UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Reprise på kornsirklenes mysterium
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2007 01:19
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Heime
Noen som vet om TVN skal sende den i reprise?
Antall ord: 10
~Tiscali ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Feb 2007 21:12
- 17
- Lokalisering: Norra Skandinavien
- Blitt takket: 1 gang
Var gärna kritisk, men det finns många parallella världar i vårt solsystem och universum. Det vore ju märkligt om det inte finns minst en livsform i varje dimension.Drusilla skrev:Det er jo rapportert så uendelig mange hendelser hvor folk fra hele verden har sett alt fra ufoer til besøkende fra andre steder utenfor jorden. Det er blitt skrevet kilometer på kilometer med bøker om emnet. Mange av disse er sikkert bare oppspinn men det ville jo være rart om det ikke er en strime av sannhet i dem ?BA skrev:Hva er så disse kjempegode grunnene? Diskusjonen om kornsirkler ser jo ut til å ha stilnet uansett.TrappedSoul skrev:Har vi ikke? Jeg vet om mange som har kjempe gode grunner til å tro det, men uansett så var det vist ikke det man diskuterer her så sorry for at jeg nevnte det...BA skrev:Aliens vil, når de kommer, være naturlige, men enn så lenge har vi ingen grunn til å tro at de er kommet hit.
Jeg brukte vel til og med feil uttrykk i forrige innlegg. Istedet for «når», burde det stått «hvis».
Det kan du vel være enig i BA ?
Jeg leser alle svarene dine med stor interesse og selv om du og jeg nok aldri kommer til å bli enige om noe paranormalt så har du i diskusjonen om kornsirkler fått meg til å skjønne at jeg skal være litt mer kritisk og ikke svelge alt rått som blir pressentert i ulike dokumentarer og lign. Så en liten takk til deg fra meg for det
Livsformer behöver ju inte alltid ha en för vårt öga synlig kropp ?
Fraktaler av det vackraste slaget uppstår/görs endast när perfekta förhållanden råder i det periodiska sytemet.
Så, tror jag vad anser Du ??
Antall ord: 316
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Feb 2007 13:09
- 17
- Lokalisering: steinkjær
Re: Reprise på kornsirklenes mysterium
Det sies jo at kornsirkler er en beskjed fra de som har laget det. Jeg har sterk tiltro til at det finnes noe der ute. Men hva vet ingen. De som har laget disse kornsirklene må ha hatt en spesiell grunn til det
Antall ord: 43
Carmilla*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Re: Reprise på kornsirklenes mysterium
They wanted harmony !Carmilla skrev:Det sies jo at kornsirkler er en beskjed fra de som har laget det. Jeg har sterk tiltro til at det finnes noe der ute. Men hva vet ingen. De som har laget disse kornsirklene må ha hatt en spesiell grunn til det
Titta på fraktalerna som är gjorda.
De är perfekta och vackra.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Des 2005 00:12
- 18
- Lokalisering: vestfold
enig.Diablesse skrev:Dette er tredje gang Kornsirklenes mysterium går på TVNorge, tror jeg... Venter bare på at de skal sende reprisen av reprisen i reprise....
Jeg tviler sterkt på at alle kornsirklene er menneskelagd... og tenk på alt det rare som skjer med teknisk utstyr innenfor en kornsirkel...:O Det må jo være noen forstyrrelser av et slag fra et eller annet sted...
+ jeg venter oxo på reprisen av reprisen i reprise... vet noen om jeg kan finne denne på nettet et sted eller noe? you tube kanskje? hmm..
Antall ord: 92
"If you want to catch something, running after it isn't always the best way."
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg tror forresten at det er matematiske beskjeder.. tygg på denn du! hahaha!
Antall ord: 13
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Everything in the Universe is connected
Man needs to realize that
Man needs to realize that
Antall ord: 11
- Lois McMaster Bujold
- Lois McMaster Bujold
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Hej SilkySilky skrev:jeg tror forresten at det er matematiske beskjeder.. tygg på denn du! hahaha!
Kan du utveckla de matematiska betingelserna.
Antall ord: 23
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Probably also one part of the buildning of the Universe.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Nei, den var dårlig. Den var ubalansert, med faktafeil, og brukte f.eks. videoer som for lengst er avslørt i sin dokumentasjon på at dette ikke er menneskeskapte kunstverk.KB skrev:Ja denne dokumentaren om ufo korn sirkler er bra.
Antall ord: 42
Hide post links |
Du vet hva det vil si å "generalisere" ?
Folk som har et virkelighetsbilde hvor en fort Generaliserer. Går glipp av veldig mange nyanser, og kan derfor ofte ikke få et Komplett bilde. siden de ser litt forenklet på verden..
Andre tankerekker er "svart/hvitt" tenkning.
Folk som har et virkelighetsbilde hvor en fort Generaliserer. Går glipp av veldig mange nyanser, og kan derfor ofte ikke få et Komplett bilde. siden de ser litt forenklet på verden..
Andre tankerekker er "svart/hvitt" tenkning.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Ja, jeg vet hva det vil si å generalisere, men jeg føler ikke at det har noe med mitt innlegg å gjøre, for jeg er spesifikk på hvorfor den såkalte "dokumentaren" var dårlig.
Imidlertid vil jeg si at denne "dokumentaren" generaliserte.
Svart/hvitt-tenkning synes jeg heller ikke er dekkende for mitt innlegg, siden jeg i motsetning til deg kunne konkretisere hvorfor jeg mente det jeg skrev om programmet.
Imidlertid vil jeg si at denne "dokumentaren" generaliserte.
Svart/hvitt-tenkning synes jeg heller ikke er dekkende for mitt innlegg, siden jeg i motsetning til deg kunne konkretisere hvorfor jeg mente det jeg skrev om programmet.
Antall ord: 71
Hide post links |