "disse" folkene. Tror godt du vet hvem jeg mener.. du vet så veldig godt hva "dette" er. Du har jo minst diskutert "dette" selv i minst hundre tråder... Hvis ikke du har noe å bidra med, kan du jo kanskje bare holde kjeft.
Du henviser til anerkjennelse av UFO'er og liv i universet. Både UFO'er og liv i universet er allerede anerkjent. UFO er per definisjon en realitet, mens liv i universet er sannsynlig, og vi leter hele tiden for å finne første tegn til det.
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Liv i universet er faktisk veldig sannsynlig.BA skrev:Du henviser til anerkjennelse av UFO'er og liv i universet. Både UFO'er og liv i universet er allerede anerkjent. UFO er per definisjon en realitet, mens liv i universet er sannsynlig, og vi leter hele tiden for å finne første tegn til det.
For noen år siden ble det funnet ut at det var noen vesener på planeten Tellus.
Antall ord: 71
Hide post links |
Noen stakkars forvirrede kryp da :mozilla_laughing:ludoburgero skrev:Liv i universet er faktisk veldig sannsynlig.BA skrev:Du henviser til anerkjennelse av UFO'er og liv i universet. Både UFO'er og liv i universet er allerede anerkjent. UFO er per definisjon en realitet, mens liv i universet er sannsynlig, og vi leter hele tiden for å finne første tegn til det.
For noen år siden ble det funnet ut at det var noen vesener på planeten Tellus.
Antall ord: 80
Hide post links |
Synes det er morsomt når et av skeptikernes argumenter er: " Det er de samme påstanden om og om igjen" jeg begynner å bli lei..
Hehe hvis alle sier det samme, ulike grupper som er uavhengige av hverandre. Ulike mennesker i ulike land som driver reaserch. Så KAN det jo være det ligger noe i det
Exopolitic coneferance 2008 på national press clubb:
http://video.google.com/videoplay?docid ... iQKvlMDoAw
Hehe hvis alle sier det samme, ulike grupper som er uavhengige av hverandre. Ulike mennesker i ulike land som driver reaserch. Så KAN det jo være det ligger noe i det
Exopolitic coneferance 2008 på national press clubb:
http://video.google.com/videoplay?docid ... iQKvlMDoAw
Antall ord: 71
Hide post links |