UFO, Kornsirkler & fenomenEngland frigir UFO-dokumenter.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Skeptikerdama
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 15:21
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Asker

Innlegg av Skeptikerdama »

Hvorfor ikke til en lege?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
GJest

Innlegg av GJest »

Jo det er jeg enig i. Men en burde undersøke kroppen med Røntgen eller hva enn som passer best. Med en annen begrunnelse enn "implant og ufo". Fordi du vil ikke bli stemplet som gal, bare fordi det det er snakk om et fenoment som de fleste ikke tenker over.

Så hva kan "begrunnelsen" være for å ta røntgen? Ellers er jeg enig med legen.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Og hvis man mistenker at en har et implant eller noe, hvor bør en henvende seg da?
Så det er derfor du spurte om dette med røntgen tidligere?
Mistenker du at du har et implantat?
Antall ord: 39
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja jeg gjør det. Er helt seriøst. Og vil gjerne finne ut av det. Er jo villig til å betale for å få det undersøkt, men jeg vil bare ikke bli misforstått. Så derfor spør jeg om råd på nett først.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Jeg ville trodd du lider av forfølgelsesvanvidd,det hadde vært min diagnose.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jada. Ser den.
men jeg gidder ikke å diskutere dette hvis folk skal diagnostisere meg som psykisk syk. les om diagnosisering i reglene forresten.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Ja jeg gjør det. Er helt seriøst. Og vil gjerne finne ut av det. Er jo villig til å betale for å få det undersøkt, men jeg vil bare ikke bli misforstått. Så derfor spør jeg om råd på nett først.
Hvorfor tror du det? Hva er indisiene?
Antall ord: 55
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

Ja, Vomit. Men så er ikke du heller en utdannet lege, ei heller har du møtt KB (antar jeg) i levende person, slik at du kunne bedømme det på den måten.

Men antar at du er utrolig velutdannet og intellegent slik at du kan gjøre den diagnosen over nettet på denne måten. Enten det, eller så er du nok det motsatte, og kanskje innbiller deg at du er smartere enn vanlige folk.

I så tilfellet, tror jeg ikke KB skal bry seg så mye over din diagnose.
Antall ord: 92
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

symbol på kroppen. Kvalme. Tv som slår seg på. mobil som beveger på seg. flere obsevasjoner som er tydelige. kontakt med objekt på himmelen.

Men det jeg spør om er begrunnelse for for å ta røntgen. Er det jeg spør om.
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:symbol på kroppen. Kvalme. Tv som slår seg på. mobil som beveger på seg. flere obsevasjoner som er tydelige. kontakt med objekt på himmelen.

Men det jeg spør om er begrunnelse for for å ta røntgen. Er det jeg spør om.
Hva slags symboler er det snakk om?

Kvalme kan være tegn på en rekke ting.

TV'er som slår seg av? Hvorfor skulle dette være et tegn? Virker dette eventuelle implantatet inn på elektronikken eller de infrarøde signalene mellom fjernkontroll og TV, etter din mening?

Jeg har tidligere svart deg på hva som skal til for å ta røntgen. Du kan ikke lure legen til å henvise deg til røntgen, hvis det er det du har tenkt å prøve.
Antall ord: 129
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Dette blir feil fokus.

Jeg vet jo ingen ting over hva det kan være. Men jeg vet at det finnes mange organisasjoner som forkser over elektro magnetisk bølger. I forbindelse med mind controll.

Jeg kan godt nevne til en lege at jeg så et objekt på himmelen. Og ser merker som kommer og går. Men jeg er nysgjerrig på når folk egentlig tar røntgen? Ettersom jeg har opplevd mye så kan jeg i første omgang nevnte de mest jordnære symptomene slik at jeg for tatt denne røntgen testen.

En blod prøve. (i forhold til elektro magnetisk stårling) er jeg i tvil om ville gitt utsalg. Grunnen til at jeg spør spørsmål her er fordi jeg ikke vet noe særlig om disse tingene.
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Dette blir feil fokus.

Jeg vet jo ingen ting over hva det kan være. Men jeg vet at det finnes mange organisasjoner som forkser over elektro magnetisk bølger. I forbindelse med mind controll.

Jeg kan godt nevne til en lege at jeg så et objekt på himmelen. Og ser merker som kommer og går. Men jeg er nysgjerrig på når folk egentlig tar røntgen? Ettersom jeg har opplevd mye så kan jeg i første omgang nevnte de mest jordnære symptomene slik at jeg for tatt denne røntgen testen.

En blod prøve. (i forhold til elektro magnetisk stårling) er jeg i tvil om ville gitt utsalg. Grunnen til at jeg spør spørsmål her er fordi jeg ikke vet noe særlig om disse tingene.
Neida, det blir ikke feil fokus. Hvis det er elektromagnetiske impulser som er gjeldende ville ikke dette kun påvirket TV-apparater.

Ang. røntgen så har jeg jo svart deg. Det må være mistanke om f.eks. brudd, svulster eller fremmedlegemer.
Man forteller legen hva som er problemer, legen vil så undersøke deg og henvise deg til røntgen hvis det finnes skjellig grunn.
Som jeg også har sagt tidligere så gjøres ikke dette over en lav sko, da røntgen er ugunstig for kroppen, samt krever ressurser.

Du bør nok ha bedre grunner enn frykt for et fremmed implantat i kroppen for å få henvisning til røntgen, men du kan jo prøve. Legen vil ikke tvinge deg til psykologisk vurdering, og har taushetsplikt.
Hvis du er redd for å drite deg ut kan du jo prøve å velge en annen lege enn fastlegen.

En enklere måte å fastslå slike ting på er ultralyd. Jeg vet ikke hva som skal til for å få dette. Du kan jo høre med legen.
Antall ord: 314
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ok, takk for bra svar Kimbara :)
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

KB skrev:Det kan være lurt å skille mellom hessdal lysene og frankriges offisielle rapport.

Hvofor tror du at interessen om ufo'er har synket, etter frankriges rapport? Er den det?
Det kan være lurt å skille mellom fenomener som ikke har noen sammenheng. Likevel er fenomenet i Hessdalen et fenomen som også kan ha forekommet andre steder, deriblant Frankrike. Hittil uforklarte lysfenomener som kan minne om Hessdalenfenomenet bør nå vurderes på nytt i lys av forståelsen vi har fått av Hessdalenfenomenet.

Jeg sier ikke at interessen for UFO generelt har sunket etter offentliggjørelsen, men akkurat ved ofentliggjørelsen ble det et voldsomt oppstyr rundt det. Nå ser vi ikke lenger noe til det, og jeg har heller ikke sett noen statistikker over hvor mange uforklarte historier det var i dette arkivet. Interessen for arkivet har rett og slett gått over.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Ole Jonny Brænne skrev:
Kimbara skrev:Hva var det som var av interesse der. og hvorfor?
Vel, omtrent halvparten var observasjonsrapporter som opplagt dreide seg om ballonger, planeter, fly og lignende.
Den andre halvparten var litt mer interessant fordi det ikke umiddelbart var klart at det dreide seg om konvensjonelle ting.
Disse rapportene var sendt inn fra diverse politietater rundt om i landet, der det lokale politiet tydeligvis hadde ment at dette burde være av interesse for POT. Antagelig ligger det mye rundt i de forskjellige politikamre i hele landet, ting som ikke er blitt sendt inn til POT.
Uansett ville det vært kjekt å hatt kopier av hele mappen.
Var Hessdalen nevnt i noen av disse halvpartene?
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links