UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tror DU på annet intelligent liv i universet?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Og selvfølgelig vil du ikke at jeg skal komme med troverdige klipp. Sjakktrekk det og mobbe meg for å vise frem klipp. Jeg kommer til å fortsette å vise til kilder og vise frem klipp. Og dersom jeg kommer med inspill angående navn, bevis og dokumenter SÅ vil du se linker. (!)
Desutten så Er disclosure project bare 1 av veldig mange seriøse grupper.
Jeg kan f.eks vise til dette klippet som har fysiske bevis fra UFO:
http://www.youtube.com/watch?v=xa_KWnCM ... re=related
Antall ord: 87
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
100% sikkert at det finnes liv der ute. Vi lever i vår egen lille del av universet som har milliarder av kvasaer ( 1 kvasar er et solsystem). Einstein sa jo at verdens rommet er buet, hvilket jeg tolker som en boble. Så kansje vi lever i en boble.Akasha memoria skrev:Her tror jeg heller det er du som ikke skjønner stort. Ikke en brøkdel av universet er utforsket enda og vi mennesker veit fint lite om hva som foregår det ute..Hulken skrev:De som mener det finnes annet liv ute i universet skjønner ikke stort.
Forholdene her på jorda finnes det ikke maken til på andre planeter, jorden er såpass kompleks at viss man sammenlikner den med alle andre planeter vi kjenner til vil ingen nærme seg den en gang.
Vi her på jorda er de eneste levende vesener i universet, det er derfor man aldri har noe konkret bevis på såkalte "utenomjordiske".
Men hva finnes på utsiden av denne?
Antall ord: 170
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg har vist til en episode der det viser seg at sannhetsvitnet er en løgner. Hvis du ikke kan vise til noe mer konkret enn dine egne tanker om dette, så står denne artikkelen sterkt nok. Hvis du kan vise til at denne avisen lyver så stiller det seg annerledes, og du har hele tiden stått fritt til å prøve å vise det.KB skrev:Du har visst til et tidskrift som sier at EN av 500 ikke snakker sant. Når du da har cover up prosessen også i bakhodet. så kan en ikke da være så skrå sikker som du er?
Også peker du til et annet medlem som har en far som er involvert i disse prosjektene i militæret. Og sier at siden det ikke står beskrevet hvilken informasjonen han sitter på så er vet han ikke så mye.
Kan det bli tynnere!
Desutten så har du letet frem hver eneste tråd om DP og sier folk IKKE må lese hva som står der. Og påstar at hele organisasjonen på over 500 medlemmer som sitter på dokumenter, radar tracks og annet bevis om cover up ikke er Seriøse.
Du har 2 (!) medlemer DU, ba, synes er tvilsomt.
Jeg har vist til en episode der en militær ansatt mener å ha sett en UFO-landing. Denne episoden er undersøkt og man har funnet at denne så et fyrtårn. Som sagt, denn personen har jeg ikke sagt lyver, men jeg har sagt at DP lyver om denne saken.
Jeg har også vist til en kar som er et sannhetsvitne fordi pappaen jobbet i det militære.
Til slutt har jeg vist til at DP kaller seg non-profit organisasjon til tross for at de beviselig tar seg godt betalt for småting, som f.eks. å surfe på deres sider.
Jeg har ikke sjekket alle 500 sannhetsvitnene til DP, jeg har bare sjekket noen få, jeg kan bare huske disse 2 som jeg sier jeg har sjekket. I tillegg har jeg sett beskrivelsen av adskillig flere, og denne med militær pappa syntes jeg var morsom, og bet meg merke i ham.
Det er kjempetynt, hvis du skal ha det som bevis på at alle vitnene deres lyver, men det står på steingrunn når det gjelder å vise at DP ikke er en seriøs organisasjon, og for å vise at de i det hele tatt lyver.
Antall ord: 408
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hehe. Mobbe. Nei, det gjør jeg ikke, og det er ikke for å vise filmklipp heller, det er fordi du aldri møtte diskusjonene. Du bare pepret forumet med nye klipp, uten å kommentere de innleggene som kom som resultat på klippene dine.KB skrev:Og selvfølgelig vil du ikke at jeg skal komme med troverdige klipp. Sjakktrekk det og mobbe meg for å vise frem klipp. Jeg kommer til å fortsette å vise til kilder og vise frem klipp. Og dersom jeg kommer med inspill angående navn, bevis og dokumenter SÅ vil du se linker. (!)
Saklige oppfordringer til å ta diskusjonene er ikke mobbing.
Vis gjerne kilder til dine påstander, det er bare positivt. I tillegg kan det være en ide å sitere det du synes er viktig, og linke til hele artikkelen i tillegg. Ved lange videoklipp kan en henvisning til når i klippet det interessante er være til hjelp. Ved slike korte klipp som dette er det ikke nødvendig.
Roswell er for lengst avklart. Et klipp med en mann som har sterke påstander om en påstått utenomjordisk bit er ikke noe bevis imot dette dokumentet som viser ganske klart at Roswell er avklart en gang for alle.
http://www.skepsis.no/utenomjordisk/the ... great.html
Antall ord: 248
Hide post links |
Det er skuemmelt å se hvordan du slenger ut med herkseteknikker.BA. skrev:Hehe. Mobbe. Nei, det gjør jeg ikke, og det er ikke for å vise filmklipp heller, det er fordi du aldri møtte diskusjonene. Du bare pepret forumet med nye klipp, uten å kommentere de innleggene som kom som resultat på klippene dine.KB skrev:Og selvfølgelig vil du ikke at jeg skal komme med troverdige klipp. Sjakktrekk det og mobbe meg for å vise frem klipp. Jeg kommer til å fortsette å vise til kilder og vise frem klipp. Og dersom jeg kommer med inspill angående navn, bevis og dokumenter SÅ vil du se linker. (!)
Saklige oppfordringer til å ta diskusjonene er ikke mobbing.
Vis gjerne kilder til dine påstander, det er bare positivt. I tillegg kan det være en ide å sitere det du synes er viktig, og linke til hele artikkelen i tillegg. Ved lange videoklipp kan en henvisning til når i klippet det interessante er være til hjelp. Ved slike korte klipp som dette er det ikke nødvendig.
Roswell er for lengst avklart. Et klipp med en mann som har sterke påstander om en påstått utenomjordisk bit er ikke noe bevis imot dette dokumentet som viser ganske klart at Roswell er avklart en gang for alle.
Dette er ikke en hvem som helst person slik som du vinkler det. Han sendte biten inn til flere institusjoner som også var uavhengige av hverandre. Som begge sa denne biten var "off world". Klippet mitt viser at det er seriøse folk som har forsket på dette.
Så den " rosswell er avklart en gang for alle" kommentaren din, kan du holde for deg selv. Den norske nettsiden skepsis.no har nok ikke så mye å si i forhold til de menneskene som studerte denne biten.
Antall ord: 345
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 17:23
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
Når du peker til skepsis.no vil det jo selvfølgelig stå at saken er oppklart!Roswell er for lengst avklart. Et klipp med en mann som har sterke påstander om en påstått utenomjordisk bit er ikke noe bevis imot dette dokumentet som viser ganske klart at Roswell er avklart en gang for alle.
Disse vurderer ikke engang sjansen for at det kan ha skjedd/ er mulig. Noe som sier seg selv, siden de er skeptikere. Da burde du forstå at å linke til humanside som dette bare blir dumt.
Kom med noen ordentlige sider da, som foretar vurderinger!!!
Antall ord: 110
Hvis ingenting er noe, blir noe da ingenting?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Det du sier er galt. Å være skeptiker har ingenting med å utelukke muligheter før de er vurdert. Skal ikke uttrykke meg om det som står der er galt/riktig, men sannheten blir ikke 'bestemt' av hvem som skriver eller hvor artikkelen publiseres, og jeg vil ikke si skeptikere generelt er kjent for å vri på sannheten. Et raskt overblikk over artikkelen sier meg at det blir foretatt vurderinger.Verbatim skrev:Når du peker til skepsis.no vil det jo selvfølgelig stå at saken er oppklart!
Disse vurderer ikke engang sjansen for at det kan ha skjedd/ er mulig. Noe som sier seg selv, siden de er skeptikere. Da burde du forstå at å linke til humanside som dette bare blir dumt.
Kom med noen ordentlige sider da, som foretar vurderinger!!!
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hva er hersketeknikker nå da. Du har blitt bedt om å vise eksempler på at jeg vrir på andres utsagn og mye annet. Nå ber jeg deg å vise hva som er hersketeknikk. Du klarer vel ikke det heller, og jeg begynner å bli lei av at du straks beskylder meg for uredelighet når du ikke lenger kan svare for deg.KB skrev:Det er skuemmelt å se hvordan du slenger ut med herkseteknikker.
Dette er ikke en hvem som helst person slik som du vinkler det. Han sendte biten inn til flere institusjoner som også var uavhengige av hverandre. Som begge sa denne biten var "off world". Klippet mitt viser at det er seriøse folk som har forsket på dette.
Så den " rosswell er avklart en gang for alle" kommentaren din, kan du holde for deg selv. Den norske nettsiden skepsis.no har nok ikke så mye å si i forhold til de menneskene som studerte denne biten.
Det er ikke en hvilken som helst person som sier det. Det er en podiatrist som har sonet tre års prøvetid for forsømmelse av pasienter.
Han var dessuten på Penn & Tellers Bullshit, og du kan se hans innslag 2:30 ut i dette klippet. http://youtube.com/watch?v=NTD-qg7zOuo
Vis meg så hva som er feil ved skepsis.no's tekst. Hvis du ikke kan vise til at det er noe feil i teksten, så er den god nok.
Hvis du vil diskreditere en side, så er det bare å finne feil eller løgner i sakene de fremlegger, og let gjerne opp feil i skepsis.no's sider og fortell meg om dem.
Inntil du kan vise til feil eller løgner der, så får du akseptere at de er adskillig mer redelige enn de "seriøse" sidene du liker å linke til.
Kanskje du vil akseptere en slik link da. http://www.ufo.se/fakta/artiklar/filmen.shtml
Antall ord: 319
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2008 03:56
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: I en annen galakse, langt langt borte
Iogmed at siden heter skepsis.no så vil jeg tro at de som styrer siden er like store skeptikere som deg BA. og mener det samme , ergo BULLSHIT
Antall ord: 28
Meninga med livet, er å gi livet mening.
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
http://www.musikkdiskusjon.no - Diskusjonsforum for musikk,registrer deg nå!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Ashtar; det er nettopp den holdningen som gjør at dere blir sett på som useriøse. Når du ser på skepsis som "BULLSHIT", så sier det litt om hvor låst du er i troen din.
Antall ord: 38
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg skal ikke påstå at de ikke kan være noe feil hverken hos Penn & Teller eller hos skepsis.no, men inntil du kan påpeke hva som er feil, så er det den beste dokumentasjonen som foreligger om temaet her.Ashtar skrev:Iogmed at siden heter skepsis.no så vil jeg tro at de som styrer siden er like store skeptikere som deg BA. og mener det samme , ergo BULLSHIT
Det gjelder forsåvidt også mine innlegg, det er fullt mulig det finnes feil og misforståelser i mine innlegg, men inntil du eller andre kan finne dem, så er mine innlegg adskillig mer troverdige enn hos dem som jeg stadig finner feil og misforståelser hos.
Når du går ut og kaller mine innlegg og skepsis sine sider for BULLSHIT ut fra at du ikke tror på det, uten at du kan vise noe som er feil, så viser det at du ikke tenker rasjonellt.
Antall ord: 159
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2007 23:14
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Norge
Jeg tror også det finnes annent liv ute i universet!
Universet er så stort, det er jo bevist av bakterier kan leve der. (bakterier ble med på en romferge en gang, de var da i en sove transe eller noe sånt men de levde, ute i verdensrommet!)
og hva er ellers alle de andre planetene for, det er en mening med alt tenker jeg!
Universet er så stort, det er jo bevist av bakterier kan leve der. (bakterier ble med på en romferge en gang, de var da i en sove transe eller noe sånt men de levde, ute i verdensrommet!)
og hva er ellers alle de andre planetene for, det er en mening med alt tenker jeg!
Antall ord: 65
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!
Hide post links |
Re: Tror DU på annet intelligent liv i universet?
Enig med deg. Jeg tror også vi deler universet med andre sivilisasjoner.Ashtar skrev:Jau, emnetittelen forklarer seg vel selv, personlig mener jeg det er 100% sjanse for at det er det, med tanke på hvor gigantisk universet er, så må det jo bare være det, enkelt og greit.
kjør prat :mozilla_cool:
Jeg fant en gammel ufo dokuementar fra 1979. Hvor Vi kan se i begynnelsen av filmen En ufo som blir filmet fra et helikopter. Filmen er undersøkt og gransket av eksperter. Han som filmet var fotograf fra navy. Og igjen så tilknyttes slike filmer til dokumenter som blir hemmelighold på et eller annet tidspunkt.
http://www.youtube.com/watch?v=BIUrZAboDaI&NR=1
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2008 20:34
- 16
- Kjønn (valgfri): Night Princess
- Lokalisering: Sandnes
hva er intligent liv? Er en hund intligent?
Læreren min sa at det var det. Av alle de forskjellige artene på jorden er mennesket ganske unikt. Vi er best i verden på å kommunisere, og det har ført til mange revulosjoner.
Så intelligent liv, finnes på andre planeter, men om det finnes noen som er litt som oss, det er et annet spørsmål som jeg ikke skal svare på nå.
Læreren min sa at det var det. Av alle de forskjellige artene på jorden er mennesket ganske unikt. Vi er best i verden på å kommunisere, og det har ført til mange revulosjoner.
Så intelligent liv, finnes på andre planeter, men om det finnes noen som er litt som oss, det er et annet spørsmål som jeg ikke skal svare på nå.
Antall ord: 73
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Mange ganger så lurer jeg på om det finnes intelligent liv på jorden :mozilla_wink:
Antall ord: 15
Memento mori
Hide post links |